Geen idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is die foto van die boter steewds?
Kan wel jaquote:Op maandag 16 februari 2015 03:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Van timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zeker?
Dat is om aan te geven dat de TS in kwestie boter op z'n hoofd heeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is die foto van die boter steewds?
Oh aha, diepzinnig.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is om aan te geven dat de TS in kwestie boter op z'n hoofd heeft.
Beetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 03:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Is het nog geen bedtijd voor jou, fylax?
Niks mis met boterquote:Op maandag 16 februari 2015 07:35 schreef Peunage het volgende:
Iemand heeft te veel Eurokok Martin gekeken.
Die doet overal een blok boter in.
Misschien was zijn dochter wakker?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:14 schreef Specularium het volgende:
Wat doet Fylax om 3 uur 's nachts?
Waarom klapt zijn vader hem niet op zijn grote oren?
Of hij heeft één of andere rare hobby...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me de enige reden om op dat tijdstip op zondagnacht wakker te zijn.
Heb jij een rare hobby?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of hij heeft één of andere rare hobby...
Zijn rare hobby is rare gifjes posten.quote:
Wist je dat je ook gewoon films kan downloaden op je computer? Je hoeft niet eens meer naar de bioscoop!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk ontdekt hoe je mp3's op je telefoon zet.
Er ging een wereld voor mij open.
Heb ik voor niks zo'n broek gemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist je dat je ook gewoon films kan downloaden op je computer? Je hoeft niet eens meer naar de bioscoop!
Wat schattig weer. Digibeet.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk ontdekt hoe je mp3's op je telefoon zet.
Er ging een wereld voor mij open.
Oja, nog even geduld.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:13 schreef Tem het volgende:
Ik wacht op hete pics van Marianne in de dm.
Die heb ik niet meer gevonden.quote:
Je gaat nu topless?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer gevonden.
Pics?quote:
En dan typt hij Boaz vd Beatz nog verkeerd ookquote:Op maandag 16 februari 2015 13:19 schreef Specularium het volgende:
Wat een kut TT weer trouwens.
Alsof Fylax ooit een tiets heeft gezien behalve die van zijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |