Laat maar joh, het is vechten tegen de bierkaai.quote:
Ja iedereen, school, sportclubs, scouting etc... moeten allemaal aanpassen en meewerken om te zorgen dat iemand niet meer gepest wordtquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werd die bril niet op school gesloopt. Dat soort dingen gebeuren veelal onderweg van school naar huis.
De dader van de steekpartij op het Corbulo college werd vooral bij het bijbaantje bij de supermarkt gepest. Verder gebeurt het, naast op school, bij de sportclub, op scouting, s avonds en in het weekend op whatsapp...maar steevast wijst men naar de school om het allemaal op te lossen. Zolang dat zo blijft zal er nog heel wat gepest blijven worden.
Hoeft van mij ook helemaal niet, maar dan moet de school ook geen drama gaan trappen als er uiteindelijk iemand inelkaar gebeukt wordt. Want dan is het plotseling dat dat allemaal niet mag en we lossen het hier met praten op en weet ik veel wat voor halfzachte flauwekul.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja iedereen, school, sportclubs, scouting etc... moeten allemaal aanpassen en meewerken om te zorgen dat iemand niet meer gepest wordt
Ja vechtpartij is ook prima, 2 mensen neersteken waarvan 1 meerdere malen rond z'n longen is gewoon psychopaatquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook helemaal niet, maar dan moet de school ook geen drama gaan trappen als er uiteindelijk iemand inelkaar gebeukt wordt. Want dan is het plotseling dat dat allemaal niet mag en we lossen het hier met praten op en weet ik veel wat voor halfzachte flauwekul.
Wie wind zaait zal storm oogsten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja vechtpartij is ook prima, 2 mensen neersteken waarvan 1 meerdere malen rond z'n longen is gewoon psychopaat
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het overal is en vaak JUIST buiten schooltijd, en dat het dus niet handig is om van de school de grote verlossing te verwachten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja iedereen, school, sportclubs, scouting etc... moeten allemaal aanpassen en meewerken om te zorgen dat iemand niet meer gepest wordt
Tut, tut, nergens voor nodig om zo te overdrijven he.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja vechtpartij is ook prima, 2 mensen neersteken waarvan 1 meerdere malen rond z'n longen is gewoon psychopaat
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:12 schreef tong80 het volgende:
De 11-jarige jongen uit het Limburgse Landgraaf, die gisteren werd opgepakt voor het steken van twee 13-jarige jongens met een schroevendraaier, zou het slachtoffer zijn van voortdurende pesterijen. Dat zegt zijn moeder tegen de regionale nieuwssite L1.
Volgens de familie van de 11-jarige jongen wordt hij al maanden getreiterd door een groep jongens in de leeftijd van 13 en 14 jaar. Op de dag van het steekincident hadden ze volgens de moeder van de jongen zijn fiets afgepakt. De knul pakte een schroevendraaier en ging proberen zijn fiets terug te halen.
De terughaalactie eindigde in een steekpartij op de Bosheide, waarbij de twee 13-jarige jongens gewond raakten. De twee slachtoffers, beiden dertien jaar, zijn met ambulances naar het ziekenhuis gebracht. Eén van de twee jongens, mag op korte termijn naar huis. Hij werd in zijn hoofd gestoken. De ander is meerdere keren in zijn rug gestoken en liep daarbij een klaplong op. Hij moet nog een week in het ziekenhuis blijven.
Triest
De moeder van de 11-jarige jongen noemt het triest dat het zover moest komen. De politie kan niet bevestigen dat de steekpartij voortkwam uit pesterijen. ,,Het gaat om minderjarige jongens, waardoor we geen uitspraken doen."
Volgens de politiewoordvoerder wordt de verklaring van de moeder meegenomen in het onderzoek. De jongen is na verhoor weer vrijgelaten. Justitie moet bepalen of hij verder wordt vervolgd.
De families van de gewonde jongens waren volgens L1 niet te traceren.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ij-werd-gepest.dhtml
Nee is inderdaad wel normaal, als je iemand bijna doodsteekt kan gewoon gebeuren, maar als je mensen uitscheld en pest dan spoor je inderdaad niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tut, tut, nergens voor nodig om zo te overdrijven he.
Voor hetzelfde geld zijn de pesters de psychopaten.
Het feit dat ze menen te moeten pesten geeft al aan dat ze niet lekker in hun vel zitten.
Er is geen oplossing voor het pesten op zichquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:56 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het overal is en vaak JUIST buiten schooltijd, en dat het dus niet handig is om van de school de grote verlossing te verwachten.
Actie/ reactie. Of is dat te hoog gegrepen voor je?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee is inderdaad wel normaal, als je iemand bijna doodsteekt kan gewoon gebeuren, maar als je mensen uitscheld en pest dan spoor je inderdaad niet.
Jawel, zie de OP. Die twee (nb oudere jongens) laten het voorlopig wel ff uit hun hoofd.quote:Er is geen oplossing voor het pesten op zich
Tsja. Het ene wordt gedaan in een opwelling en is hopelijk eenmalig- het ander is een terugkerend patroon van sadisme dat langdurig en met voorbedachte rade uitgevoerd wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee is inderdaad wel normaal, als je iemand bijna doodsteekt kan gewoon gebeuren, maar als je mensen uitscheld en pest dan spoor je inderdaad niet.
Als dag in, dag uit je leven geruïneerd wordt, word je nu eenmaal gek/psychopaat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik hoop dat ze die psychopaat levenslang opsluiten
Hierin moet ik je gelijk geven...quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Drinky het volgende:
Het eerste en gelijk ook het laatste topic op Fok! waar ik een serieuze bijdrage probeerde te leveren.
Ja huilie huilie de grote boze wereld doet je al dit onrecht aan wat moet je doen je wordt vanzelf zoquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als dag in, dag uit je leven geruïneerd wordt, word je nu eenmaal gek/psychopaat.
Kan gewoon gebeuren?? Nee, natuurlijk gebeurd dat niet 'gewoon'.....tjongejonge. Daar is het wel het een en ander aan voorafgegaan qua asociaal pestgedrag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, post lekker door, maar je kunt niet verwachten dat men het met je eens is. Zou wat zijn. Als iedereen het meteen eens is is er geen discussie meer. Probeer ook eens je te verplaatsen in de andere kant ipv proberen koste wat het kost je gelijk te halen.......en als dat dan niet lukt in een hoekje gaan zitten pruilen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Drinky het volgende:
Echt man, die mensen hier
Toffe ouders zijn jullie, zal er niks aan hebben bijgedragen dat je kind gepest wordt. Ook goed voor de opvoeding. En dan nog de mensen die gepest waren met een bord voor hun kop groter dan de Chinese muur en de internetmoraalridders die ze menen te moeten verdedigen.
Het eerste en gelijk ook het laatste topic op Fok! waar ik een serieuze bijdrage probeerde te leveren.
Mocht je mijn posts gelezen hebben dan zul je zien dat ik het ook van de andere kant bekijk en bekeken heb. Als men dat stelselmatig negeert en er verder niet inhoudelijk op ingaat ben ik er op een gegeven moment ook wel klaar mee, ik heb wel betere dingen te doen met mijn leven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, post lekker door, maar je kunt niet verwachten dat men het met je eens is. Zou wat zijn. Als iedereen het meteen eens is is er geen discussie meer. Probeer ook eens je te verplaatsen in de andere kant ipv proberen koste wat het kost je gelijk te halen.......en als dat dan niet lukt in een hoekje gaan zitten pruilen.
Exact, de bekende druppel, het zwart voor je ogen...en wat er dan ook in je buurt is kan gebruikt worden voor de ontlading......'als ze maar ophouden'.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef Downwards het volgende:
Heb iemand die een poging tot pesten deed wel eens een paar botten gebroken, maar dit steken gaat wel erg ver. Al zijn mensen tot de gekste dingen in staat als je ze maar lang genoeg pest en treitert.
In Amerika zijn al een paar dodelijke schietpartijen geweest vanwege pesten op het werk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef Downwards het volgende:
Heb iemand die een poging tot pesten deed wel eens een paar botten gebroken, maar dit steken gaat wel erg ver. Al zijn mensen tot de gekste dingen in staat als je ze maar lang genoeg pest en treitert.
Stalin werd ook gepest wist je dat????quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja huilie huilie de grote boze wereld doet je al dit onrecht aan wat moet je doen je wordt vanzelf zo![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |