Als P4K eenmaal een cijfer heeft gegeven, volgen alle andere recensie-sites natuurlijk dat cijfer. Zo groot is P4Ks invloed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:24 schreef DO2 het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat wanneer Pitchfork weer eens wordt verweten dat ze een belachelijk hoog cijfer hebben gegeven en vervolgens op Metacritic kijk, een cijfer zie dat nauwelijks afwijkt van dat compleet belachelijke cijfer van Pitchfork. Misschien moeten jullie het gevecht aangaan met alle recensenten, jongens. Waarom je beperken tot die ene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Kwam er te laat achter. Hopelijk doen ze nog een festivalletjequote:Op woensdag 18 februari 2015 08:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Wie hier is er trouwens nog meer van de partij over een paar weken bij FJM in De Tolhuistuin? Zag dat het zowaar is uitverkocht.
Zit je niet meer in Berlijn? Of kom je over?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Wie hier is er trouwens nog meer van de partij over een paar weken bij FJM in De Tolhuistuin? Zag dat het zowaar is uitverkocht.
Mee eens hoor, mja hoge bomen vangen veel wind.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:24 schreef DO2 het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat wanneer Pitchfork weer eens wordt verweten dat ze een belachelijk hoog cijfer hebben gegeven en vervolgens op Metacritic kijk, een cijfer zie dat nauwelijks afwijkt van dat compleet belachelijke cijfer van Pitchfork. Misschien moeten jullie het gevecht aangaan met alle recensenten, jongens. Waarom je beperken tot die ene.
Alles hoger dan een 3 is al teveel voor Drake.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dit. Daarnaast is een 8.3 op p4k naar mijn mening slechts een semi-BNM.
Ben terug in NL sinds een paar weken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit je niet meer in Berlijn? Of kom je over?
Voor de zekerheid TicketSwap in de gaten houden. Wie weet kun je nog een kaartje bemachtigen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kwam er te laat achter. Hopelijk doen ze nog een festivalletje.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:01 schreef Norrage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
twitter:stomphorst twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 19:53:45Bij #dwdd is altijd alles van Bob Dylan geweldig. Durft nou niemand eens te zeggen dat t niet om aan te horen is wat die man nu maakt? reageer retweet
Jep.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Is dat die knakker van Studio Sport?
Je mist vooral de Bootleg series danquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:23 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een album van Bob dat na 1976 is uitgebracht meer dan 1x heb geluisterd,.
Desire is in mijn beleving zijn laatste album, dus. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie daarna nooit meer iets fatsoenlijks heeft uitgebracht, overigens. Vast wel. Maar de interesse voor een nieuw album van Bob is er hier niet meer.
Man man man Stompiequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
twitter:stomphorst twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 19:53:45Bij #dwdd is altijd alles van Bob Dylan geweldig. Durft nou niemand eens te zeggen dat t niet om aan te horen is wat die man nu maakt? reageer retweet
Wat een onzin, iedere artiest moet gewoon beoordeeld worden op hun nieuwerk ongeacht hun ouder werk. Als het slecht is, dan is het ook gewoon slecht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Man man man StompieVan Dylan moet je afblijven.
Je hebt gelijk. Ik had het woord 'nu' in die tweet niet goed gelezen. Dacht dat het over het hele oeuvre van Dylan ging. My bad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedere artiest moet gewoon beoordeeld worden op hun nieuwerk ongeacht hun ouder werk. Als het slecht is, dan is het ook gewoon slecht.
Heb de man in de HMH gezien en dat was toen ook bar en bar slecht. In soort van lopende poliep wat daar op het podium stond en niet om aan te zien was. Dan kan hij wel mooie liedjes gemaakt hebben in het verleden, maar dat was gewoon slecht en dan mag dat gezegd worden.
Queen heeft dat ook behoorlijk over zich, daar mag je ook niets fouts over zeggen volgens sommige. Wat in mijn optiek onzin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |