Zeker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dader dus nog steeds spoorloos?
- Er zijn te weinig doden gevallen + wellicht een combinatie van bovenstaande vijf.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
Grappig hoe rustig het is rondom dit onderwerp.
- Carnaval
- Zaterdagavond
- Te weinig doden
- Pas geleden al iets soortgelijks gebeurt
- Hebben er niks meer over te zeggen (zie hierboven)
??
Een freak? Ik vind het een heldquote:Op zondag 15 februari 2015 00:23 schreef Downwards het volgende:
Zag deze reportage van EenVandaag uit 2007 waarin Lars Vilks ook werd geïnterviewd en hij komt wel over als een enorme freak (de moslims die hem bedreigen trouwens net zozeer) :
http://www.eenvandaag.nl/(...)id_van_meningsuiting
Ja, droevig genoeg. Te veel mensen die liever lafjes inbinden. "Laten we maar niks onaardigs over die barbaarse pedofiel zeggen, want..."quote:Op zondag 15 februari 2015 00:43 schreef LelijKnap het volgende:
Freak = opkomen voor idealen tegenwoordig.
Ja, i.c.m. het idee van: ''Waarom zou je niet ''gewoon'' doen en een ''goed/normaal'' leven leiden (want dat kan immers in het Westen)?''. Iemand die er dan voor kiest ergens voor te staan, met het eigen leven in de balans, moet wel iets ''mis'' mee zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, droevig genoeg. Te veel mensen die liever lafjes inbinden. "Laten we maar niks onaardigs over die barbaarse pedofiel zeggen, want..."
Het criterium is trouwens ook niet of iemand freak is. Het criterium is of zijn uitspraken en tekeningen binnen de grenzen van onze wetten vallen. Niet de wetten van moslims en hun imaginaire vriendje.
Inderdaad. We hebben levensgrote en duidelijk zichtbare problemen niet onder ogen willen zien. Sterker nog: er is veel in het werk gesteld om ze weg te moffelen en goed te praten. Het resultaat is een steeds grotere kloof. Ik geloof er niet meer in dat die kloof verdwijnt. En ik vind - hoe raar het ook mag klinken - dat Nederland ons land is. Niet het land van mensen die vertikken om te integreren en er compleet verknipte religieuze moraal op nahouden. Die hobby gaan ze maar ergens in Noord-Afrika of het Midden-Oosten beoefenen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, i.c.m. het idee van: ''Waarom zou je niet ''gewoon'' doen en een ''goed/normaal'' leven leiden (want dat kan immers in het Westen)?''. Iemand die er dan voor kiest ergens voor te staan, met het eigen leven in de balans, moet wel iets ''mis'' mee zijn.
Dan kon men voorheen dan misschien nog zeggen; ''maar er is helemaal niets om voor te staan!'' , maar het tegendeel is meer dan bewezen de afgelopen vijftien jaar. De nuance van toen kan je nu enkel lezen als een bagatellisering van de dreiging.
quote:'Schoten gelost bij synagoge in Kopenhagen'
Bij een synagoge in het Deense Kopenhagen zijn schoten gelost. Er zou minstens één gewonde zijn gevallen. Twee politieagenten zijn gewond.
Dat meldt Reuters.
De politie is ter plekke. Het Nĝrreport Station wordt geëvacueerd.
Er werden zaterdag al eerder schoten gelost bij een debat over vrije meningsuiting in een café in de Deense hoofdstad Kopenhagen. Daarbij is een persoon om het leven gekomen. Drie politieagenten raakten gewond.
De Deense politie heeft zaterdagavond laten weten dat gesprekken met getuigen wijzen op slechts één voortvluchtige dader. Eerder was sprake van twee daders. De politie heeft beelden van de verdachte verspreid. Hij schoot met een automatisch wapen.
Terroristische aanslag
Het debat over vrije meningsuiting werd georganiseerd door de Zweedse cartoonist Lars Vilks. De politie gaat er volgens Deense media van uit dat de daders het op Vilks hadden gemunt. in het cultureelcentrum Krudttonden waar een bijeenkomst over ''kunst, godslastering en de vrijheid van meningsuiting'' werd gehouden.
De Deense autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag en een moordaanslag op Vilks. Vilks heeft veel vijanden gemaakt met spotprenten van de profeet Mohammed.
De 68-jarige Vilks is vaker het doelwit van een aanslag geweest sinds hij in 2007 de profeet Mohammed als hond afbeeldde. Figuren uit de kringen van al-Qaeda hebben een beloning uitgeloofd voor degene die hem ombrengt.
Klopt, maar dat je zegt ''hoe raar het ook klinkt'' is ook weer erg tekenend en komt volgens mij voort uit dezelfde morele gevangenis (angst voor racisme, discriminatie, nationalisme, geloof in cultuurrelativisme, gelijkheid, et cetera) die we opgebouwd hebben en die tot deze ''pleuriszooi'' geleid heeft.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad. We hebben levensgrote en duidelijk zichtbare problemen niet onder ogen willen zien. Sterker nog: er is veel in het werk gesteld om ze weg te moffelen en goed te praten. Het resultaat is een steeds grotere kloof. Ik geloof er niet meer in dat die kloof verdwijnt. En ik vind - hoe raar het ook mag klinken - dat Nederland ons land is. Niet het land van mensen die vertikken om te integreren en er compleet verknipte religieuze moraal op nahouden. Die hobby gaan ze maar ergens in Noord-Afrika of het Midden-Oosten beoefenen.
Je kunt ook overdrijven. Zolang je niet wilt inzien dat de overgrote meerderheid van de Moslims romig en bonafide is zul je zulke grote woorden (onterecht) blijven gebruiken.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt, maar dat je zegt ''hoe raar het ook klinkt'' is ook weer erg tekenend en komt volgens mij voort uit dezelfde morele gevangenis (angst voor racisme, discriminatie, nationalisme, geloof in cultuurrelativisme, gelijkheid, et cetera) die we opgebouwd hebben en die tot deze ''pleuriszooi'' geleid heeft.
Sterktequote:Op zondag 15 februari 2015 01:23 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
'Waarom tref ik nu weer zulke aanhangers'
Wellicht mijn laatste post op FOK!
Zolang niemand gepakt is en ik nog geen sterk en onderbouwd verhaal onder ogen krijg sluit ik een false flag operatie zeker nog niet uit. Wat dat aan gaat sta ik er helemaal neutraal in. Het kan nog beide kanten op.quote:
Ik stel deze vraag nu even als man tot man: Heb jij er persoonlijk problemen mee als mensen, die niet eens jouw geloof en levensvisie aanhangen, spotprenten maken van de Profeet? En begrijp jij ook waarom mensen na dit soort gebeurtenissen er juist meer op gebrand zijn om nog meer tekeningen van jouw Profeet te maken?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Zolang je niet wilt inzien dat de overgrote meerderheid van de Moslims romig en bonafide is zul je zulke grote woorden (onterecht) blijven gebruiken.²
Ik woon te midden van circa 50.000. moslims dus ik wordt dagelijks geconfronteerd met het feit dat vele een normaal leven leiden. Dat betekent niet dat ik weet wat ze denken; hoeveel er achter het een en achter het ander staan; hoeveel vatbaar zijn voor radicalisatie of hoe veel radicalisatie van bekende/familie gedogen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt ook overdrijven. Zolang je niet wilt inzien dat de overgrote meerderheid van de Moslims romig en bonafide is zul je zulke grote woorden (onterecht) blijven gebruiken.
Van man tot man hier een stabiel antwoord: Ja, ik heb er problemen mee. Ik heb liever niet dat je het doet. En ik zal je vragen verstandig te zijn en hiermee te stoppen. Echter, keur ik geweld af en vind ik dat je dat gewoon op een nette manier kenbaar moet kunnen maken. Zoals ik dat nu ook doe.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:27 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik stel deze vraag nu even als man tot man: Heb jij er persoonlijk problemen mee als mensen, die niet eens jouw geloof en levensvisie aanhangen, spotprenten maken van de Profeet? En begrijp jij ook waarom mensen na dit soort gebeurtenissen er juist meer op gebrand zijn om nog meer tekeningen van jouw Profeet te maken?
Wanneer het waarschijnlijk een moslim is die een jood neerschiet, dan is het inderdaad het meest waarschijnlijk dat we met een false flag te makken hebben, gestuurd vanuit het zionistisch hoofdkantoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zolang niemand gepakt is en ik nog geen sterk en onderbouwd verhaal onder ogen krijg sluit ik een false flag operatie zeker nog niet uit. Wat dat aan gaat sta ik er helemaal neutraal in. Het kan nog beide kanten op.
²
Dit is perceptiemanagement, als je in een andere wijk had gewoond zou je er anders over kunnen denken.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik woon te midden van circa 50.000. moslims dus ik wordt dagelijks geconfronteerd met het feit dat vele een normaal leven leiden. Dat betekent niet dat ik weet wat ze denken; hoeveel er achter het een en achter het ander staan; hoeveel vatbaar zijn voor radicalisatie of hoe veel radicalisatie van bekende/familie gedogen.
Hey, je bent er weer. Had je nog een antwoord op de vraag (mbt die ''freak) of laat je 't liever varen?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:31 schreef Downwards het volgende:
Je haalt je ook wel wat op de hals als gemeente als je een geesteszieke cartoonist een podium verschaft.
Dat zou zo maar kunnenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is perceptiemanagement, als je in een andere wijk had gewoond zou je er anders over kunnen denken.²
Als -ie nog zou leven, zou -ie niet verbaasd zijn, maar eerder trots. Zijn leven stond namelijk in het teken van gewelddadigheden, om over z'n pedoseksuele gedrag nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:23 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
'Waarom tref ik nu weer zulke aanhangers'
Wellicht mijn laatste post op FOK!
Al die "onschuldige" moslims, die op cruciale momenten zo graag partij kiezen voor hun radicale geloofsgenoten en zich nadrukkelijk tegen de waarden van de westerse samenleving keren, moeten hun incasserings- en relativeringsvermogen maar eens wat beter ontwikkelen. Of gewoon opzouten, dat kan ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap de reactie dat men gebrand is meer tekeningen te maken. Het is wel dom en je raakt onschuldige Moslims in het diepst van hun ziel. Zij hebben hier ook niet om gevraagd.²
Waarom kun je het niet gewoon van je afschudden? Waarom doet zo'n stom tekeningetje zoveel pijn? Ik bedoel, het is maar een tekening. Wees dan ook sterker dan die tekenaars en leg het gewoon naast je neer.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van man tot man hier een stabiel antwoord: Ja, ik heb er problemen mee. Ik heb liever niet dat je het doet. En ik zal je vragen verstandig te zijn en hiermee te stoppen. Echter, keur ik geweld af en vind ik dat je dat gewoon op een nette manier kenbaar moet kunnen maken. Zoals ik dat nu ook doe.
Ik snap de reactie dat men gebrand is meer tekeningen te maken. Het is wel dom en je raakt onschuldige Moslims in het diepst van hun ziel. Zij hebben hier ook niet om gevraagd.²
Die politie wordt al gauw gezien als bijvangst door die terroristen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer iemand door het hoofd geschoten en verder weer politieagenten neergeschoten. Die politie was dus wel al aanwezig om Joodse instellingen te verdedigen.
Je kan misschien wel zeggen dat de Denen gefaalt hebben om daders op te pakken, maar zowel bij Lars Viks als bij de Synagoge waren wel politie aanwezig die veel erger hebben kunnen voorkomen.
En als politie vandaag de dag Joodse instellingen moeten verdedigen is geen prettige taak.
De Denen hebben niet gefaald de Europese politiek heeft gefaald. Onze politici zijn politieke correcte struisvogels die de Europese burgers blootstellen aan religieuze extremisten. De weigering van de politieke elite om deze godsdienstwaanzinnige radicalen uit te zetten is ronduit misdadig.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer iemand door het hoofd geschoten en verder weer politieagenten neergeschoten. Die politie was dus wel al aanwezig om Joodse instellingen te verdedigen.
Je kan misschien wel zeggen dat de Denen gefaalt hebben om daders op te pakken, maar zowel bij Lars Viks als bij de Synagoge waren wel politie aanwezig die veel erger hebben kunnen voorkomen.
Waarom mag iemand niet gekwetst zijn door een tekening? Als ik vervelende tekeningen over jouw familieleden zou maken, zou ik ook niet verwachten dat je staat te juichen. En als je dan niet juicht ga ik ook niet roepen dat je maar gevoel voor humor moet ontwikkelen. Deze persoon zegt toch het geweld af te keuren? Dat is genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Waarom kun je het niet gewoon van je afschudden? Waarom doet zo'n stom tekeningetje zoveel pijn? Ik bedoel, het is maar een tekening. Wees dan ook sterker dan die tekenaars en leg het gewoon naast je neer.
En tekeningen maken om onvrede te uiten wordt hier al vele eeuwen gedaan. Sterker nog, het is altijd een uitlaatklep voor velen geweest hetgeen je ook terugziet in de viering van het Carnaval (pre-christelijke oorsprong). Waarom kun jij je er niet bij neerleggen dat dit gewoon bij onze manier van leven hoort? Je bent hier tenslotte naartoe gekomen voor een beter leven of om wat voor reden dan ook.
Naja, da's ook nog een probleem. 2e en 3e generaties maken, net zoals wij, met evenveel ''recht'' claim op dit land. Dat begrijp ik dan nog wel en in dat opzicht moet je dus opnieuw gaan uitvechten welke normen de leidende moeten worden.quote:
Om eerlijk te zijn zou mij dat geen fuck kunnen schelen. Een tekening zorgt er niet voor dat degene minder of meer waard is.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom mag iemand niet gekwetst zijn door een tekening? Als ik vervelende tekeningen over jouw familieleden zou maken, zou ik ook niet verwachten dat je staat te juichen. En als je dan niet juicht ga ik ook niet roepen dat je maar gevoel voor humor moet ontwikkelen. Deze persoon zegt toch het geweld af te keuren? Dat is genoeg.
Ach, mijn bloedlijn hier in de Nederlanden loopt terug tot minstens 1100 (wellicht zelfs verder dan dat) dus ik ben wel in voor een verzetje.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Naja, da's ook nog een probleem. 2e en 3e generaties maken, net zoals wij, met evenveel ''recht'' claim op dit land. Dat begrijp ik dan nog wel en in dat opzicht moet je dus opnieuw gaan uitvechten welke normen de leidende moeten worden.
Gekwetst door een tekening ??? Meen je dat nou ? Ben je echt zo'n zacht gekookt eitje ?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom mag iemand niet gekwetst zijn door een tekening? Als ik vervelende tekeningen over jouw familieleden zou maken, zou ik ook niet verwachten dat je staat te juichen. En als je dan niet juicht ga ik ook niet roepen dat je maar gevoel voor humor moet ontwikkelen. Deze persoon zegt toch het geweld af te keuren? Dat is genoeg.
Ik ben soms nog steeds bang dat het een langere termijnplan is geweest welke moslims als middel gebruiken ons te ontvreemden van rechten en cultuur.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:41 schreef Religieisfacisme het volgende:
De Denen hebben niet gefaald de Europese politiek heeft gefaald. Onze politici zijn politieke correcte struisvogels die de Europese burgers blootstellen aan religieuze extremisten. De weigering van de politieke elite om deze godsdienstwaanzinnige radicalen uit te zetten is ronduit misdadig.
Familie is wel iets persoonlijker ofcourse.....quote:Op zondag 15 februari 2015 01:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik haal dat er dus absoluut niet uit. Welke symptomen van geestesziek haal jij er uit?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:41 schreef Downwards het volgende:
Je zult zien dat Lars Vilks binnenkort in de slachtofferrol kruipt, maar niet voordat hij zwaar beveiligd en riant heeft zitten te genieten van hetgeen hij een gemeenschap heeft aangedaan.
Zijn werkelijke bestaan wordt zelfs betwist, omdat de eerste vermeldingen over Mo zo'n 100 jaar later kwam nadat de Islam verspreid werd.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie nog zou leven, zou -ie niet verbaasd zijn, maar eerder trots. Zijn leven stond namelijk in het teken van gewelddadigheden, om over z'n pedoseksuele gedrag nog maar te zwijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |