abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149787297
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Lekker inwikkelen als je van de douche/bad naar aankleedkussen sleept.
Op het boxkleed leggen op warme dagen
Er zelf mee knuffelen en kroelen

dat zijn gewoon dingen die ik effe in twee tellen verzin :9
Ik gebruik ze ook in het ledikantje onder het hoofdje van mijn spugertje. Dan kun je de zijkanten goed instoppen zodat ze die niet los kunnen trekken.
In een normaal ledikantje houd je maar 10 cm over om in te stoppen.

/spuit 11

[ Bericht 7% gewijzigd door Roosje84 op 18-02-2015 10:49:35 ]
pi_149787313
De gewone hydrofielen ook gewoon prima in t ledikantje gebruikt. Ook in de wagenbak en om mee af te drogen.

Na t douchen deed ik bij zoon een badcape om.

En iedereen moet gewoon lekker typen wanneer en waarover je zelf wil. Daar horen ook de slapeloze nachten,
kotsverhalen etc bij ;)
pi_149787391
[quote]0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Oh die lijken me handig! Nog steeds best prijzig. Maar goed, laatste keer baby enzo :P (Ik geloof dat ik dat de vorige keer ook zei :') )

Herkenbaar :). Ik heb het deze keer ook wel 'verkocht' thuis door te zeggen dat E2 ook wat nieuws verdient en dan niet enkel kleding.
Voordeel van twee jongens en nu een dochter. Al gaat die natuurlijk bij jou niet/minder op want jij hebt al een koningskoppel toch?
pi_149787399
Joycie, lekker dat jullie samen een dag vrij hebben zeg!

Dat hebben wij als t goed is ook tot ongeveer aan de bevalling. Man is bijna altijd de vrijdag middag vrij.
pi_149787495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:40 schreef mousemicky het volgende:
Grote hydrofielen, check. Inderdaad een van de weinige dingen die ik bij J niet had, en nu wel wil. En een buntingbag denk ik. Want je moet toch ergens te veel geld aan uitgeven :9. Mijn ouders en vriend ouders kennende willen ze toch een groter kado geven, dus dan kan dat mooi een bijdrage daaraan worden, of aan een supermooie Mei Tai O+

Joycie, wat een luxe, samen een dag vrij door de week. Dat zou ik ook fijn vinden, maar dat zou qua kosten wat te gek (lees: onbetaalbaar) worden (dan hebben we een andere dag opvang extra nodig). Maar: ik werk in het onderwijs, dus heb genoeg vakantieweken om extra bij de kindjes (OMG, het zijn er straks gewoon 2 O+ O+ O+ ) te zijn...
Ja is zeker luxe, alleen komt dat omdat ik nu als inval werk en ik dus niet elke week de woensdag werk. En na de bevalling omdat ik geen werk heb dan ;) En ook is het zo dat mijn vriend 2 nachten van huis is dus gewoon dik 50-55 uur in 4 dagen maakt. De nachten alleen zullen best pittig worden denk ik. Maar mij hoor je niet klagen want zo'n dag samen vrij zal alles goed maken!
Qua financiën ben ik wel benieuwd hoe het zal worden op een gegeven moment maar daar zullen we tegen die tijd naar moeten kijken.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149787524
Kan iemand mij vertellen wat een lim is?
  woensdag 18 februari 2015 @ 10:56:12 #207
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149787587
LLM = laatste loodjes moeder :) Als je dus nog maar een paar weekjes hoeft voor de bevalling ;)

Ik vind t trouwens een jeukterm...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 februari 2015 @ 10:57:38 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149787612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een lim is?
LLM .. laatste loodje mama ;)

De basisschool heeft ons goed (mij in ieder geval) goed voor de gek gehouden met hun koninklijk bezoek _O- vijf kinderen verkleed als het koninklijk gezin om de kickoff van een of ander project te vieren :D

Puppy ligt op de bank te slapen, dus ik ga aan de kook en schoonmaak hier :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149787620
Aha!! En ik las las lim en niet llm. :P
pi_149787650
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:56 schreef mousemicky het volgende:
LLM = laatste loodjes moeder :) Als je dus nog maar een paar weekjes hoeft voor de bevalling ;)

Ik vind t trouwens een jeukterm...
dat had ik er nooit uitgehaald.. wat een rare term trouwens :D
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:01:40 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149787704
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:59 schreef Stippelrientje het volgende:
wat een rare term trouwens :D
Vind ik ook hoor. Zullen we m maar in de ban doen dan ;)
pi_149787741
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Gebruik gewoon "hoogzwangere", dekt de lading volgens mij :D
pi_149787930
meldplicht mama :9
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:15:02 #214
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149788007
Meldplicht vind ik ook al zoiets eigenlijk... Waarom plicht? Dat voelt een beetje net alsof je elke dag je statusupdate op facebook moet verversen met 'nog steeds niets...'

Ik vind Fok! leuk hoor, en dit topic gezellig, en lezen over verse babies is natuurlijk tof, maar voel me geenszins verplicht om mezelf hier tzt elke dag te melden... En echt, jullie horen het als uk er dan eenmaal is (ja, is nog ver ver weg), maar hoogstwaarschijnlijk niet als eerste ;)

Ik denk dat ik in een recalcitrante bui ben ;)
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:15:06 #215
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149788010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:47 schreef Roosje84 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Oh die lijken me handig! Nog steeds best prijzig. Maar goed, laatste keer baby enzo :P (Ik geloof dat ik dat de vorige keer ook zei :') )

Herkenbaar :). Ik heb het deze keer ook wel 'verkocht' thuis door te zeggen dat E2 ook wat nieuws verdient en dan niet enkel kleding.
Voordeel van twee jongens en nu een dochter. Al gaat die natuurlijk bij jou niet/minder op want jij hebt al een koningskoppel toch?
:D Ach, ik weet wat het wordt en ik weet dat ik daar niet zoveel kleding voor heb. En verder hebben onze kinderen allemaal hun eigen handdoeken met applicatie (dus krijgt beeb3 dat ook nieuw), eigen washandjes (uiteraard ook nieuw) en hydrofielen verslijten ook wel eens. Zeker omdat de middelste een spuugbaby was en ik 2x per week een 90 graden hydrofielen was deed :') . En mijn moeder is van mening dat je voor elk kind toch iets nieuw doet, heeft zij gedaan met 7, dan kan ik dat best met 3 Dan maakt zij dat ook voor mijn derde :P .
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:03 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Gebruik gewoon "hoogzwangere", dekt de lading volgens mij :D
:D Denk ik ook ja! Het is meer dat LLM echt wordt genoemd vanaf week 37 en er dan ook de "meldplicht" komt. Althans, zo had ik het begrepen.
pi_149788055
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dan weet ik er nog wel een paar ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:20:51 #217
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149788136
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:17 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dan weet ik er nog wel een paar ;)
Kom maar op met die pareltjes dan ;).

Ik hou helemaal niet van couchie couchie jeuktermen, ben redelijk nuchter ingesteld van mezelf, en als ik dan ook nog in een recalcitrante bui ben, is niets meer goed...

Side effect van een studie taalwetenschap misschien, maar ik hou van spelen met taal, maar tegen taalmisbruik kan ik (in zwangere hormonale toestand) dan al helemaal niet goed.
pi_149788201
meldplicht is ook niet iets wat je moet voelen als verplichting...

Als jij een week niets van je wil laten horen.. prima toch?
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt.
Schudden voor gebruik
pi_149788215
Als er maar van de glitterstickers afgebleven gaat worden :{w
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:25:05 #220
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149788218
Was ik ook van plan hoor, t is t woord zelf wat me tegenstaat ;)

Maar ik realiseer me dat dat ook aan mij kan liggen hoor...
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:29:41 #221
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149788309
Ach, dat LLM moet je ook maar een beetje als een gebbetje zien hoor, genoeg die het niet doen, en daarvoor word je ook de OP niet uitgekickt. ;)
En wat jeuktermen betreft, iedereen heeft zo ze voorkeuren of graag gebruikte termen. Ik stoor me in elk geval er niet echt aan op Fok, de meeste jeuktermen als hubby en me ongi, me tuttie, etc, komen op zwangerschapspagina en babybytes etc voor.
Vind hier ook eigenlijk niet zoveel klagende mensen zitten, als ik soms op andere sites wel eens lees waar mensen boos om worden, zgn onder het mom van 'zwangerschapshormonen'... 8)7 je bent gewoon een kutwijf denk ik dan, verschuil niet alles achter hormonen. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149788455
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Ach, dat LLM moet je ook maar een beetje als een gebbetje zien hoor, genoeg die het niet doen, en daarvoor word je ook de OP niet uitgekickt. ;)
En wat jeuktermen betreft, iedereen heeft zo ze voorkeuren of graag gebruikte termen. Ik stoor me in elk geval er niet echt aan op Fok, de meeste jeuktermen als hubby en me ongi, me tuttie, etc, komen op zwangerschapspagina en babybytes etc voor.
Vind hier ook eigenlijk niet zoveel klagende mensen zitten, als ik soms op andere sites wel eens lees waar mensen boos om worden, zgn onder het mom van 'zwangerschapshormonen'... 8)7 je bent gewoon een kutwijf denk ik dan, verschuil niet alles achter hormonen. :)
Hear hear!

De termen waar ik jeuk van krijg zijn de -lief samenstellingen: Manlief, dochterlief, zoonlief, omalief, hondlief, goudvislief. En dan nog erger, de afkortingen daarvan.

Maar hé, wat je zegt: iedereen heeft zo zijn voorkeuren. En wat dingessie Minarosa zei: posten en laten posten. Als je het een jeukwoord vindt, gebruik je het toch lekker niet. :6
pi_149788474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Dat vind ik een van de irritantste dingen van zwangerschap: vrouwen die van alles en nog wat wijten aan hun "hormonen". En dan vooral als het gaat om heel basic dingen zoals een keertje onredelijk zijn. Iedereen is dat wel eens, zwanger of niet, en als je vindt dat je "last hebt van je hormonen" kun je toch proberen om een beetje op jezelf te letten. Alsof je dan opeens met niemand meer rekening hoeft te houden. Het irriteert me ook als iemand bij mij iets volstrekt willekeurigs (mail vergeten te beantwoorden) wijt aan "hormonen". Dan spelen ze pas echt op >:)

Wel een intern contradictoire post van mij :P
pi_149788513
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:37 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Dat vind ik een van de irritantste dingen van zwangerschap: vrouwen die van alles en nog wat wijten aan hun "hormonen".
idd! Je bent nog steeds je eigen ikje hoor, en je hebt ook nog steeds hersenen. Ondanks dat je in blijde verwachting bent van je allesie :P
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:39:36 #225
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149788531
OMG, die termen die jij daar noemt zijn idd nog vele malen erger. Hier valt t idd allemaal wel mee, over t algemeen heel beschaafde mensen op OUD. Anders was ik waarschijnlijk allang weg geweest.

Ik heb tijdens de zwangerschap van J. wel eens gelezen op babybrabbel en consorten, wat een ellende en verdriet daar. Volgens mij mag je daar alleen posten als je iq niet boven de 80 punten uit komt (of je moet doen alsof). De vragen die ik langs zag komen 8)7 Heb er dus maar nooit wat gepost...

Alhoewel, ik zit al >10 jaar op Fok, maar heb toen dus blijkbaar ook nooit bedacht eens op OUD te gaan kijken, da's ook niet echt heel snugger wel ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')