Daar kom ik niet.quote:
Haas homo. Wat ga jij Haas verwarren met hermann, danquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zei tegen DjeDje iets in de trant van "Wajo zit ik hier dus gewoon met een vent te fokken gadver wie is dat topmodel in je fobo?" en toen zeiden Hermann en hzaw dat dat nogal doorzichtig was en toen vond Mortaxx ze slechte wingmen.
ironisch bedoeld denk ik, 2edgy4uquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan in je sub gvd?
kk op man kk flikker hoer mij herman noemenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zei tegen DjeDje iets in de trant van "Wajo zit ik hier dus gewoon met een vent te fokken gadver wie is dat topmodel in je fobo?" en toen zeiden Hermann en hzaw dat dat nogal doorzichtig was en toen vond Mortaxx ze slechte wingmen.
Het is een woordjequote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan in je sub gvd?
Een weirdo dus. Wist ik wel dat je nooit normaal kon zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De oudste. Zit je er weer naast Hoink.
Verwacht, dat wel.
Geen behoefte om daarover te posten.quote:
Ah, een poll. Volwassen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
Poll: Wat vind jij van de nieuwe en verbeterde Der_Mann?
• Fantastisch
• Niet fantastisch
• Maakt me niets uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik zou het zeer op prijs stellen als jullie een stem kunnen uitbrengen.
lolquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen behoefte om daarover te posten.
Zegt een datismijnmening-adeptquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een weirdo dus. Wist ik wel dat je nooit normaal kon zijn.
dat kan je Guus niet kwalijk nemen, het is nog maar een kind.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kk op man kk flikker hoer mij herman noemen!!
Het is nou niet alsof ik er trots op ben dat ik dat op m'n 24e nog moet doen, dusja.quote:
had dan gwn pauze gedaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had wel wat andere dingen aan mn kop ja
Oh, sorry.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haas homo. Wat ga jij Haas verwarren met hermann, dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |