nou nou nouquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
de grootste tyfususer van FOK kaapt hem
Oh.quote:
Haha en weer naar anderen wijzen.quote:
Jouw toekomstige S&G foto's.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Laten we het over leukere dingen hebben.
Ja, vertel eens, wat heb je vandaag allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Word altijd een beetje verlegen als het over mij gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
ga wegquote:
Ja laten we het over mij hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
Chill Guusje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha en weer naar anderen wijzen.
Serieus man kankerkoter, neem anders eens een keer je eigen verantwoordelijkheid voordat je op die van anderen gaat liggen wijzen.
Dit mag, want Guus is ook jong.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha en weer naar anderen wijzen.
Serieus man kankerkoter, neem anders eens een keer je eigen verantwoordelijkheid voordat je op die van anderen gaat liggen wijzen.
Neh ik ben niet interessant. Gewoom school en stuff.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, vertel eens, wat heb je vandaag allemaal gedaan?
/carequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh en Fylax, je krijgt geen kans meer bij me, dat wel
Geeft nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Word altijd een beetje verlegen als het over mij gaat
Vraag aan mij dan, ik ben dat wel namelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh ik ben niet interessant. Gewoom school en stuff.
Hoe kwam je op bozehaas? Depressive tijden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja laten we het over mij hebben.
" Het ligt niet aan mij. "quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind je het niet opvallend dat je alleen maar ruzie hebt hier?
Hoe was jouw dag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Vraag aan mij dan, ik ben dat wel namelijk.
Jij bent daar geknipt voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef hoink581 het volgende:
We kunnen ook een stuk schrijven hoeveel veren er in de anus van Fylax passen voor het scheurt.
Mijn dag was fantastisch, tot vanmiddag..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |