SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En te bang dat ik gespoilerd word dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met GOT doe ik het ook, dat is nou eenmaal een teringoede serie.
Danerys gaat dood.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En te bang dat ik gespoilerd word dan.
Nee, maar je gaat wel botox spuiten.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het eens met Ronald.
Ga ik nu dood?
Traoré zit nu al te genietenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bjelland mist overigens FC Twente v Vitesse
Bengtsson - Lachman;D.
Dit is van de FC Utrecht facebookquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak je dit zelf allemaal of zoek je dit echt op?
Cillessen is echt slechtquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen beste keeper van Nederland
Mensen die Vermeer beter vinden___________________!
FFFUUUquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bjelland mist overigens FC Twente v Vitesse
Bengtsson - Lachman;D.
Zoetquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen beste keeper van Nederland
Mensen die Vermeer beter vinden___________________!
Ik vind het ronduit hilarisch, Feyenoord pakt ze gewoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onze vrienden uit Rome gingen ook weer lekker.
behoorlijk jaquote:
Hahaha. Idioot. Zo.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk Milik voor Schöne in de tweede helft
Die komma'squote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nooit de Cillessenbashes de afgelopen weken, op zijn keeperswerk, begrepen.
Ik bash 'm om z'n gedrag en houding van de laatste pakweg maand.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nooit de Cillessenbashes de afgelopen weken, op zijn keeperswerk, begrepen.
Waren die er dan veel?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen had één matig weekje toen met Barcelona-thuis en Cambuur-uit.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan moet je dat duidelijk aangeven, mispoes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik bash 'm om z'n gedrag en houding van de laatste pakweg maand.
Zou heerlijk zijn, maar Feyenoord is nog wel stukken minder.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit hilarisch, Feyenoord pakt ze gewoon
Het is MANNENvoetbalquote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik bash 'm om z'n gedrag en houding van de laatste pakweg maand.
Zal ik, de volgende keer, doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je dat duidelijk aangeven, mispoes.
Ja volgens Feyenoorders hebben ze de beste selectie van Nederland elk jaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waren die er dan veel?
Was toch meer dat Vermeer ineens een god was volgens onze rotterdammers?
Waarom gedraagt ie zich als een wijf dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is MANNENvoetbal
niet zo zeiken
Geen dank.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke, leuk woordje trouwens, bedankt.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 15-02-2015 om 17:34:51100/4 - Riechedly Bazoer won 100% of his 6 duels in the first half & gained possession (4) more often than any other Ajax player. Dominant. reageer retweet
Omdat AZ.quote:
Zelfs een matige Schone is een genot.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo fappen op die matige Schöne.
Gaat toch lekker weg
In vergelijking met Ten Rouwelaar is Zoet een topkeeper.quote:
Als hij een keer zijn hand door zijn haar haalt, rol jij al over de bank.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs een matige Schone is een genot.
Vooral mooi hoe hij een actie wou maken maar simpel opzij werd gezet ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs een matige Schone is een genot.
In vergelijking met Ten Rouwelaar is Telgenramp ook een topkeeperquote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In vergelijking met Ten Rouwelaar is Zoet een topkeeper.
Ik snap niet dat ze hem in de spits zetten.quote:
Klopt. Schone.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij een keer zijn hand door zijn haar haalt, rol jij al over de bank.
Moet gewoon uit de basiself. Ajax wordt toch wel tweede, ga dan verder bouwen voor volgend seizoen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze hem in de spits zetten.
Moest een vrije trap zijn. Die Turk zag het weer eens niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral mooi hoe hij een actie wou maken maar simpel opzij werd gezet ja.
Idd. Hij moet achter de spits.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze hem in de spits zetten.
Het is watquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JenHermes het volgende:
Jeetje mina zeg, ze zijn weinig objectief daar bij FOX he. Theo Reitsma die al de gehele eerste helft een groot hart voor Ajax blijkt te hebben, Jan van Halst en Ronald de Boer(beide Ajacieden) Jan-Joost van Gangelen als presentator(woont in Amsterdam dus Ajacied) en dan krijgen we straks ook Joep nog eens na de wedstrijd te horen(opperjood Joep!)
Bedankt JenHermes (ECHT BEDANKT JA)quote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JenHermes het volgende:
Jeetje mina zeg, ze zijn weinig objectief daar bij FOX he. Theo Reitsma die al de gehele eerste helft een groot hart voor Ajax blijkt te hebben, Jan van Halst en Ronald de Boer(beide Ajacieden) Jan-Joost van Gangelen als presentator(woont in Amsterdam dus Ajacied) en dan krijgen we straks ook Joep nog eens na de wedstrijd te horen(opperjood Joep!)
Nee Schöne laat zich te makkelijk opzij zettenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moest een vrije trap zijn. Die Turk zag het weer eens niet.
calimero.gifquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JenHermes het volgende:
Zijn dat al zijn exen?quote:
Zie Sylvie ook staan ja.quote:
Joep Schreuder werd op het afgelopen WK de wijken ingestuurd voor achtergrondreportages in plaats van voetbalinhoudelijke.quote:
Vond de reportages van Sierd leuker.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joep Schreuder werd op het afgelopen WK de wijken ingestuurd voor achtergrondreportages in plaats van voetbalinhoudelijke.
PEC speelde pas slecht.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Ajax verdedigt zo verschrikkelijk slecht, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik er naar kijk
nee pec danquote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Ajax verdedigt zo verschrikkelijk slecht, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik er naar kijk
Dat klopt. En godverdomme koud, heb me geen seconde vermaakt.quote:
quote:
Wat is Andersen dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fappen op een matige speler als Schöne
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
El Ghazi is wel een leuke opvolger voor Narsingh.
Net zoals met bijna elke gefaalde speler van de afgelopen jarenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste twee wedstrijden leek het nog wat.
Jans moet zijn bek houden en verzuipen in de oceaanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Makkelie stuurde PEC-aanvaller Stef Nijland vlak na rust met rood van het veld en volgens Jans was dat onterecht. "Dat is gewoon geen rood", verklaarde hij voor de microfoon van FOX Sports. "Nijland wilde druk zetten op de keeper en werd gewoon twee keer voor de voeten gelopen door Van der Linden. Toen duwde hij hem weg. Dit is te zwaar gestraft."
Zozoquote:Op zondag 15 februari 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Jans moet zijn bek houden en verzuipen in de oceaan
Ik heb nog geen videobeelden gezien maar volgens mij gaf Nijland Van der Linden gewoon een klap. Of hij raakte of niet weet ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Makkelie stuurde PEC-aanvaller Stef Nijland vlak na rust met rood van het veld en volgens Jans was dat onterecht. "Dat is gewoon geen rood", verklaarde hij voor de microfoon van FOX Sports. "Nijland wilde druk zetten op de keeper en werd gewoon twee keer voor de voeten gelopen door Van der Linden. Toen duwde hij hem weg. Dit is te zwaar gestraft."
Huh?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken als ik Twente was. In de slotfase staat ze de beruchte lege stoelen tifo nog te wachten.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
OOOooooOOOooo OOOOoooOOooo zij zijn Ajax Amsterdam...
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 15-02-2015 om 17:46:21Daley Sinkgraven gaf naast zijn assist in de eerste helt maar één goede pass op de helft van FC Twente. #ajatwe reageer retweet
Maar 7 miljoen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 15-02-2015 om 17:46:21Daley Sinkgraven gaf naast zijn assist in de eerste helt maar één goede pass op de helft van FC Twente. #ajatwe reageer retweet
De Messiasquote:Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
*betaaltquote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat betaald zich nog wel uit.
Weet ik veel, die moffen scoren anders wel in de laatste minuut zoals ze dat dit seizoen wel vaker doen. #ajatwequote:
*betaalt.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat betaald zich nog wel uit.
Ik moest lachen 8/10quote:Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef Sked het volgende:
Sigthorsson erin lijkt me prima, Milik kan er niet zoveel van
Zou mooi zijn inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Weet ik veel, die moffen scoren anders wel in de laatste minuut zoals ze dat dit seizoen wel vaker doen. #ajatwe
Pec is een nare club gewordenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk zitten ze wel vast aan het scharniertje.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Als Bilal eruit gaat ga ik met deuren gooien.
Waar ga je die dan heen gooien?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Als Bilal eruit gaat ga ik met deuren gooien.
Drizzt vindt dit niet leuk.quote:
Niks d'r van.quote:
Jebquote:Op zondag 15 februari 2015 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Kunstgras, misplaatste arrogantie, trainer die altijd klaagt als het niet gaat
gelijkquote:
Zivkovic kon ook al eerder naar Ajax. Zegt niks dusquote:Op zondag 15 februari 2015 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax wilde hem al, twee jaar geleden. Hij had geen interesse.
Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat iemand mij probeerde wijs te maken dat Ajax het beste middenveld heeft.
Haha wie dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat iemand mij probeerde wijs te maken dat Ajax het beste middenveld heeft.
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:11 schreef GGMM het volgende:
Wereldgoal.
SInkgraven
Was 7 miljoen maar dan heb je ook wat.
GGMM?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iets met een G. Dat is alweer een tijdje geleden.
Wie noem jij G?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iets met een G. Dat is alweer een tijdje geleden.
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Cocu chillt in Camp Nou.
Milieu?quote:
Is dat naast hem z'n zoon ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Cocu chillt in Camp Nou.
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kutautocorrect. Chinese crap deze Huawei
Verliezen?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef Vasion het volgende:
Waar is dat godverdomse Twente mee bezig?
Waar ze al tijden mee bezig zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef Vasion het volgende:
Waarom betrek jij GGMM overal in?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente hier nog minimaal een punt pakt nemen GGMM en ik 2 weken een Twente UI
Vergeleken met hun wedstrijden tegen ADO en Excelsior spelen ze prima. Weet niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef Vasion het volgende:
GGMM is een obsessiequote:Op zondag 15 februari 2015 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom betrek jij GGMM overal in?
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:16 schreef Vermecelli het volgende:
Straks gewoon weer 8 punten los van de kakkies
Wij zijn matties.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:
We zijn beste vrienden, zoals Bert en Ernie.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet mijn citaat.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:17 schreef GGMM het volgende:
'Twente domineert in Amsterdam'
- Ikstampoptacos
Normaal niet nee, maar Milik deed het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |