nou nou nouquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
de grootste tyfususer van FOK kaapt hem
Oh.quote:
Haha en weer naar anderen wijzen.quote:
Jouw toekomstige S&G foto's.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Laten we het over leukere dingen hebben.
Ja, vertel eens, wat heb je vandaag allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Word altijd een beetje verlegen als het over mij gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
ga wegquote:
Ja laten we het over mij hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Chill Guusje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha en weer naar anderen wijzen.
Serieus man kankerkoter, neem anders eens een keer je eigen verantwoordelijkheid voordat je op die van anderen gaat liggen wijzen.
Dit mag, want Guus is ook jong.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha en weer naar anderen wijzen.
Serieus man kankerkoter, neem anders eens een keer je eigen verantwoordelijkheid voordat je op die van anderen gaat liggen wijzen.
Neh ik ben niet interessant. Gewoom school en stuff.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, vertel eens, wat heb je vandaag allemaal gedaan?
/carequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh en Fylax, je krijgt geen kans meer bij me, dat wel
Geeft nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Word altijd een beetje verlegen als het over mij gaat
Vraag aan mij dan, ik ben dat wel namelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh ik ben niet interessant. Gewoom school en stuff.
Hoe kwam je op bozehaas? Depressive tijden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja laten we het over mij hebben.
" Het ligt niet aan mij. "quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind je het niet opvallend dat je alleen maar ruzie hebt hier?
Hoe was jouw dag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Vraag aan mij dan, ik ben dat wel namelijk.
Jij bent daar geknipt voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef hoink581 het volgende:
We kunnen ook een stuk schrijven hoeveel veren er in de anus van Fylax passen voor het scheurt.
Mijn dag was fantastisch, tot vanmiddag..quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef DjeDje het volgende:
Even klaarmaken voor mijn tinderdate zo.
Dat ben ik trutquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef DjeDje het volgende:
Samenvatting vanaf waar Nootjes over respect begon?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef hoink581 het volgende:
We kunnen ook een stuk schrijven hoeveel veren er in de anus van Fylax passen voor het scheurt.
Haxball jij nu ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef remi1986 het volgende:
ja gvd ga ik ff weg gaan jullie haxballen
etto, lulquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!!
Ben altijd depressief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoe kwam je op bozehaas? Depressive tijden?
Straks misschien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
Samenvatting vanaf waar Nootjes over respect begon?
Slet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar mijn leeftijd gaat maar tot 22?
Is dit een uitnodiging?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan heb je even een dikke kut nodig.
Nee dan ben je bij mij aan het goede adres... ben al over de helft man... en daarnaast,toch echt wel hetero...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik val op jong he, pas maar op
http://www.haxball.com/?r(...)13db9b44efe31e6df624quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Remi, vrrrrriend... vanavond weer haxballen?
Na mij niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee dan ben je bij mij aan het goede adres... ben al over de helft man... en daarnaast,toch echt wel hetero...
Waarom dat nou weer? Ben je soms kinderachtig voor je leeftijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar mijn leeftijd gaat maar tot 22?
Mijn tinder gaat nieteens tot 22.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ja liegen op tinder is ook zo moeilijk
Huh?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Ben je soms kinderachtig voor je leeftijd?
Neequote:
Je bedoelt dat je zoekrange 18 tm 22 is toch?quote:
Ik ook niet, wat hebben we veel gemeenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee
Mortaxx zei klaarmaken voor tinderdate. En ik ook. Zodat het leek alsof we samen gingen.
Ik spreek nooit af met mensen via een date app. Heeeeel misschien moet ik daar verandering in maken. Maar ik ben daar te onzeker voor..
Normaal plaats ik dat soort reacties niet openbaar, maar, onzeker is onzin, en dat andere, meer dan terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee
Mortaxx zei klaarmaken voor tinderdate. En ik ook. Zodat het leek alsof we samen gingen.
Ik spreek nooit af met mensen via een date app. Heeeeel misschien moet ik daar verandering in maken. Maar ik ben daar te onzeker voor..
Haha ik heb geen idee. Die van mij gaat eerlijk gezegd maar tot 17 omdat ik geen 18 ben. En dan vind ik 29 wel echt te oud hoor voor mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zoekrange 18 tm 22 is toch?
Meis mannen lopen jaren achter, je kan ook tm 29 doen hoor.
39quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee. Die van mij gaat eerlijk gezegd maar tot 17 omdat ik geen 18 ben. En dan vind ik 29 wel echt te oud hoor voor mij.
wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zoekrange 18 tm 22 is toch?
Meis mannen lopen jaren achter, je kan ook tm 29 doen hoor.
Oow zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee
quote:
quote:'Ik stond echt als 1 of andere tienermoeder op dat schoolplein'. Umh, alsof dat iets heel ergs zou zijn? Mijn zusje is 18 en heeft een zoontje van een maand! Niet alle 'tienerzwangerschappen' zijn verkeerd toch... Kwam nu wel zo over!
quote:+annnxxx1 en waarom? +Lee Kaa En daar hebben we de vooroordelen. Waarom is dat niet iets om trots op te zijn, waarom zou je dan niets meer kunnen bereiken? Als je elke week met een ander het bed in duikt, ja, dan is het niet iets om trots op te zijn, maar met een vaste, stabiele relatie, voorbehoedsmiddelen die helaas hun werk niet hebben gedaan, een vriend met een vaste baan, een eigen huisje, steun van familie en vrienden, waarom zou je dan niet trots kunnen zijn op je kindje? En mijn zusje kan haar school gewoon afmaken, haar vriend heeft al een vaste baan en zijn opleiding al afgerond... Dus kom op, sleep niet iedere tienerzwangerschap over 1 kant.
Haha, het is toch de spanning en angst hoor als je zo'n zogenaamde "date" heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normaal plaats ik dat soort reacties niet openbaar, maar, onzeker is onzin, en dat andere, meer dan terecht
Haha ja ik denk er soms ook wel aan. Maar ben een pussy..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oow zo.
Gewoon een keer doen, je hoeft niet gelijk een relatie met die jongen, gewoon gezellig kletsen kan ook. En jij hoeft helemaal niet onzeker te zijn, je bent een hele mooie meid.
Aye thanks thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef richolio het volgende:
Nick is sexy DjeDje, ik zou het doen.
Daar beslis ik wel over. Pics?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef richolio het volgende:
Nick is sexy DjeDje, ik zou het doen.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, het is toch de spanning en angst hoor als je zo'n zogenaamde "date" heb.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja ik denk er soms ook wel aan. Maar ben een pussy..
En dankjewel, maar dat "je hoeft niet onzeker te zijn" verhaal, dat heeft nooit geholpen bij mij. Ik denk namelijk altijd dat ik er veel lelijker uit zie in het echt dan op foto's. Dus ik durf die confrontatie gewoon niet aan te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |