Fuck school, je kunt altijd nog FOK!ken met een bijstandje.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Master/onderzoek is veel werk man
Bijstand moet je voor werken, kun je beter naar school gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fuck school, je kunt altijd nog FOK!ken met een bijstandje.
Toch Deadprez?
ik dacht dat we matties warenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee. Ga 't ook niet vragen.
Alsof jij dan geen uitstelgedrag gaat vertonen. Houses aub.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Master/onderzoek is veel werk man
Ja toch, gewoon eeuwig student zoals ikquote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bijstand moet je voor werken, kun je beter naar school gaan.
De oudste. Zit je er weer naast Hoink.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ben je vast de jongste. Losgeslagen gepamperde vlagen zijn dat
Ik ga het gesprek even wat diepgang schenken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee. Ga 't ook niet vragen.
godverdomme neequote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij dan geen uitstelgedrag gaat vertonen. Houses aub.
wat weet hij nou weerquote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben dan ook een slechte wingman volgens mortaxx
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga het gesprek even wat diepgang schenken.
Waarom beschouw je jezelf als lid van de avant-garde?
eyquote:
mortaxx is dan ook een narcistquote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon bringbacktotoquote:Op zondag 15 februari 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
Mortaxx weer mod maken en die nieuwe wegdoen zou misschien wel goed zijn voor klb.
fijne mod was 'ie wel jaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
Mortaxx weer mod maken en die nieuwe wegdoen zou misschien wel goed zijn voor klb.
Ik hou ook van narcissenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mortaxx is dan ook een narcist
Hij zei tegen DjeDje iets in de trant van "Wajo zit ik hier dus gewoon met een vent te fokken gadver wie is dat topmodel in je fobo?" en toen zeiden Hermann en hzaw dat dat nogal doorzichtig was en toen vond Mortaxx ze slechte wingmen.quote:
jaa toto op klbquote:
niet stemmenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
Poll: Wat vind jij van de nieuwe en verbeterde Der_Mann?
• Fantastisch
• Niet fantastisch
• Maakt me niets uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik zou het zeer op prijs stellen als jullie een stem kunnen uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |