Ik gebruik ze ook in het ledikantje onder het hoofdje van mijn spugertje. Dan kun je de zijkanten goed instoppen zodat ze die niet los kunnen trekken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Lekker inwikkelen als je van de douche/bad naar aankleedkussen sleept.
Op het boxkleed leggen op warme dagen
Er zelf mee knuffelen en kroelen
dat zijn gewoon dingen die ik effe in twee tellen verzin
Ja is zeker luxe, alleen komt dat omdat ik nu als inval werk en ik dus niet elke week de woensdag werk. En na de bevalling omdat ik geen werk heb danquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:40 schreef mousemicky het volgende:
Grote hydrofielen, check. Inderdaad een van de weinige dingen die ik bij J niet had, en nu wel wil. En een buntingbag denk ik. Want je moet toch ergens te veel geld aan uitgeven. Mijn ouders en vriend ouders kennende willen ze toch een groter kado geven, dus dan kan dat mooi een bijdrage daaraan worden, of aan een supermooie Mei Tai
![]()
Joycie, wat een luxe, samen een dag vrij door de week. Dat zou ik ook fijn vinden, maar dat zou qua kosten wat te gek (lees: onbetaalbaar) worden (dan hebben we een andere dag opvang extra nodig). Maar: ik werk in het onderwijs, dus heb genoeg vakantieweken om extra bij de kindjes (OMG, het zijn er straks gewoon 2![]()
![]()
) te zijn...
LLM .. laatste loodje mamaquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een lim is?
dat had ik er nooit uitgehaald.. wat een rare term trouwensquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:56 schreef mousemicky het volgende:
LLM = laatste loodjes moederAls je dus nog maar een paar weekjes hoeft voor de bevalling
Ik vind t trouwens een jeukterm...
Gebruik gewoon "hoogzwangere", dekt de lading volgens mijquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zullen we m maar in de ban doen dan
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:47 schreef Roosje84 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 februari 2015 10:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh die lijken me handig! Nog steeds best prijzig. Maar goed, laatste keer baby enzo(Ik geloof dat ik dat de vorige keer ook zei
)
Herkenbaar. Ik heb het deze keer ook wel 'verkocht' thuis door te zeggen dat E2 ook wat nieuws verdient en dan niet enkel kleding.
Voordeel van twee jongens en nu een dochter. Al gaat die natuurlijk bij jou niet/minder op want jij hebt al een koningskoppel toch?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:03 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Gebruik gewoon "hoogzwangere", dekt de lading volgens mij
Dan weet ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zullen we m maar in de ban doen dan
Kom maar op met die pareltjes danquote:
Hear hear!quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Ach, dat LLM moet je ook maar een beetje als een gebbetje zien hoor, genoeg die het niet doen, en daarvoor word je ook de OP niet uitgekickt.![]()
En wat jeuktermen betreft, iedereen heeft zo ze voorkeuren of graag gebruikte termen. Ik stoor me in elk geval er niet echt aan op Fok, de meeste jeuktermen als hubby en me ongi, me tuttie, etc, komen op zwangerschapspagina en babybytes etc voor.
Vind hier ook eigenlijk niet zoveel klagende mensen zitten, als ik soms op andere sites wel eens lees waar mensen boos om worden, zgn onder het mom van 'zwangerschapshormonen'...je bent gewoon een kutwijf denk ik dan, verschuil niet alles achter hormonen.
Dat vind ik een van de irritantste dingen van zwangerschap: vrouwen die van alles en nog wat wijten aan hun "hormonen". En dan vooral als het gaat om heel basic dingen zoals een keertje onredelijk zijn. Iedereen is dat wel eens, zwanger of niet, en als je vindt dat je "last hebt van je hormonen" kun je toch proberen om een beetje op jezelf te letten. Alsof je dan opeens met niemand meer rekening hoeft te houden. Het irriteert me ook als iemand bij mij iets volstrekt willekeurigs (mail vergeten te beantwoorden) wijt aan "hormonen". Dan spelen ze pas echt opquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Vind hier ook eigenlijk niet zoveel klagende mensen zitten, als ik soms op andere sites wel eens lees waar mensen boos om worden, zgn onder het mom van 'zwangerschapshormonen'...je bent gewoon een kutwijf denk ik dan, verschuil niet alles achter hormonen.
idd! Je bent nog steeds je eigen ikje hoor, en je hebt ook nog steeds hersenen. Ondanks dat je in blijde verwachting bent van je allesiequote:Op woensdag 18 februari 2015 11:37 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de irritantste dingen van zwangerschap: vrouwen die van alles en nog wat wijten aan hun "hormonen".
Nog maximaal 2 weken!quote:
Persen!quote:
Wachten tot je mag persen?!quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef ingee het volgende:
Ja wat is het nou? Wachten of persen? Tegenstrijdige adviezen hier
Babykamer is ook van Ikea hier, vind ik eigenlijk nog mooier dan de dure kant en klare kamertjes die ik gezien heb in de grote babywinkels. Maar goed, het hele huis is zowat Ikea, alleen de buitenkant niet.
Doe dan maar persenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef ingee het volgende:
Ja wat is het nou? Wachten of persen? Tegenstrijdige adviezen hier
Babykamer is ook van Ikea hier, vind ik eigenlijk nog mooier dan de dure kant en klare kamertjes die ik gezien heb in de grote babywinkels. Maar goed, het hele huis is zowat Ikea, alleen de buitenkant niet.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Ach, dat LLM moet je ook maar een beetje als een gebbetje zien hoor, genoeg die het niet doen, en daarvoor word je ook de OP niet uitgekickt.![]()
En wat jeuktermen betreft, iedereen heeft zo ze voorkeuren of graag gebruikte termen. Ik stoor me in elk geval er niet echt aan op Fok, de meeste jeuktermen als hubby en me ongi, me tuttie, etc, komen op zwangerschapspagina en babybytes etc voor.
Slapen!quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook wat laks ben hierin hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef Skoap het volgende:
[..]
Salami mag toch niet vanwege listeria of toxoplasmose? Of heb ik dat nou mis?
Ik word er sowieso een beetje moe van wat wel en niet mag als ik heel eerlijk ben.
Het lijkt steeds erger te worden. Nog even een zwangere vrouwen moeten worden opgesloten in een zuurstoftent
Wij gaan op zaterdag, vriend wil graag mee (de gekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:25 schreef FlyingFish het volgende:
Gaat iedereen op woensdag de 25e naar de 9 maandenbeurs? Ik heb vrijkaartjes via m'n schoonzusje dus we gaan wel even langs, maar geen zin in enorme drukte (of nouja, nog drukker dan de andere dagen). We dachten dat de woensdag juist het rustigst zou zijn, maar als iedereen hier al op woensdag gaat is dat iig niet zomisschien toch maar op vrijdag gaan dan...
Ik heb gisteren na veel vijven en zessen ook de Kraamvogel uitgekozenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:36 schreef LuDann het volgende:
@ Starbuck, ik heb de Kraamvogels als bureau, zit ook in die regio. Alleen nog geen ervaring mee.
Kraamzorg stond hier in mijn ''zorgplan''; moest ik voor de 16 weken hebben aangevraagd, dus braaf gedaan.
Wij gaan op zaterdag, vriend wil graag mee (de gek) en kan anders niet met zijn werk.
Jaa, dit wordt het!quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:28 schreef Minarosa het volgende:
[..]
In een warm vest buiten uit de wind een boek lezen in de zon? Heerlijk weer!
Ik ben zooooo blij dat mijn ouders een Jamin hebben... Ik maak er grof misbruik van.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Exact hetzelfde!! Vlees hoef ik echt niet meer, ik probeer altijd wel een klein stukje te eten maar ik vind het ronduit vies. Ik haal nu liever van die vegetarische vleesvervangers
![]()
Oh en snoep! Laatst een enorme grote zak met van dat echte kindersnoep gehaald bij de Jamin, nou t was zo op!![]()
Kan ik me goed voorstellen hoor! Tis een beetje pech hebben wat dat betreft denk ik... Er zijn een stuk meer ''verse'' zwangeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef faptist het volgende:
Hai meiden. Sorry dat ik zo weinig mee schrijf de laatste tijd, maar ik heb een beetje het idee buiten de boot te vallen hier, omdat de meeste fanatieke schrijfsters nog zo pril zwanger zijn of gewoon in een totaal andere fase zitten.
Ik ben nu 34 weken en merk gewoon steeds vaker dat ik niet weet hoe te reageren op jullie posts.
Zeker geen desinteresse, maar ik zit nu gewoon in een andere belevingswereld,denk ik.
Lees en leef nog wel braaf mee, maar dan heb ik het toch maar even gezegd. Voel me anders zo'n lijstvuller..![]()
Liefs!
Maar die van Nikooos zijn zo leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:24 schreef Stippelrientje het volgende:
Als er maar van de glitterstickers afgebleven gaat worden
quote:
Dat heb je ook in elke Babydump etc. Ik vond de 9 maanden beurs helemaal niks aan... druk, druk, druk en weinig bijzonderhedenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren na veel vijven en zessen ook de Kraamvogel uitgekozen
Ik twijfel over die 9maandenbeurs. Ik vind de toegangsprijs best duur. Ik ben ook wel eens naar een trouwbeurs geweest en dat was vrij suf. Maar toch lijkt het me wel handig om bijvoorbeeld allemaal kinderwagens bij elkaar te zien enzo.
Ja, daar heb je wel gelijk in! Thanks voor de inputquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat heb je ook in elke Babydump etc. Ik vond de 9 maanden beurs helemaal niks aan... druk, druk, druk en weinig bijzonderheden
kruidvat voordeel pas? dan even checken want dan kan je 2 gratis toegangskaartjes regelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren na veel vijven en zessen ook de Kraamvogel uitgekozen
Ik twijfel over die 9maandenbeurs. Ik vind de toegangsprijs best duur. Ik ben ook wel eens naar een trouwbeurs geweest en dat was vrij suf. Maar toch lijkt het me wel handig om bijvoorbeeld allemaal kinderwagens bij elkaar te zien enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |