tr crewbashquote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, ik denk dta het echt ligt aan het beleid, je ziet ook echt en teruggang op KLB sinds netsplitter bijvoorbeeld
Eigenlijk zou de FP ze moeten trekken nu, maar met de huidige NSDFP wordt dat hem niet echt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm oké. Maar die zullen dan niet opeens massaal weer op fora gaan posten denk ik.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon derde ook.Met een weekban.
ripquote:Op zondag 15 februari 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de FP ze moeten trekken nu, maar met de huidige NSDFP wordt dat hem niet echt.
5e, duidelijk minder.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het minder posten dit jaar is ook alweer mislukt zie ik.
met mijn nieuwe kijk op het leven zou ik ook weg gaan als dat weer gebeurt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:14 schreef remi1986 het volgende:
een tijd lang werd ook alles en iedereen hier uitgescholden. Had je kleine kinderen die in het weekend 130 bagger topics openen, omdat ze zich zogenaamd grappig vinden. Dat heeft er ook mee te maken dat een heleboel users weg zijn gegaan.
wel vijlig?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Frank en ik hebben al jaren seks
Zoals Paus fucking Nicolaas.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:14 schreef remi1986 het volgende:
een tijd lang werd ook alles en iedereen hier uitgescholden. Had je kleine kinderen die in het weekend 130 bagger topics openen, omdat ze zich zogenaamd grappig vinden. Dat heeft er ook mee te maken dat een heleboel users weg zijn gegaan.
eenschquote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals Paus fucking Nicolaas.
Echt, wat een mongool is dat.
Die gast ja, en beverton... mijn god... wat waren die irritantquote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat hele kliekje was tering ambetant, herman, paus, natico en copthornequote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bevertonquote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die gast ja, en beverton... mijn god... wat waren die irritantwat een kneuzen
beverton komt over een maandje weer vrij. ik kan niet wachten.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die gast ja, en beverton... mijn god... wat waren die irritantwat een kneuzen
ravissant weer hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat hele kliekje was tering ambetant, herman, paus, natico en copthorne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |