nou nou nouquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
de grootste tyfususer van FOK kaapt hem
Oh.quote:
Haha en weer naar anderen wijzen.quote:
Jouw toekomstige S&G foto's.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Laten we het over leukere dingen hebben.
Ja, vertel eens, wat heb je vandaag allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Word altijd een beetje verlegen als het over mij gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
ga wegquote:
Ja laten we het over mij hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Chill Guusje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha en weer naar anderen wijzen.
Serieus man kankerkoter, neem anders eens een keer je eigen verantwoordelijkheid voordat je op die van anderen gaat liggen wijzen.
Dit mag, want Guus is ook jong.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha en weer naar anderen wijzen.
Serieus man kankerkoter, neem anders eens een keer je eigen verantwoordelijkheid voordat je op die van anderen gaat liggen wijzen.
Neh ik ben niet interessant. Gewoom school en stuff.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, vertel eens, wat heb je vandaag allemaal gedaan?
/carequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh en Fylax, je krijgt geen kans meer bij me, dat wel
Geeft nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Word altijd een beetje verlegen als het over mij gaat
Vraag aan mij dan, ik ben dat wel namelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh ik ben niet interessant. Gewoom school en stuff.
Hoe kwam je op bozehaas? Depressive tijden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja laten we het over mij hebben.
" Het ligt niet aan mij. "quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind je het niet opvallend dat je alleen maar ruzie hebt hier?
Hoe was jouw dag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Vraag aan mij dan, ik ben dat wel namelijk.
Jij bent daar geknipt voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef hoink581 het volgende:
We kunnen ook een stuk schrijven hoeveel veren er in de anus van Fylax passen voor het scheurt.
Mijn dag was fantastisch, tot vanmiddag..quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef DjeDje het volgende:
Even klaarmaken voor mijn tinderdate zo.
Dat ben ik trutquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef DjeDje het volgende:
Samenvatting vanaf waar Nootjes over respect begon?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef hoink581 het volgende:
We kunnen ook een stuk schrijven hoeveel veren er in de anus van Fylax passen voor het scheurt.
Haxball jij nu ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef remi1986 het volgende:
ja gvd ga ik ff weg gaan jullie haxballen
etto, lulquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!!
Ben altijd depressief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoe kwam je op bozehaas? Depressive tijden?
Straks misschien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
Samenvatting vanaf waar Nootjes over respect begon?
Slet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar mijn leeftijd gaat maar tot 22?
Is dit een uitnodiging?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan heb je even een dikke kut nodig.
Nee dan ben je bij mij aan het goede adres... ben al over de helft man... en daarnaast,toch echt wel hetero...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik val op jong he, pas maar op
http://www.haxball.com/?r(...)13db9b44efe31e6df624quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Remi, vrrrrriend... vanavond weer haxballen?
Na mij niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee dan ben je bij mij aan het goede adres... ben al over de helft man... en daarnaast,toch echt wel hetero...
Waarom dat nou weer? Ben je soms kinderachtig voor je leeftijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar mijn leeftijd gaat maar tot 22?
Mijn tinder gaat nieteens tot 22.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ja liegen op tinder is ook zo moeilijk
Huh?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Ben je soms kinderachtig voor je leeftijd?
Neequote:
Je bedoelt dat je zoekrange 18 tm 22 is toch?quote:
Ik ook niet, wat hebben we veel gemeenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee
Mortaxx zei klaarmaken voor tinderdate. En ik ook. Zodat het leek alsof we samen gingen.
Ik spreek nooit af met mensen via een date app. Heeeeel misschien moet ik daar verandering in maken. Maar ik ben daar te onzeker voor..
Normaal plaats ik dat soort reacties niet openbaar, maar, onzeker is onzin, en dat andere, meer dan terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee
Mortaxx zei klaarmaken voor tinderdate. En ik ook. Zodat het leek alsof we samen gingen.
Ik spreek nooit af met mensen via een date app. Heeeeel misschien moet ik daar verandering in maken. Maar ik ben daar te onzeker voor..
Haha ik heb geen idee. Die van mij gaat eerlijk gezegd maar tot 17 omdat ik geen 18 ben. En dan vind ik 29 wel echt te oud hoor voor mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zoekrange 18 tm 22 is toch?
Meis mannen lopen jaren achter, je kan ook tm 29 doen hoor.
39quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee. Die van mij gaat eerlijk gezegd maar tot 17 omdat ik geen 18 ben. En dan vind ik 29 wel echt te oud hoor voor mij.
wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zoekrange 18 tm 22 is toch?
Meis mannen lopen jaren achter, je kan ook tm 29 doen hoor.
Oow zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee
quote:
quote:'Ik stond echt als 1 of andere tienermoeder op dat schoolplein'. Umh, alsof dat iets heel ergs zou zijn? Mijn zusje is 18 en heeft een zoontje van een maand! Niet alle 'tienerzwangerschappen' zijn verkeerd toch... Kwam nu wel zo over!
quote:+annnxxx1 en waarom? +Lee Kaa En daar hebben we de vooroordelen. Waarom is dat niet iets om trots op te zijn, waarom zou je dan niets meer kunnen bereiken? Als je elke week met een ander het bed in duikt, ja, dan is het niet iets om trots op te zijn, maar met een vaste, stabiele relatie, voorbehoedsmiddelen die helaas hun werk niet hebben gedaan, een vriend met een vaste baan, een eigen huisje, steun van familie en vrienden, waarom zou je dan niet trots kunnen zijn op je kindje? En mijn zusje kan haar school gewoon afmaken, haar vriend heeft al een vaste baan en zijn opleiding al afgerond... Dus kom op, sleep niet iedere tienerzwangerschap over 1 kant.
Haha, het is toch de spanning en angst hoor als je zo'n zogenaamde "date" heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normaal plaats ik dat soort reacties niet openbaar, maar, onzeker is onzin, en dat andere, meer dan terecht
Haha ja ik denk er soms ook wel aan. Maar ben een pussy..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oow zo.
Gewoon een keer doen, je hoeft niet gelijk een relatie met die jongen, gewoon gezellig kletsen kan ook. En jij hoeft helemaal niet onzeker te zijn, je bent een hele mooie meid.
Aye thanks thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef richolio het volgende:
Nick is sexy DjeDje, ik zou het doen.
Daar beslis ik wel over. Pics?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef richolio het volgende:
Nick is sexy DjeDje, ik zou het doen.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, het is toch de spanning en angst hoor als je zo'n zogenaamde "date" heb.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja ik denk er soms ook wel aan. Maar ben een pussy..
En dankjewel, maar dat "je hoeft niet onzeker te zijn" verhaal, dat heeft nooit geholpen bij mij. Ik denk namelijk altijd dat ik er veel lelijker uit zie in het echt dan op foto's. Dus ik durf die confrontatie gewoon niet aan te gaan.
Wat doe jij ineens volwassenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja snap ikmaar geloof me, als je rond de 40 bent en terug kijkt denk je... god... had ik mijn zelfverzekerdheid van nu maar met mijn uiterlijk van toen
... ja... en ja dat dm'de ik je net ook, maar ik meen het, die onzekerheid is leeftijdsspecifiek en niet afhankelijk van je uiterlijk...
En geldt ook voor anderen, daarom online, openbaar
Dat is bij 9/10 van de meiden ook wel geval, ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef DjeDje het volgende:
Ik denk namelijk altijd dat ik er veel lelijker uit zie in het echt dan op foto's.
Haha dat kan wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Maar je moet denken, als die jongen je foto al mooi vindt, dan vindt hij je in het echt nog mooier
Thenks.quote:
Als het er echt toe doet ben ik dat ookquote:
Precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is bij 9/10 van de meiden ook wel geval, ja.
wat zit je mijn gimmick te jattenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als het er echt toe doet ben ik dat ookhahahahahaha... ik haat het als mensen zichzelf dingen ontzeggen om hun onzekerheid... en ik weet wat het is om onzeker te zijn, met een ontstoken kop vol met littekens als je 16 bent, dat sloopt je
Nee herman, ik BEN volwassenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je mijn gimmick te jatten
wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee herman, ik BEN volwassen
Zieltjes redden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als het er echt toe doet ben ik dat ookhahahahahaha... ik haat het als mensen zichzelf dingen ontzeggen om hun onzekerheid... en ik weet wat het is om onzeker te zijn, met een ontstoken kop vol met littekens als je 16 bent, dat sloopt je
dat is yayo inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wacht, ben jij of Faberyayo dat in je fobo?
Pff dat zijn van die "vrienden" die dat zeggen, omdat je juist heel goed uitziet op die foto.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha dat kan wel.
Maar als he van vrienden hoort"op foto's zie je er anders uit", nou maar gaat je zogenaamde zelfvertrouwen. Zulke kleine dingen kunnen veel doen.
Of DjeDje is in het echt gewoon niet zo knap.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pff dat zijn van die "vrienden" die dat zeggen, omdat je juist heel goed uitziet op die foto.Ze zijn jaloers, daarom zeggen ze ook "je ziet er anders uit", inplaats van wat zie je goed uit.
Bedankt, ik voel me gevleid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh hij is wel cute.
Jij mag er ook zijn tho, al weet ik niet hoe je eruit ziet
Haha, ahw echt lief van je. Doet me wel goed dit. Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pff dat zijn van die "vrienden" die dat zeggen, omdat je juist heel goed uitziet op die foto.Ze zijn jaloers, daarom zeggen ze ook "je ziet er anders uit", inplaats van wat zie je goed uit.
Vast welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of DjeDje is in het echt gewoon niet zo knap.
Mijn vrienden zeggen altijd: wat zie jij er toch altijd lelijk uit op foto's.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net werkte het 'je bent zo knap' praatje niet en nu in één keer wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ahw echt lief van je. Doet me wel goed dit. Dankjewel.
Enige die dit weet hier is richolio. Als je het wilt weten, vraag hem.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn de reden dat ik geen vrienden heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vrienden zeggen altijd: wat zie jij er toch altijd lelijk uit op foto's.
Goed om te horen, Geen dank!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ahw echt lief van je. Doet me wel goed dit. Dankjewel.
vrouwen hè. Hebben de juiste woorden nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net werkte het 'je bent zo knap' praatje niet en nu in één keer wel?
Ik kook nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
Wat is Side lief bezig
Wat een ommekeer in deze sc; van chaos naar vrede
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
vrouwen hè. Hebben de juiste woorden nodig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter geen vrienden hebben dan van foto's af worden geknipt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn de reden dat ik geen vrienden heb.
dm ghph of demonquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben ook onzeker over mijn uiterlijk jongens, kies de goede woorden aub.
Je bent een tyfuslelijke bioboer, flikker, terechte onzekerheidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Hoi lelijkerdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Doe eens onderbouwen dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:42 schreef RoodKruisje het volgende:
[..]
die woord te moeilijk voor jou?
terecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik de knapste jongen ben op de wereld hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:42 schreef voederbietel het volgende:
Oh wauw jongens bedankt echt de goede woorden![]()
.
zegt ze ook tegen mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik de knapste jongen ben op de wereld hoor.
Doe dan die van manson klootzakquote:
Mijn moeder heeft dit soort dingen nooit gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik de knapste jongen ben op de wereld hoor.
2easyquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten
TR GEMAAKTquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe dan die van manson klootzak
Jij bent dan ook geen jongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dit soort dingen nooit gezegd.
logisch, bij jou was het meteen duidelijk, hup in de kangoo en werkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dit soort dingen nooit gezegd.
hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe. Die heeft geen standaarden.
soooow koekoekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef RoodKruisje het volgende:
[..]
hahaha![]()
zijn enigste standaart is de implantaat in zijn borsten
shots firedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef RoodKruisje het volgende:
[..]
hahaha![]()
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef RoodKruisje het volgende:
[..]
hahaha![]()
Oh en bij mij zegt ze het niet vanwege jaloezie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen jongen.
Maar jij bent toch ook wel bovengemiddeld knap toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh en bij mij zegt ze het niet vanwege jaloezie?
Ik zou mijn eigen dochter sws knap vinden als ze de verbeterde versie van mezelf is. Stukje narcisme.
Mindere versie is ook wel onmogelijk he, dan zou ze vent zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh en bij mij zegt ze het niet vanwege jaloezie?
Ik zou mijn eigen dochter sws knap vinden als ze de verbeterde versie van mezelf is. Stukje narcisme.
gemiddelde ligt wel erg laag helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook wel bovengemiddeld knap toch?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gemiddelde ligt wel erg laag helaas
Je moet gewoon niet zo beta faggot zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef Fylax het volgende:
Ik heb helaas niets voor TARDIS. kunnen doen guys.
Maakt voor moederliefde toch niet uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook wel bovengemiddeld knap toch?
Ik heb gedaan wat ik kon, helaas.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo beta faggot zijn.
En TARDIS. had je er niet bij moeten lappen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef voederbietel het volgende:
En TARDIS. had je er niet bij moeten lappen.
Terug krabbelen van dingen die je bewust gedaan hebt, zijn zo mogelijk echt nog flikkeriger.quote:
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mindere versie is ook wel onmogelijk he, dan zou ze vent zijn
Nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt voor moederliefde toch niet uit.
Zijn een aantal regels wanneer je de SC als zijnde vrouw wil betreden.quote:
Hee remi!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef remi1986 het volgende:
hey SEhttp://www.haxball.com/?r(...)13db9b44efe31e6df624
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat doe jij al als je je sok ziet
wat is SC? ik kan al die computer termen nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Zijn een aantal regels wanneer je de SC als zijnde vrouw wil betreden.
Wie is het dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter dat filmpje posten waar ze naakt yoga doet
SC niet kennenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef RoodKruisje het volgende:
[..]
wat is SC? ik kan al die computer termen niet
waarom moet ik dat betreden?
Fylax houdt van alles wat een kut heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ook 15 geweest he, ik ken de wanhoop
Onwaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fylax houd van alles wat een kut heeft
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fylax houd van alles wat een kut heeft
Die gierende hormonen, puberstrugglesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fylax houdt van alles wat een kut heeft
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voornamelijk oestrogeen bij die jongenman.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die gierende hormonen, puberstruggles
was goed, Fylax houdt.quote:
Gebanned na lafharig optreden van een niet nader te noemen user.quote:
gesnitchtquote:
quote:
Vertel mij meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gebanned na lafharig optreden van een niet nader te noemen user.
ow dan is iemand op jouw naamquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hee remi!![]()
Ik kan niet haxballen, ik zit mob
Lees maar de afgelopen 21 topics aangaande dit onderwerp terug.quote:
Dat blijf ik liever onwetend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lees maar de afgelopen 21 topics aangaande dit onderwerp terug.
En jij denkt dat dat veel scheelt met mij??????quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal jou eens diepte laten zien
Ik heb echt helemaal niks met TARDIS. te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef Fylax het volgende:
TARDIS. vond het wel tof van me wat ik daarna heb gedaan.
mehquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als fylax morgen dood neer valt zou ik dat niet er vinden
Ik ben nog te beroerd om zijn kist in de grond te laten zakkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als fylax morgen dood neer valt zou ik dat niet er vinden
zal jou eens wat laten zienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wow.. zo ken ik je niet
zou de 6 plankjes zelf komen brengenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben nog te beroerd om zijn kist in de grond te laten zakken
PICS IN DMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal jou eens wat laten zien
Te beroerd om te zagen... boeit me geen fuckquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou de 6 plankjes zelf komen brengen
snapchatnietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Snapchat dan... wacht even instaleren, mobiel in DM
DAT PRECIESquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snitches everywhere, vertrouw niemand meer
Huh wow had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wil tardis wel erg graag vrij
[ afbeelding ]
niet standaard elke post van fylax voorzien van een trquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel TRs zijn er gedaan dat je hier komt kijken?
Bij meer dan 40 TR's gaat er een AmberAlert uit heh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Elk deel wel 1. Naast een jankende baby is dit nu mijn topprioriteitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou unbannen, die jongen heeft een hart van goud.quote:
Als het geen kut heeft ontelbaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Elk deel wel 1. Naast een jankende baby is dit nu mijn topprioriteit
jepquote:
TARDIS. is echt een topgozer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zou unbannen, die jongen heeft een hart van goud.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
TARDIS. is echt een topgozer.
Gewoon Shakhtar Bayernquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jow kom in de rust van PSG-Chelsea (?) wel terug.
Nu heb je twee jankende baby's om voor te zorgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
je favoriete club bekijken vnv?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoi lieve Pharkus, zou je aub TARDIS. willen unbannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu heb je twee jankende baby's om voor te zorgen.
ow ja dat is vanavond hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu heb je twee jankende baby's om voor te zorgen.
stuur boobiepicsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoi lieve Pharkus, zou je aub TARDIS. willen unbannen.
bbvd
Waar was je nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoi lieve Pharkus, zou je aub TARDIS. willen unbannen.
bbvd
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als het geen kut heeft ontelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |