Geen idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is die foto van die boter steewds?
Kan wel jaquote:Op maandag 16 februari 2015 03:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Van timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zeker?
Dat is om aan te geven dat de TS in kwestie boter op z'n hoofd heeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is die foto van die boter steewds?
Oh aha, diepzinnig.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is om aan te geven dat de TS in kwestie boter op z'n hoofd heeft.
Beetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Is het nog geen bedtijd voor jou, fylax?
Niks mis met boterquote:Op maandag 16 februari 2015 07:35 schreef Peunage het volgende:
Iemand heeft te veel Eurokok Martin gekeken.
Die doet overal een blok boter in.
Misschien was zijn dochter wakker?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:14 schreef Specularium het volgende:
Wat doet Fylax om 3 uur 's nachts?
Waarom klapt zijn vader hem niet op zijn grote oren?
Of hij heeft één of andere rare hobby...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me de enige reden om op dat tijdstip op zondagnacht wakker te zijn.
Heb jij een rare hobby?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of hij heeft één of andere rare hobby...
Zijn rare hobby is rare gifjes posten.quote:
Wist je dat je ook gewoon films kan downloaden op je computer? Je hoeft niet eens meer naar de bioscoop!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk ontdekt hoe je mp3's op je telefoon zet.
Er ging een wereld voor mij open.
Heb ik voor niks zo'n broek gemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist je dat je ook gewoon films kan downloaden op je computer? Je hoeft niet eens meer naar de bioscoop!
Wat schattig weer. Digibeet.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Oja, nog even geduld.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:13 schreef Tem het volgende:
Ik wacht op hete pics van Marianne in de dm.
Die heb ik niet meer gevonden.quote:
Je gaat nu topless?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer gevonden.
Pics?quote:
En dan typt hij Boaz vd Beatz nog verkeerd ookquote:Op maandag 16 februari 2015 13:19 schreef Specularium het volgende:
Wat een kut TT weer trouwens.
Alsof Fylax ooit een tiets heeft gezien behalve die van zijn moeder.
Dat is wel schandalig ja. Hoe vind je het nieuwe album van Mr Polska?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan typt hij Boaz vd Beatz nog verkeerd ook
Voorlopig nog niet echt bijzonder, de meeste nummers zouden beter af zijn zonder dat die dronken Pool eroverheen staat te schreeuwen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel schandalig ja. Hoe vind je het nieuwe album van Mr Polska?
Je luistert ze inderdaad vooral voor de drops van Boaz.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet echt bijzonder, de meeste nummers zouden beter af zijn zonder dat die dronken Pool eroverheen staat te schreeuwen.
Dat is inderdaad een van de beteren op het albumquote:Op maandag 16 februari 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je luistert ze inderdaad vooral voor de drops van Boaz.
Uit welk tijdperk kom jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Geen smaakquote:Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de beteren op het albumBoaz
Als jij dit in een club hoort ga je ook helemaal los Yasmina!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij dit in een club hoort ga je ook helemaal los Yasmina!
Nah.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:09 schreef timmmmm het volgende:
Ben je van het weekend nog naar de kinderdisco geweest fylax? Lekker carnaval vieren
Dan heb je gewoon even een feestpilletje nodig om het azijn te neutraliseren.quote:
Die rotzooi doe ik niet :pquote:Op maandag 16 februari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon even een feestpilletje nodig om het azijn te neutraliseren.
Noem jij d'r nu zuur?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon even een feestpilletje nodig om het azijn te neutraliseren.
En dat terwijl je zoet bent als honingquote:
Omgquote:Op maandag 16 februari 2015 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl je zoet bent als honing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vaak zo bij hiphop...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet echt bijzonder, de meeste nummers zouden beter af zijn zonder dat die dronken Pool eroverheen staat te schreeuwen.
Daar heb je in veel gevallen wel gelijk in ja.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl je zoet bent als honing
Zo vervelend ben je nou ook weer nietquote:
Ik speel stukken beterquote:Op maandag 16 februari 2015 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo vervelend ben je nou ook weer niet
Dan verwacht ik van jou zo een Lassie Schöne.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan verwacht ik van jou zo een Lassie Schöne.
Ik had verwacht, die maakt wel zelf even ietsquote:
Toch wel als 10x10 en niet stuk voor stuk mag ik hopenquote:
Ja dat wel!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel als 10x10 en niet stuk voor stuk mag ik hopen
Ik liep vanochtend tegen een draaideur.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Wat een klotedag. Maak me aan het lachen
hahaquote:Op maandag 16 februari 2015 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik liep vanochtend tegen een draaideur.
Ik wist wel dat jij dat leuk zou vinden...ik ga mijn recht weer opzoeken..tot zo!quote:
Is goed. Ik heb zo/straks ooit misschien nog even je hulp nodig. Of nja Lt. Surge dan. maar kijk maar even als je tijd hebtquote:Op maandag 16 februari 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dat leuk zou vinden...ik ga mijn recht weer opzoeken..tot zo!
Prima, ik zoek Surge straks wel even op, anders kan hij me dm-en als je hem eerder ziet.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb zo/straks ooit misschien nog even je hulp nodig. Of nja Lt. Surge dan. maar kijk maar even als je tijd hebt
Hij is nu al mijn DM box aan het volspammen, maar ga jij maar even eten. Ik probeer er wel met hem uit te komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima, ik zoek Surge straks wel even op, anders kan hij me dm-en als je hem eerder ziet.
Spammen klinkt zo negatiefquote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is nu al mijn DM box aan het volspammen, maar ga jij maar even eten. Ik probeer er wel met hem uit te komen.
Ik moet het nog gaan maken, maar ik gooi mijn Skype wel aan voor d zekerheid, sta toch maar te wachten bij de panquote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is nu al mijn DM box aan het volspammen, maar ga jij maar even eten. Ik probeer er wel met hem uit te komen.
ICT-helpdesk, met Uccie, hoe kan ik u helpen?quote:
Basis instellingen van Mixxx, en auto-dj aan de praat krijgenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
ICT-helpdesk, met Uccie, hoe kan ik u helpen?
Hallo, wat heb je aan?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
ICT-helpdesk, met Uccie, hoe kan ik u helpen?
Zijn jullie er al uit? of moet ik met mijn intelligentie weer bijspringenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef Uccie het volgende:
Alsof iemand een standaard ICT helpdesk medewerker naakt wil zien.
Doe nou niet zo moeilijk...rollenspel enzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef Uccie het volgende:
Alsof iemand een standaard ICT helpdesk medewerker naakt wil zien.
Jouw onmetelijke intelligentie is denk ik wel gewenst op enig moment.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn jullie er al uit? of moet ik met mijn intelligentie weer bijspringen
Niks posten, gewoon in mijn DM.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk...rollenspel enzo.
Gewoon pics posten.
Uh...ok...nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk...rollenspel enzo.
Gewoon pics posten.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks posten, gewoon in mijn DM.
Oh ik mis niets dus.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Specularium het volgende:
Nu genieten van Frits Barend over joden.
Dus?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hele fitte ex-vriendin?
Dat ene vrouwtje heeft wel enorme tanden overigens.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
Frits is weer naar Auschwitz op vakantie geweest, voor ontspanning.
Zit je haar nu een lelijke jood te noemen?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ene vrouwtje heeft wel enorme tanden overigens.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je haar nu een lelijke jood te noemen?
Nee, maar een bezoekje aan de orthodontist zou geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je haar nu een lelijke jood te noemen?
Nee, ik ben snipverkouden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef anonymoussie het volgende:
Maarre Uccie, ben je ook fit dan?
nee, zoveel geluk hebben we vandaag niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef Specularium het volgende:
Nu is het even wachten tot Mart in de uitzending komt te overlijden.
Ze gaan het gewoon helemaal herhalen, alles.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
ik ga dit niet nog een keer kijken natuurlijk
ik sport niet, volgens Haagse traditie...vraag maar aan kalifatima.quote:
Ja, bizar.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze gaan het gewoon helemaal herhalen, alles.
Voor een live-elfletterigtocht zou ik dat wel doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
Lekker om 5 uur opstaan om dit te kijken.
Uiteraard, maar dit slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een live-elfletterigtocht zou ik dat wel doen.
Erben zal wel kijken denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit slaat helemaal nergens op.
Ik moest heel hard lachen...zo hard dat mijn vogel mij ging uitlachenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat met die rollen was gewoon een goed kutgrapje.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
Die zangeres heeft bont op haar muts.
Kijk, Claudia zit er ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen...zo hard dat mijn vogel mij ging uitlachen.
het is weer over jaquote:
Ik zat te denken...maar ik wel veel leuke homo's, maar slechts 1 gezellige lesbo. zou ik lesbofoob zijn?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
BZV nabespreking, het is klaar.
Hopen dat de Lucky deze complete wanvertoning nog enigszins kan redden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
BZV nabespreking, het is klaar.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat te denken...maar ik ken wel veel leuke homo's, maar slechts 1 gezellige lesbo. zou ik lesbofoob zijn?
Die lesbo's zijn gewoon boos omdat jij niet van kokosmatten houdt.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat te denken...maar ik wel veel leuke homo's, maar slechts 1 gezellige lesbo. zou ik lesbofoob zijn?
De lyrics van Polska zijn nog boeienderquote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Die Katinka moet ook een keer d'r bek houden.
Vergeet ze nog de helft ook terwijl het briefje voor d'r ligt.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lyrics van Polska zijn nog boeiender
Ik heb daar al 2 posts neergezet.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom posten jullie niet gezellig mee in het DWDD topic?
TV / [DWDD #987] Razende apenaids
Zelfs dat faaldequote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de Lucky deze complete wanvertoning nog enigszins kan redden.
Ik zat ondertussen te eten, dan gaat dat topic een beetje te snel.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Jouw optimistische toon past daar ook perfect.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb daar al 2 posts neergezet.
En anders is het topic gewoon kut.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat ondertussen te eten, dan gaat dat topic een beetje te snel.
Dat heeft het topic ook nodig.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw optimistische toon past daar ook perfect.
Of je moet gwn bij elke pot aan claudia de breij denken. Dat zij elke pot voor je verpest heeftquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat te denken...maar ik wel veel leuke homo's, maar slechts 1 gezellige lesbo. zou ik lesbofoob zijn?
Ik vind haar leuk. Die ketting die ze om hadquote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Die Katinka moet ook een keer d'r bek houden.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat Marianne die Katinka weer wel fantastisch vond.
Claudia?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eentje hier in het wild.quote:
Zit ik net mijn broek uit te trekken.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga carnaval vieren maar ivm herkenbaarheid post ik toch maar geen pics. Sowwy
Veel plezier. En ik denk dat het niet erg waarschijnlijk is dat je iemand van hier zou tegenkomen met carnaval hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga carnaval vieren maar ivm herkenbaarheid post ik toch maar geen pics. Sowwy
Alsof jij een broek aan had.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit ik net mijn broek uit te trekken.
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Omdat die reeks totaal verkut is.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Hier voor je bingo.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme, die had eigenlijk ook op de bingokaart gemoeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat jij eerste bent gewordenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent derde geworden. Geen idee of dat nog een prijsje oplevert.
Misschien kun je er nog tot de elleboog in.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat jij eerste bent geworden
Nee, Uccie is al eerste geworden. En Specsavers houdt de lippen stijf op elkaar over wat nou die eerste prijs was...quote:Op maandag 16 februari 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat jij eerste bent geworden
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog tot de elleboog in.
Weet wel dat er een strikje omheen ging.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Uccie is al eerste geworden. En Specsavers houdt de lippen stijf op elkaar over wat nou die eerste prijs was...
Op een gegeven moment was het compleet off-topic geneuzel en kliekjesgedoe.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo dat? (Ik kom er niet vaak, vandaar de vraag).
http://www.kliekipedia.nl/ ?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was het compleet off-topic geneuzel en kliekjesgedoe.
Ah... ok... helaas een beetje te herkenbaar. Gebeurt vaker in TV-topics. Je voelt je bijna schuldig dat je iets inhoudelijks over het programma zegt.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Pauw en Witteman was hetzelfde.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah... ok... helaas een beetje te herkenbaar. Gebeurt vaker in TV-topics. Je voelt je bijna schuldig dat je iets inhoudelijks over het programma zegt.
Waarschijnlijk iets dat in zo'n anonieme envelop thuis is bezorgd.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet wel dat er een strikje omheen ging.
Ohh dat had ik dan weer niet in gedachte....quote:Op maandag 16 februari 2015 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat in zo'n anonieme envelop thuis is bezorgd.
Het liefst van die A4 posts tijdens de uitzending.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah... ok... helaas een beetje te herkenbaar. Gebeurt vaker in TV-topics. Je voelt je bijna schuldig dat je iets inhoudelijks over het programma zegt.
Je vergeet de splitquotes te noemen...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het liefst van die A4 posts tijdens de uitzending.
Ik zeg; toptitel!quote:Op maandag 16 februari 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Godver, letterlijk titel van een bericht in de feed: 'Het komt wel heel dichtbij'
En dan ook pas in de 2e alinea waar het bericht eigenlijk over gaatquote:
Volgens mij is dat wel een leuk showtje.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Anita Witzier gaat zo opgenomen worden.
Ik vind Anita Witzier wel een zeikwijf hoor. Kan volgens mij beter koffietijd gaan presenteren met Loretta Schrijver en Catherine Keylquote:Op maandag 16 februari 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een leuk showtje.
quote:
Jij bent ook iets heel andersquote:
Best wel hequote:
Hij moet ook altijd vermelden dat hij geen broek aan heeft, het verbaast me niks van die jongen.quote:
Misschien heeft hij een rok aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moet ook altijd vermelden dat hij geen broek aan heeft, het verbaast me niks van die jongen.
Pics.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook geen broek meer aan. Best vrij voelt het.
Pics via DM.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook geen broek meer aan. Best vrij voelt het.
Dat is toch niet lief man! En dat wist ik hoor. HIj was superzenuwachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moest toch kotsen omdat hij verliefd was joh, greppel.
Vind die foto wel een beetje harig...quote:
Niet goed?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die foto wel een beetje harig...
Ik zeg alleen maar dat een scheerbeurt niet op z'n tijd zou zijn, verder niks.quote:
Ik hoorde laatst van een of andere Belg dat een wintervachtje wel goed is.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat een scheerbeurt niet op z'n tijd zou zijn, verder niks.
Mja, is ook wel lekker zacht.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een of andere Belg dat een wintervachtje wel goed is.
Er is nu geen kliekje hoor, alleen een heel aquarium azijn wat er elke uitzending uitgestort wordt.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon binnenstebuiten trekken en dat filmen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Tinkebell is een fascinerende vrouw trouwens, ik ben denk ik stiekem verliefd.
Tijdstip is nu beroerd dus kijk het sowieso bijna nooit meer.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is nu geen kliekje hoor, alleen een heel aquarium azijn wat er elke uitzending uitgestort wordt.
Heb je GGMM al weten te strikken voor een interview?quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je GGMM al weten te strikken voor een interview?
tinkebell zou je een publiciteitsverbod moeten geven. Wat een irritant stuk kut is dat joh. Beetje interessant doen terwijl je hooguit matig intelligent bent en verder niks bereikt hebt in je leven.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Tinkebell is een fascinerende vrouw trouwens, ik ben denk ik stiekem verliefd.
Binnenkort komt de uitslag van EXA-mod.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de procedure duurt.
Voor Fylax minder lang van voor jou. Met jequote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de procedure duurt.
Ze is een magisch elfje, ik ga haar liefdesbrieven sturen met foto's van haar naam in mijn arm gekrast.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
tinkebell zou je een publiciteitsverbod moeten geven. Wat een irritant stuk kut is dat joh. Beetje interessant doen terwijl je hooguit matig intelligent bent en verder niks bereikt hebt in je leven.
Ook wel tekenend natuurlijk dat ons matigste SC-lid daar intuint, die geforceerd mysterieuze air die ze om zichzelf wil creëren
Ga jij nou maar lekker webloggen. modden komt vanzelf wel joh, met de jaren.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Binnenkort komt de uitslag van EXA-mod.
Kan je me niet voordragen als mod, hoe je ook deed als Weblogger? Jouw woorden zijn blijkbaar magisch.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor Fylax minder lang van voor jou. Met je
Jij wou toch mod van TV worden?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Binnenkort komt de uitslag van EXA-mod.
Ik kan multitasken.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker webloggen. modden komt vanzelf wel joh, met de jaren.
Dat is zijn tong.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je me niet voordragen als mod, hoe je ook deed als Weblogger? Jouw woorden zijn blijkbaar magisch.
Over een paar jaar pest ik corrie gewoon weg bij TV om jou als mod te forcerenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je me niet voordragen als mod, hoe je ook deed als Weblogger? Jouw woorden zijn blijkbaar magisch.
Goed plan. Karina heeft al veel te veel forums, ze is al op leeftijd toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over een paar jaar pest ik corrie gewoon weg bij TV om jou als mod te forceren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed plan. Karina heeft al veel te veel forums, ze is al op leeftijd toch?Ze zou eens wat aan een jong persoon moeten geven.
Ik weet niet of corrie jou wel zou geven, dat moet je haar vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed plan. Karina heeft al veel te veel forums, ze is al op leeftijd toch?Ze zou eens wat aan een jong persoon moeten geven.
Hoezo die spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op die manierquote:Op maandag 16 februari 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of corrie jou wel zou geven, dat moet je haar vragen.
Discriminatie!quote:Op maandag 16 februari 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor Fylax minder lang van voor jou. Met je
Tjongejonge dat is nog 3 jaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat 19 de magische leeftijd is voor yvonne, dan maak je zeker kans als je mod wil worden
Dat vind ik raar.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt, helaas heeft Karina mijn plek gepakt.
De lat ligt dan wel erg hoog.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat 19 de magische leeftijd is voor yvonne, dan maak je zeker kans als je mod wil worden
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar dit is nu dus wel gewoon weer een matige kutSC hè, als ons meest walgelijke nepstelletje me niet wil doen laten kotsen, gaat het wel over dit soort onzin
Misschien kunnen Antoine en Fylax een kamertje nemen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar dit is nu dus wel gewoon weer een matige kutSC hè, als ons meest walgelijke nepstelletje me niet wil doen laten kotsen, gaat het wel over dit soort onzin
Ben al stil.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef Tem het volgende:
Niet zeiken Fylax, anders lever je die webloggers tag ook maar in.
En Remlof moet aardig tegen je doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, die lat mag best wel naar 16 ofzo...
Kloptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
En Remlof moet aardig tegen je doen.
Je mag hem alsnog maken hoor, we zitten klaar om te lachen.quote:
Nee nu werkt het niet meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag hem alsnog maken hoor, we zitten klaar om te lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |