ja kan wel ja. Wie weet ik niet meer precies..was een groepje irritante users iigquote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals Paus fucking Nicolaas.
Echt, wat een mongool is dat.
In de verkiezingenreeks wel als hij normaal deed, maar zijn topics zijn pure aids.quote:
05-09 kwam Huge op KLB?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zijn de actieve topics sinds Netsplitter wat omlaag gegaan
Beverton was zo irritant dat ik hem wel grappig vond, en hij had nog zijn eigen gimmick, die Paus is gewoon een hinderlijke debiel die hem na wil doen alleen daar hard in faaldequote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die gast ja, en beverton... mijn god... wat waren die irritantwat een kneuzen
Ja ik bereid me al voor op een hoop teurige kutposts en topicsquote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beverton
DIe komt binnenkort weer vrij toch?
beverton brengt weer wat leven in KLB.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik bereid me al voor op een hoop teurige kutposts en topics
godverdommequote:Op zondag 15 februari 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het minder posten dit jaar is ook alweer mislukt zie ik.
Maar de gewone topics zijn dan ook allemaal kut.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
Gaat ook wel heul hard nu we allemaal hier posten.
Die reeks en de verkiezingenreeks waren wel echt de hoogtepunten van afgelopen jaar.quote:
Net als jouw radioprogramma.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar de gewone topics zijn dan ook allemaal kut.
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
shotsquote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Net als jouw radioprogramma.
Sinds die reeks ben ik ook actiever gaan postenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die reeks en de verkiezingenreeks waren wel echt de hoogtepunten van afgelopen jaar.
En op gegeven moment zijn we de SC ook weer zat en gaan we stukje bij beetje allemaal steeds minder posten totdat we niets anders zijn dan net iets actievere figuren en een twee jaar beslaand KLB-tijdperk.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |