Wat doe jij ineens volwassenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja snap ikmaar geloof me, als je rond de 40 bent en terug kijkt denk je... god... had ik mijn zelfverzekerdheid van nu maar met mijn uiterlijk van toen
... ja... en ja dat dm'de ik je net ook, maar ik meen het, die onzekerheid is leeftijdsspecifiek en niet afhankelijk van je uiterlijk...
En geldt ook voor anderen, daarom online, openbaar
Dat is bij 9/10 van de meiden ook wel geval, ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef DjeDje het volgende:
Ik denk namelijk altijd dat ik er veel lelijker uit zie in het echt dan op foto's.
Haha dat kan wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Maar je moet denken, als die jongen je foto al mooi vindt, dan vindt hij je in het echt nog mooier
Thenks.quote:
Als het er echt toe doet ben ik dat ookquote:
Precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is bij 9/10 van de meiden ook wel geval, ja.
wat zit je mijn gimmick te jattenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als het er echt toe doet ben ik dat ookhahahahahaha... ik haat het als mensen zichzelf dingen ontzeggen om hun onzekerheid... en ik weet wat het is om onzeker te zijn, met een ontstoken kop vol met littekens als je 16 bent, dat sloopt je
Nee herman, ik BEN volwassenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je mijn gimmick te jatten
wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee herman, ik BEN volwassen
Zieltjes redden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als het er echt toe doet ben ik dat ookhahahahahaha... ik haat het als mensen zichzelf dingen ontzeggen om hun onzekerheid... en ik weet wat het is om onzeker te zijn, met een ontstoken kop vol met littekens als je 16 bent, dat sloopt je
dat is yayo inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wacht, ben jij of Faberyayo dat in je fobo?
Pff dat zijn van die "vrienden" die dat zeggen, omdat je juist heel goed uitziet op die foto.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha dat kan wel.
Maar als he van vrienden hoort"op foto's zie je er anders uit", nou maar gaat je zogenaamde zelfvertrouwen. Zulke kleine dingen kunnen veel doen.
Of DjeDje is in het echt gewoon niet zo knap.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pff dat zijn van die "vrienden" die dat zeggen, omdat je juist heel goed uitziet op die foto.Ze zijn jaloers, daarom zeggen ze ook "je ziet er anders uit", inplaats van wat zie je goed uit.
Bedankt, ik voel me gevleid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh hij is wel cute.
Jij mag er ook zijn tho, al weet ik niet hoe je eruit ziet
Haha, ahw echt lief van je. Doet me wel goed dit. Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pff dat zijn van die "vrienden" die dat zeggen, omdat je juist heel goed uitziet op die foto.Ze zijn jaloers, daarom zeggen ze ook "je ziet er anders uit", inplaats van wat zie je goed uit.
Vast welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of DjeDje is in het echt gewoon niet zo knap.
Mijn vrienden zeggen altijd: wat zie jij er toch altijd lelijk uit op foto's.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net werkte het 'je bent zo knap' praatje niet en nu in één keer wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ahw echt lief van je. Doet me wel goed dit. Dankjewel.
Enige die dit weet hier is richolio. Als je het wilt weten, vraag hem.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn de reden dat ik geen vrienden heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vrienden zeggen altijd: wat zie jij er toch altijd lelijk uit op foto's.
Goed om te horen, Geen dank!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ahw echt lief van je. Doet me wel goed dit. Dankjewel.
vrouwen hè. Hebben de juiste woorden nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net werkte het 'je bent zo knap' praatje niet en nu in één keer wel?
Ik kook nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
Wat is Side lief bezig
Wat een ommekeer in deze sc; van chaos naar vrede
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
vrouwen hè. Hebben de juiste woorden nodig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter geen vrienden hebben dan van foto's af worden geknipt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn de reden dat ik geen vrienden heb.
dm ghph of demonquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben ook onzeker over mijn uiterlijk jongens, kies de goede woorden aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |