quote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Quote deze roos als je wilt dat Willoow blijft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
willow mag na haar uitspatting gewoon wegblijven hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Quote deze roos als je wilt dat Willoow blijft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft ze jou ook afgewezen of wrm ben je boos?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow mag na haar uitspatting gewoon wegblijven hoor
vind het nu wel jammer dat ik dat deel gemist hebquote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow mag na haar uitspatting gewoon wegblijven hoor
gewoon standaard mad, zo is 't karakter nou eenmaalquote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft ze jou ook afgewezen of wrm ben je boos?
doe je niks aanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon standaard mad, zo is 't karakter nou eenmaal
vind het een van je beste kwaliteitenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel goeie seks... of hosselde je me voor de grap?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd mad altijd serieusquote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel goeie seks... of hosselde je me voor de grap?
God, dat is beledigendquote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het een van je beste kwaliteiten
Nat slipjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd mad altijd serieus
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het een van je beste kwaliteiten
IK KLIKTEquote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt zo'n
[ afbeelding ]
momentje
ga je nu ook fok verlaten?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK KLIKTE
GODVERDOMME
IK KLIKTE
KKHOER
die obsessie van mensen met braddiequote:
bradgod niet waarderenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die obsessie van mensen met braddie
Ga je een willoowtje uitvoeren nu?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK KLIKTE
GODVERDOMME
IK KLIKTE
KKHOER
Godverdomme, 2/2.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt zo'n
[ afbeelding ]
momentje
Niet.quote:
dit is toch niet echt gebeurd hoop ikquote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mannelijke user die geflirt voor de grap serieus heeft opgevat, tranen niet kon inhouden bij de realisatie dat het een grap was en vervolgens met kanker en hoer gaat gooien.
Ergo.. user stopt met FOK! en de shit blijft hier
wrm :squote:
ik vind dit typetje leuker dan je vorigequote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account en klaar is klara
Oké, mooi zo.quote:
Er gaat een gerucht ronde dat ze zou zijn gestopt met fok, omdat iedereen hier haar probeert te hosselen.quote:
Sowieso, dat tagje was echt heel erg kutquote:Op zondag 15 februari 2015 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dit typetje leuker dan je vorige
quote:
Ik zou stoppen met werk en fulltime FOK!ken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht ronde dat ze zou zijn gestopt met fok, omdat iedereen hier haar probeert te hosselen.
komdanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga je backtracen als je zodoorgaat
ahaha gerechtigheid kuthoinkquote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu heeft hzaw mijn fipo verkracht.
Ik wil dit snel af laten drukken en vanavond in de stad uitdelen met carnaval.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze moet in de tegeltjeswijshedenkast.
quote:
De opvatting rechtsboven is de grootste leugen ook en datismijnmening zou dat maar al te goed moeten weten met zijn sociale achtergrond.quote:
Jaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
heb je dit zelf gemaakt?
he?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De opvatting rechtsboven is de grootste leugen ook en datismijnmening zou dat maar al te goed moeten weten met zijn sociale achtergrond.
Kreeg het net door.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en nu pas reageren. Je vond het wel lekker.
Nice.quote:
hou eens op met woorden uit te rekkenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh ja: haxbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |