Ik gebruik ze ook in het ledikantje onder het hoofdje van mijn spugertje. Dan kun je de zijkanten goed instoppen zodat ze die niet los kunnen trekken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Lekker inwikkelen als je van de douche/bad naar aankleedkussen sleept.
Op het boxkleed leggen op warme dagen
Er zelf mee knuffelen en kroelen
dat zijn gewoon dingen die ik effe in twee tellen verzin
Ja is zeker luxe, alleen komt dat omdat ik nu als inval werk en ik dus niet elke week de woensdag werk. En na de bevalling omdat ik geen werk heb danquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:40 schreef mousemicky het volgende:
Grote hydrofielen, check. Inderdaad een van de weinige dingen die ik bij J niet had, en nu wel wil. En een buntingbag denk ik. Want je moet toch ergens te veel geld aan uitgeven. Mijn ouders en vriend ouders kennende willen ze toch een groter kado geven, dus dan kan dat mooi een bijdrage daaraan worden, of aan een supermooie Mei Tai
![]()
Joycie, wat een luxe, samen een dag vrij door de week. Dat zou ik ook fijn vinden, maar dat zou qua kosten wat te gek (lees: onbetaalbaar) worden (dan hebben we een andere dag opvang extra nodig). Maar: ik werk in het onderwijs, dus heb genoeg vakantieweken om extra bij de kindjes (OMG, het zijn er straks gewoon 2![]()
![]()
) te zijn...
LLM .. laatste loodje mamaquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een lim is?
dat had ik er nooit uitgehaald.. wat een rare term trouwensquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:56 schreef mousemicky het volgende:
LLM = laatste loodjes moederAls je dus nog maar een paar weekjes hoeft voor de bevalling
Ik vind t trouwens een jeukterm...
Gebruik gewoon "hoogzwangere", dekt de lading volgens mijquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zullen we m maar in de ban doen dan
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:47 schreef Roosje84 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh die lijken me handig! Nog steeds best prijzig. Maar goed, laatste keer baby enzo(Ik geloof dat ik dat de vorige keer ook zei
)
Herkenbaar. Ik heb het deze keer ook wel 'verkocht' thuis door te zeggen dat E2 ook wat nieuws verdient en dan niet enkel kleding.
Voordeel van twee jongens en nu een dochter. Al gaat die natuurlijk bij jou niet/minder op want jij hebt al een koningskoppel toch?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:03 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Gebruik gewoon "hoogzwangere", dekt de lading volgens mij
Dan weet ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zullen we m maar in de ban doen dan
Kom maar op met die pareltjes danquote:
Hear hear!quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Ach, dat LLM moet je ook maar een beetje als een gebbetje zien hoor, genoeg die het niet doen, en daarvoor word je ook de OP niet uitgekickt.![]()
En wat jeuktermen betreft, iedereen heeft zo ze voorkeuren of graag gebruikte termen. Ik stoor me in elk geval er niet echt aan op Fok, de meeste jeuktermen als hubby en me ongi, me tuttie, etc, komen op zwangerschapspagina en babybytes etc voor.
Vind hier ook eigenlijk niet zoveel klagende mensen zitten, als ik soms op andere sites wel eens lees waar mensen boos om worden, zgn onder het mom van 'zwangerschapshormonen'...je bent gewoon een kutwijf denk ik dan, verschuil niet alles achter hormonen.
Dat vind ik een van de irritantste dingen van zwangerschap: vrouwen die van alles en nog wat wijten aan hun "hormonen". En dan vooral als het gaat om heel basic dingen zoals een keertje onredelijk zijn. Iedereen is dat wel eens, zwanger of niet, en als je vindt dat je "last hebt van je hormonen" kun je toch proberen om een beetje op jezelf te letten. Alsof je dan opeens met niemand meer rekening hoeft te houden. Het irriteert me ook als iemand bij mij iets volstrekt willekeurigs (mail vergeten te beantwoorden) wijt aan "hormonen". Dan spelen ze pas echt opquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Vind hier ook eigenlijk niet zoveel klagende mensen zitten, als ik soms op andere sites wel eens lees waar mensen boos om worden, zgn onder het mom van 'zwangerschapshormonen'...je bent gewoon een kutwijf denk ik dan, verschuil niet alles achter hormonen.
idd! Je bent nog steeds je eigen ikje hoor, en je hebt ook nog steeds hersenen. Ondanks dat je in blijde verwachting bent van je allesiequote:Op woensdag 18 februari 2015 11:37 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de irritantste dingen van zwangerschap: vrouwen die van alles en nog wat wijten aan hun "hormonen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |