Je mist vooral de Bootleg series danquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:23 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een album van Bob dat na 1976 is uitgebracht meer dan 1x heb geluisterd,.
Desire is in mijn beleving zijn laatste album, dus. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie daarna nooit meer iets fatsoenlijks heeft uitgebracht, overigens. Vast wel. Maar de interesse voor een nieuw album van Bob is er hier niet meer.
Man man man Stompiequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
twitter:stomphorst twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 19:53:45Bij #dwdd is altijd alles van Bob Dylan geweldig. Durft nou niemand eens te zeggen dat t niet om aan te horen is wat die man nu maakt? reageer retweet
Wat een onzin, iedere artiest moet gewoon beoordeeld worden op hun nieuwerk ongeacht hun ouder werk. Als het slecht is, dan is het ook gewoon slecht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Man man man StompieVan Dylan moet je afblijven.
Je hebt gelijk. Ik had het woord 'nu' in die tweet niet goed gelezen. Dacht dat het over het hele oeuvre van Dylan ging. My bad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedere artiest moet gewoon beoordeeld worden op hun nieuwerk ongeacht hun ouder werk. Als het slecht is, dan is het ook gewoon slecht.
Heb de man in de HMH gezien en dat was toen ook bar en bar slecht. In soort van lopende poliep wat daar op het podium stond en niet om aan te zien was. Dan kan hij wel mooie liedjes gemaakt hebben in het verleden, maar dat was gewoon slecht en dan mag dat gezegd worden.
Queen heeft dat ook behoorlijk over zich, daar mag je ook niets fouts over zeggen volgens sommige. Wat in mijn optiek onzin is.
Dan mis je wel Street-legal, stiekem misschien wel een van zijn vijf beste albums. Of drie, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:23 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een album van Bob dat na 1976 is uitgebracht meer dan 1x heb geluisterd,.
Desire is in mijn beleving zijn laatste album, dus. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie daarna nooit meer iets fatsoenlijks heeft uitgebracht, overigens. Vast wel. Maar de interesse voor een nieuw album van Bob is er hier niet meer.
Haar laatste tour wel wel solo, dat was erg saai. Hopelijk nu weer met bandquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:39 schreef Arn0 het volgende:
Voor de liefhebbers (er zijn er wel een paar geloof ik): Laura Marling komt naar Paradiso, 13 mei. Laatste keer dat ik haar zag was het echt goed, en met de nieuwe tracks die al beschikbaar zijn, denk ik dat het nieuwe album + tour ook weer top wordt.
Ranja? Ben jij het?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haar laatste tour wel wel solo, dat was erg saai. Hopelijk nu weer met band
[/quote]quote:[quote]Blur will return on April 27th with The Magic Whip, the band’s first new album in 12 years. The Magic Whip marks the band’s eighth album to date and first since 2002’s Think Tank.
Additionally, Blur will reunite for a performance at London’s Hyde Park on June 20th as part of the British Summer Time festival.
As recently as July 2014, Albarn downplayed the prospects of a new Blur album, explaining that a recording session in Hong Kong ended prematurely due to the studio being too hot. “Sometimes, if you can’t do it all at once, it dissipates really and I don’t know what I’d sing about now with that record,” Albarn explained at the time. “There’s some great tunes on there, but it may just be one of those records that never comes out.”
The news is especially surviving given Damon Albarn’s recent proclamation that he was “in the process of reactivating” Gorillaz for a new studio album in 2016.
Ik heb echt een tyfushekel aan solo singer-songwriters. Zelden een leuk concert gezien. Enkel damien Rice maar die had er nog wel allemaal effecten bij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ranja? Ben jij het?Ik zag haar in 2011 solo en dat was echt prachtig, ze kan echt wel gevarieerd spelen met haar gitaar. Maar je hebt geluk: deze keer is het met band!
Ik begrijp wat je bedoeld, nu ik 'm hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef BoerBert het volgende:
Nieuwe single is wel geinig. Vooral heel erg Blur.
Laatste een paar youtubes gezien, doe vond ik wel goed. Nu luister ik het hele album maar dat is toch wat te saai allemaal om lang te boeien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:41 schreef Slobeend het volgende:
Over Laura Marling gesproken, het debuut van Marika Hackman is uit, heeft met Laura getourd. Erg mooi. Krijgt triple A rating van Kicking the Habit.
Oeh weer eentje voor het lijstje eigenzinnige harpistesquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:40 schreef DO2 het volgende:
Joepie. Ik heb - naast Joanna Newsom - nog een intrigerende harpplukster ontdekt, met een net zo eigenzinnige stijl.
Daar houdt de vergelijking ook wel 'n beetje op, want het lijkt in niets op het werk van Joanna.
Haar laatste album The Moths Are Real is alvast 'n zeer gevarieerde verzameling van heel charmante nummers, iig:.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:34 schreef Gehenna het volgende:
Naast Joanna, stond Dorothy Ashby er ook in![]()
Heerlijk zeg DO2quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:40 schreef DO2 het volgende:
Joepie. Ik heb - naast Joanna Newsom - nog een intrigerende harpplukster ontdekt, met een net zo eigenzinnige stijl.
Daar houdt de vergelijking ook wel 'n beetje op, want het lijkt in niets op het werk van Joanna.
Haar laatste album The Moths Are Real is alvast 'n zeer gevarieerde verzameling van heel charmante nummers, iig:.
Geen sinécure nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Deze cover is wel zo schandalig mooi, hè.
Ik denk dat deze woordgrap niet zo geslaagd is, alle voors en tegens meegewogen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Misschien had ik beter kunnen zeggen: "Wel Sinécure, ja."
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat deze woordgrap niet zo geslaagd is, alle voors en tegens meegewogen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:14 schreef Maxerazzi het volgende:
Of wacht, het is Sin-é. Is dit een taalgrapje wat ik gewoon niet begrijp?
Wist je dat Yorke de vocalen van Fake Plastic Trees heeft opgenomen na geïnspireerd te zijn door een concert van Buckley waar ze met de hele band heen gingen?quote:
Hmm....meeh.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Inverted_World het volgende:
En dit weer een mooie cover van Tim Buckley, sterker, ik durf te zeggen mooier dan het origineel, al is dat natuurlijk wat gedateerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |