Je bent een tyfuslelijke bioboer, flikker, terechte onzekerheidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben ook onzeker over mijn uiterlijk jongens, kies de goede woorden aub.
Hoi lelijkerdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Doe eens onderbouwen dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:42 schreef RoodKruisje het volgende:
[..]
die woord te moeilijk voor jou?
terecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik de knapste jongen ben op de wereld hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:42 schreef voederbietel het volgende:
Oh wauw jongens bedankt echt de goede woorden![]()
.
zegt ze ook tegen mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik de knapste jongen ben op de wereld hoor.
Doe dan die van manson klootzakquote:
Mijn moeder heeft dit soort dingen nooit gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik de knapste jongen ben op de wereld hoor.
2easyquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten
TR GEMAAKTquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe dan die van manson klootzak
Jij bent dan ook geen jongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dit soort dingen nooit gezegd.
logisch, bij jou was het meteen duidelijk, hup in de kangoo en werkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dit soort dingen nooit gezegd.
hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe. Die heeft geen standaarden.
soooow koekoekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef RoodKruisje het volgende:
[..]
hahaha![]()
zijn enigste standaart is de implantaat in zijn borsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |