Die was er in februari al iddquote:Op zondag 15 februari 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat komt omdat de verkiezingsreeks de SC in de avond heeft overgenomen.
whehehquote:Op zondag 15 februari 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, maar ja, wat wil je met een crew van 15 jarigen
hoezo datquote:Op zondag 15 februari 2015 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wheheh
Nah, denk dat het vooral aan Facebook en zo ligt.
Braddie stond garant voor kwaliteit.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
Is ook beter zo. Al mag Braddie wel weer even terugkomen voor een paar goede backfires.,
Dit is echt smeken om backfirequote:Op zondag 15 februari 2015 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Hoe verhouden de cijfers zich dan t.o.v de dag van het aanmaken van mijn account?
Door al die shit hebben mensen denk ik minder de behoefte om op een forum te posten.quote:
Nee, want ik ben nog maar een kind. Ik heb echt geen idee wat het inhoudt om volwassen te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon normaal toelichten wat er fout is, Guus.
Mensen, vooral jongeren zijn Facebook nu al weer zat.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Door al die shit hebben mensen denk ik minder de behoefte om op een forum te posten.
Kom danquote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is echt smeken om backfire
Nee, ik denk dta het echt ligt aan het beleid, je ziet ook echt en teruggang op KLB sinds netsplitter bijvoorbeeldquote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Door al die shit hebben mensen denk ik minder de behoefte om op een forum te posten.
De verkiezingcijfers worden niet meegenomenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon normaal toelichten wat er fout is, Guus.
Sinds wanneer is Netsplitter mod, dan ga ik ff kijkenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, ik denk dta het echt ligt aan het beleid, je ziet ook echt en teruggang op KLB sinds netsplitter bijvoorbeeld
Hm oké. Maar die zullen dan niet opeens massaal weer op fora gaan posten denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mensen, vooral jongeren zijn Facebook nu al weer zat.
Auch.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je ziet ook echt en teruggang op KLB sinds netsplitter bijvoorbeeld
een fout toelichten heeft niets te maken met volwassen zijn, Guus. dat hoor je al op de basisschool te weten.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog maar een kind. Ik heb echt geen idee wat het inhoudt om volwassen te zijn.
Gewoon derde ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het minder posten dit jaar is ook alweer mislukt zie ik.
De ekten hebben het nooit aangemaakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn vrienden posten al haast nooit meer op Facebook. Kan het eigenlijk beter gaan sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |