SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En te bang dat ik gespoilerd word dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met GOT doe ik het ook, dat is nou eenmaal een teringoede serie.
Danerys gaat dood.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En te bang dat ik gespoilerd word dan.
Nee, maar je gaat wel botox spuiten.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het eens met Ronald.
Ga ik nu dood?
Traoré zit nu al te genietenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bjelland mist overigens FC Twente v Vitesse
Bengtsson - Lachman;D.
Dit is van de FC Utrecht facebookquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak je dit zelf allemaal of zoek je dit echt op?
Cillessen is echt slechtquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen beste keeper van Nederland
Mensen die Vermeer beter vinden___________________!
FFFUUUquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bjelland mist overigens FC Twente v Vitesse
Bengtsson - Lachman;D.
Zoetquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen beste keeper van Nederland
Mensen die Vermeer beter vinden___________________!
Ik vind het ronduit hilarisch, Feyenoord pakt ze gewoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onze vrienden uit Rome gingen ook weer lekker.
behoorlijk jaquote:
Hahaha. Idioot. Zo.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk Milik voor Schöne in de tweede helft
Die komma'squote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nooit de Cillessenbashes de afgelopen weken, op zijn keeperswerk, begrepen.
Ik bash 'm om z'n gedrag en houding van de laatste pakweg maand.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nooit de Cillessenbashes de afgelopen weken, op zijn keeperswerk, begrepen.
Waren die er dan veel?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen had één matig weekje toen met Barcelona-thuis en Cambuur-uit.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan moet je dat duidelijk aangeven, mispoes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik bash 'm om z'n gedrag en houding van de laatste pakweg maand.
Zou heerlijk zijn, maar Feyenoord is nog wel stukken minder.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit hilarisch, Feyenoord pakt ze gewoon
Het is MANNENvoetbalquote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik bash 'm om z'n gedrag en houding van de laatste pakweg maand.
Zal ik, de volgende keer, doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je dat duidelijk aangeven, mispoes.
Ja volgens Feyenoorders hebben ze de beste selectie van Nederland elk jaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waren die er dan veel?
Was toch meer dat Vermeer ineens een god was volgens onze rotterdammers?
Waarom gedraagt ie zich als een wijf dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is MANNENvoetbal
niet zo zeiken
Geen dank.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke, leuk woordje trouwens, bedankt.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 15-02-2015 om 17:34:51100/4 - Riechedly Bazoer won 100% of his 6 duels in the first half & gained possession (4) more often than any other Ajax player. Dominant. reageer retweet
Omdat AZ.quote:
Zelfs een matige Schone is een genot.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo fappen op die matige Schöne.
Gaat toch lekker weg
In vergelijking met Ten Rouwelaar is Zoet een topkeeper.quote:
Als hij een keer zijn hand door zijn haar haalt, rol jij al over de bank.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs een matige Schone is een genot.
Vooral mooi hoe hij een actie wou maken maar simpel opzij werd gezet ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs een matige Schone is een genot.
In vergelijking met Ten Rouwelaar is Telgenramp ook een topkeeperquote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In vergelijking met Ten Rouwelaar is Zoet een topkeeper.
Ik snap niet dat ze hem in de spits zetten.quote:
Klopt. Schone.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij een keer zijn hand door zijn haar haalt, rol jij al over de bank.
Moet gewoon uit de basiself. Ajax wordt toch wel tweede, ga dan verder bouwen voor volgend seizoen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze hem in de spits zetten.
Moest een vrije trap zijn. Die Turk zag het weer eens niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral mooi hoe hij een actie wou maken maar simpel opzij werd gezet ja.
Idd. Hij moet achter de spits.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze hem in de spits zetten.
Het is watquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JenHermes het volgende:
Jeetje mina zeg, ze zijn weinig objectief daar bij FOX he. Theo Reitsma die al de gehele eerste helft een groot hart voor Ajax blijkt te hebben, Jan van Halst en Ronald de Boer(beide Ajacieden) Jan-Joost van Gangelen als presentator(woont in Amsterdam dus Ajacied) en dan krijgen we straks ook Joep nog eens na de wedstrijd te horen(opperjood Joep!)
Bedankt JenHermes (ECHT BEDANKT JA)quote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JenHermes het volgende:
Jeetje mina zeg, ze zijn weinig objectief daar bij FOX he. Theo Reitsma die al de gehele eerste helft een groot hart voor Ajax blijkt te hebben, Jan van Halst en Ronald de Boer(beide Ajacieden) Jan-Joost van Gangelen als presentator(woont in Amsterdam dus Ajacied) en dan krijgen we straks ook Joep nog eens na de wedstrijd te horen(opperjood Joep!)
Nee Schöne laat zich te makkelijk opzij zettenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moest een vrije trap zijn. Die Turk zag het weer eens niet.
calimero.gifquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JenHermes het volgende:
Zijn dat al zijn exen?quote:
Zie Sylvie ook staan ja.quote:
Joep Schreuder werd op het afgelopen WK de wijken ingestuurd voor achtergrondreportages in plaats van voetbalinhoudelijke.quote:
Vond de reportages van Sierd leuker.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joep Schreuder werd op het afgelopen WK de wijken ingestuurd voor achtergrondreportages in plaats van voetbalinhoudelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |