Ik hoop dit jaar sowieso mijn internetactiviteiten aanzienlijk in te perkenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En op gegeven moment zijn we de SC ook weer zat en gaan we stukje bij beetje allemaal steeds minder posten totdat we niets anders zijn dan net iets actievere figuren en een twee jaar beslaand KLB-tijdperk.
Denkt wel jaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En op gegeven moment zijn we de SC ook weer zat en gaan we stukje bij beetje allemaal steeds minder posten totdat we niets anders zijn dan net iets actievere figuren en een twee jaar beslaand KLB-tijdperk.
Jij moet wel enigs kind zijn met de manier waarop jij met tegenslagen omgaat.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Net als jouw radioprogramma.
Zou ik jammer vinden.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar sowieso mijn internetactiviteiten aanzienlijk in te perken
Ik ben met jou zo blij als met een darmkrampjequote:
Niet eens. Je zit er dus helemaal naast kutdjquote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet wel enigs kind zijn met de manier waarop jij met tegenslagen omgaat.
Als je het waagt he... Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47 om je maar te laten posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je zusje?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet eens. Je zit er dus helemaal naast kutdj
Ik was een tijdje minder actief maar jullie flikkers zorgen ervoor dat ik wat steeds wat vaker terugkom.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gekregen van Halbe?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je het waagt he... Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47 om je maar te laten posten.
zijn de rollen een keer omgedraaid huehuehequote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47
Beetje actief houden met wat relletjes en andere activiteiten dus.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn de rollen een keer omgedraaid huehuehe
ja we zijn goed hequote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik was een tijdje minder actief maar jullie flikkers zorgen ervoor dat ik wat steeds wat vaker terugkom.
mag ik haar neukenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, moeilijk lekker, model.
Moest lachenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Master/onderzoek is veel werk manquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je het waagt he... Ik kom gewoon naast je zitten met een AK47 om je maar te laten posten.
picsquote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, moeilijk lekker, model.
lekker voor jequote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik was een tijdje minder actief maar jullie flikkers zorgen ervoor dat ik wat steeds wat vaker terugkom.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben je vast de jongste. Losgeslagen gepamperde vlagen zijn datquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet eens. Je zit er dus helemaal naast kutdj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |