Ik hoop dit jaar sowieso mijn internetactiviteiten aanzienlijk in te perkenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En op gegeven moment zijn we de SC ook weer zat en gaan we stukje bij beetje allemaal steeds minder posten totdat we niets anders zijn dan net iets actievere figuren en een twee jaar beslaand KLB-tijdperk.
Denkt wel jaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En op gegeven moment zijn we de SC ook weer zat en gaan we stukje bij beetje allemaal steeds minder posten totdat we niets anders zijn dan net iets actievere figuren en een twee jaar beslaand KLB-tijdperk.
Jij moet wel enigs kind zijn met de manier waarop jij met tegenslagen omgaat.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Net als jouw radioprogramma.
Zou ik jammer vinden.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar sowieso mijn internetactiviteiten aanzienlijk in te perken
Ik ben met jou zo blij als met een darmkrampjequote:
Niet eens. Je zit er dus helemaal naast kutdjquote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet wel enigs kind zijn met de manier waarop jij met tegenslagen omgaat.
Als je het waagt he... Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47 om je maar te laten posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je zusje?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet eens. Je zit er dus helemaal naast kutdj
Ik was een tijdje minder actief maar jullie flikkers zorgen ervoor dat ik wat steeds wat vaker terugkom.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gekregen van Halbe?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je het waagt he... Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47 om je maar te laten posten.
zijn de rollen een keer omgedraaid huehuehequote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47
Beetje actief houden met wat relletjes en andere activiteiten dus.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn de rollen een keer omgedraaid huehuehe
ja we zijn goed hequote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik was een tijdje minder actief maar jullie flikkers zorgen ervoor dat ik wat steeds wat vaker terugkom.
mag ik haar neukenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, moeilijk lekker, model.
Moest lachenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Master/onderzoek is veel werk manquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je het waagt he... Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47 om je maar te laten posten.
picsquote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, moeilijk lekker, model.
lekker voor jequote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik was een tijdje minder actief maar jullie flikkers zorgen ervoor dat ik wat steeds wat vaker terugkom.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben je vast de jongste. Losgeslagen gepamperde vlagen zijn datquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet eens. Je zit er dus helemaal naast kutdj
Fuck school, je kunt altijd nog FOK!ken met een bijstandje.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Master/onderzoek is veel werk man
Bijstand moet je voor werken, kun je beter naar school gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fuck school, je kunt altijd nog FOK!ken met een bijstandje.
Toch Deadprez?
ik dacht dat we matties warenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee. Ga 't ook niet vragen.
Alsof jij dan geen uitstelgedrag gaat vertonen. Houses aub.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Master/onderzoek is veel werk man
Ja toch, gewoon eeuwig student zoals ikquote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bijstand moet je voor werken, kun je beter naar school gaan.
De oudste. Zit je er weer naast Hoink.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ben je vast de jongste. Losgeslagen gepamperde vlagen zijn dat
Ik ga het gesprek even wat diepgang schenken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee. Ga 't ook niet vragen.
godverdomme neequote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij dan geen uitstelgedrag gaat vertonen. Houses aub.
wat weet hij nou weerquote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben dan ook een slechte wingman volgens mortaxx
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga het gesprek even wat diepgang schenken.
Waarom beschouw je jezelf als lid van de avant-garde?
eyquote:
mortaxx is dan ook een narcistquote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon bringbacktotoquote:Op zondag 15 februari 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
Mortaxx weer mod maken en die nieuwe wegdoen zou misschien wel goed zijn voor klb.
fijne mod was 'ie wel jaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
Mortaxx weer mod maken en die nieuwe wegdoen zou misschien wel goed zijn voor klb.
Ik hou ook van narcissenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mortaxx is dan ook een narcist
Hij zei tegen DjeDje iets in de trant van "Wajo zit ik hier dus gewoon met een vent te fokken gadver wie is dat topmodel in je fobo?" en toen zeiden Hermann en hzaw dat dat nogal doorzichtig was en toen vond Mortaxx ze slechte wingmen.quote:
jaa toto op klbquote:
niet stemmenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
Poll: Wat vind jij van de nieuwe en verbeterde Der_Mann?
• Fantastisch
• Niet fantastisch
• Maakt me niets uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik zou het zeer op prijs stellen als jullie een stem kunnen uitbrengen.
Daar kom ik niet.quote:
Haas homo. Wat ga jij Haas verwarren met hermann, danquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zei tegen DjeDje iets in de trant van "Wajo zit ik hier dus gewoon met een vent te fokken gadver wie is dat topmodel in je fobo?" en toen zeiden Hermann en hzaw dat dat nogal doorzichtig was en toen vond Mortaxx ze slechte wingmen.
ironisch bedoeld denk ik, 2edgy4uquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan in je sub gvd?
kk op man kk flikker hoer mij herman noemenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zei tegen DjeDje iets in de trant van "Wajo zit ik hier dus gewoon met een vent te fokken gadver wie is dat topmodel in je fobo?" en toen zeiden Hermann en hzaw dat dat nogal doorzichtig was en toen vond Mortaxx ze slechte wingmen.
Het is een woordjequote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan in je sub gvd?
Een weirdo dus. Wist ik wel dat je nooit normaal kon zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De oudste. Zit je er weer naast Hoink.
Verwacht, dat wel.
Geen behoefte om daarover te posten.quote:
Ah, een poll. Volwassen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
Poll: Wat vind jij van de nieuwe en verbeterde Der_Mann?
• Fantastisch
• Niet fantastisch
• Maakt me niets uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik zou het zeer op prijs stellen als jullie een stem kunnen uitbrengen.
lolquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen behoefte om daarover te posten.
Zegt een datismijnmening-adeptquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een weirdo dus. Wist ik wel dat je nooit normaal kon zijn.
dat kan je Guus niet kwalijk nemen, het is nog maar een kind.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kk op man kk flikker hoer mij herman noemen!!
Het is nou niet alsof ik er trots op ben dat ik dat op m'n 24e nog moet doen, dusja.quote:
had dan gwn pauze gedaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had wel wat andere dingen aan mn kop ja
Oh, sorry.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haas homo. Wat ga jij Haas verwarren met hermann, dan
beter laat dan nooitquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof ik er trots op ben dat ik dat op m'n 24e nog moet doen, dusja.
Zal zo wel editten naar die dikke als dat je beter bevalt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kk op man kk flikker hoer mij herman noemen!!
leegwassen dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Poll: Herman moet gewoon niet volwassen lopen doen
• Ja
• Ja zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:
Hoe noem jij mij?! Vieze kankerkutlulflikker!?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zegt een datismijnmening-adept
Jazekerisaanelkaargeshrevenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
• Ja
• Ja zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oh shit, ik was vergeten dat sc's niet bij te houden zijn op mijn mobiel.quote:
deze poll heeft voor mij geen antwoord waar ik mee kan leven.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
• Ja
• Ja zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zou je echt vieshard klappen als ik hoink was.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zegt een datismijnmening-adept
hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan je Guus niet kwalijk nemen, het is nog maar een kind.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Oh shit, ik was vergeten dat sc's niet bij te houden zijn op mijn mobiel.
Jullie kunnen allebei het nummer van Korps Der Plagen niet aanhoren, datismijnmeningadaptquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe noem jij mij?! Vieze kankerkutlulflikker!?
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze poll heeft voor mij geen antwoord waar ik mee kan leven.
dat niet kunnenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die puntsnor slaat nog geen gat in een natte krantquote:Op zondag 15 februari 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou je echt vieshard klappen als ik hoink was.
Blijven refreshen en typen alsof je een makkelijk minder jarig smaatje wil hosselen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
in mijn poll hebben 3 mensen gestemd dat ze mijn nieuwe inzicht op het leven fantastisch vinden.quote:
Kan bij de meeste wel, maar deze niet idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds niet op vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
Hoe staat het met je schijtlijst, Hermann?
Met proxy je eigen poll beïnvloedenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in mijn poll hebben 3 mensen gestemd dat ze mijn nieuwe inzicht op het leven fantastisch vinden.
gerealiseerd dat het kinderachtig is, ik zal er niet meer aan werken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
Daar doet die niet meer aan nu die volwassen is.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |