beter laat dan nooitquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof ik er trots op ben dat ik dat op m'n 24e nog moet doen, dusja.
Zal zo wel editten naar die dikke als dat je beter bevalt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kk op man kk flikker hoer mij herman noemen!!
leegwassen dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Poll: Herman moet gewoon niet volwassen lopen doen
• Ja
• Ja zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is waar.quote:
Hoe noem jij mij?! Vieze kankerkutlulflikker!?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zegt een datismijnmening-adept
Jazekerisaanelkaargeshrevenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
• Ja
• Ja zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oh shit, ik was vergeten dat sc's niet bij te houden zijn op mijn mobiel.quote:
deze poll heeft voor mij geen antwoord waar ik mee kan leven.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
• Ja
• Ja zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zou je echt vieshard klappen als ik hoink was.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zegt een datismijnmening-adept
hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan je Guus niet kwalijk nemen, het is nog maar een kind.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Oh shit, ik was vergeten dat sc's niet bij te houden zijn op mijn mobiel.
Jullie kunnen allebei het nummer van Korps Der Plagen niet aanhoren, datismijnmeningadaptquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe noem jij mij?! Vieze kankerkutlulflikker!?
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze poll heeft voor mij geen antwoord waar ik mee kan leven.
dat niet kunnenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die puntsnor slaat nog geen gat in een natte krantquote:Op zondag 15 februari 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou je echt vieshard klappen als ik hoink was.
Blijven refreshen en typen alsof je een makkelijk minder jarig smaatje wil hosselen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
in mijn poll hebben 3 mensen gestemd dat ze mijn nieuwe inzicht op het leven fantastisch vinden.quote:
Kan bij de meeste wel, maar deze niet idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds niet op vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
Hoe staat het met je schijtlijst, Hermann?
Met proxy je eigen poll beïnvloedenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in mijn poll hebben 3 mensen gestemd dat ze mijn nieuwe inzicht op het leven fantastisch vinden.
gerealiseerd dat het kinderachtig is, ik zal er niet meer aan werken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
Daar doet die niet meer aan nu die volwassen is.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |