Anonymous gaat losquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
straks pleegt gulmez of amenth een aanslag op je FOK!-account.
Die wilg die boft maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ideale zoon ook. en ideale broer. gewoon ideaal in het algemeen.
wie lag er nou vanmiddag in de bosjes met een verrekijker danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vergeleken bij jullie val ik mee.
En, viel je valentijnscadeau nog in de smaak?quote:
Wut?quote:
Ik lag me eigen daar niet te masturberen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie lag er nou vanmiddag in de bosjes met een verrekijker dan
wie geeft mij een link?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig heb jij mijn verhaaltje van net niet gelezen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En, viel je valentijnscadeau nog in de smaak?
iemand die graag op mijn shitlist wilt komenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wie geeft mij een link?
Is hier beeldmateriaal van?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Willoow het volgende:
Ik lag me eigen daar niet te masturberen hoor.
Dat doe ik gewoon netjes thuis
Niet dat. Wilg.quote:
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
straks pleegt gulmez of amenth een aanslag op je FOK!-account.
Niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van mij wel als je geļnteresseerd bent
Dat is een willow. Een weeping willow, oftewel, een treugwilg.quote:
me ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Toto69 het volgende:
Mijn handen jeuken altijd als ik zie dat iemand 'me' typt i.p.v. 'mijn'
Even spugen in mijn handen en meppen maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaan
Niet dat ik weet.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand die graag op mijn shitlist wilt komen
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik leg het wel uit.
dus een uur geleden ging ik schijten, geen probleem. 3 keer hard drukken en ik was klaar. het probleem was echter dat het van die ontzettende plakpoep was. ik moest echt gewoon iets van 30 keer vegen voordat de laatste poepresten weg waren, ik kon amper doorspoelen zoveel wc papier gebruikt.
ongeveer een halfuur later begon mijn anus ineens te jeuken. ik dacht misschien nog wat poep gemist, even porren met nog wat wc papier. ik kijk, en er zit gewoon bloed op en het begon steeds meer pijn te doen.
en nu ben ik hier
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een willow. Een weeping willow, oftewel, een treugwilg.
Daar doen ze het ook voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaan
met de benenwagenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#viesdik
Hoe ga je naar school dan
;squote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij me autocorrectie
Jij - ik ga zomaar even gokken - kijkt zeker naar GTST?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
[..]
Daar doen ze het ook voor.
eerste keer ooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hhihihihihi weer een bloedend aarsje?
okquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke grapje schat vanaf nu geen me fouten meer.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij me autocorrectie
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onze weblogger is er ook weer?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, ouders van hem zijn speciaal voor hun kind verhuisd naar een huisje naast school?
Wat voor anekdote komt daaraan vast dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij - ik ga zomaar even gokken - kijkt zeker naar GTST?
Niets is effectiever dan een ouderwets pak billenkoekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even spugen in mijn handen en meppen maar.
met zon speciaal busje .. voor ramenlikkertjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#viesdik
Hoe ga je naar school dan
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met zon speciaal busje .. voor ramenlikkertjes
Doe eens een beetje aardig tegen die knul, zure, jeugd-hatende ouwe man.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onze weblogger is er ook weer?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen die knul, zure, jeugd-hatende ouwe man.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met zon speciaal busje .. voor ramenlikkertjes
Ik herinner noch beleef ze.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen heeft nachtmerries, misschien herinner jij ze gewoon niet
Deze user is echt te...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen die knul, zure, jeugd-hatende ouwe man.
Dit is de anekdote.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat voor anekdote komt daaraan vast dan?
Jij bent gewoon oud.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze user is echt te...
soms als ik wakker word herinner ik een droom of nachtmerrie, maar na 10 minuten ben ik het alweer vergetenquote:
Welke user?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze user is echt te...
Ik nooit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms als ik wakker word herinner ik een droom of nachtmerrie, maar na 10 minuten ben ik het alweer vergeten
kaolo irritant
Ow.quote:
Ik hoop dat ik wat leuker ben als ik straks eind 30 ben.quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow.
[..]
Ik hoop dat ik wat leuker ben als ik straks eind 30 ben.
godverdomme wat interessantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Wat een dag.
Ontbeten met twee boterhammen, één met kaas met mediterraanse kruiden, komkommer en mosterd, de andere met kaas met walnoten en fenegriek en mosterd.
Geluncht met een Turkse pizza en een broodje köfte.
Net gedineerd met glasnoodles, komkommer, radijs, lente ui, ei, koriander en cashewnootjes. Dit alles geserveerd met een pinda-sriracha-palmsuiker-limoen-saus.
Wat. Een. Dag.
Is ook niet heel moeilijk.quote:
Ja lollig jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef Willoow het volgende:
Ik hoop dat ik wat leuker ben als ik straks eind 30 ben.
ik wilde er nog een inb4 bijzettenquote:
Mensen die niet 20+ zijnquote:
neequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hebben jullie ook dat je gequote wordt en dan kijkt wat er in die quote stond en dat dat scherm dan niet meer weg gaat, maar in je beeld blijft hangen?
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde er nog een inb4 bijzetten
Nopequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hebben jullie ook dat je gequote wordt en dan kijkt wat er in die quote stond en dat dat scherm dan niet meer weg gaat, maar in je beeld blijft hangen?
quote:
Goeie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoef geen gehaktbal, dankje
Denk het ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Zal wel aan mij liggen dan.
Ben nou op mijn hoogtepunt. Volgend jaar begint de aftakeling.quote:
mijn aftakeling begon op m'n 16e alquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nou op mijn hoogtepunt. Volgend jaar begint de aftakeling.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn aftakeling begon op m'n 16e al
loop nu al zo krom als frank_drebin
Mwah. Schijn al jaren af te takelen, toch merk ik er geen reet van. Je takelt pas af als je jezelf dat wijs maakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me dat echt deprimerendquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik nu niet iigquote:
wowquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me dat echt deprimerend
Mm. Godverdomme.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je net zo krom loopt als Toto.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Schijn al jaren af te takelen, toch merk ik er geen reet van. Je takelt pas af als je jezelf dat wijs maakt.
Volgens mij is Frank nog best een kwiek mannetje hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me dat echt deprimerend
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is Frank nog best een kwiek mannetje hoor
In 0-gravity misschienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is Frank nog best een kwiek mannetje hoor
jij loopt zo krom dat je lopend de grond kan kussenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In 0-gravity misschien
Maar wel met een prima kapsel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In 0-gravity misschien
nopequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij loopt zo krom dat je lopend de grond kan kussen
picsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar wel met een prima kapsel.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoop dat het straks wel weer gaat om te doen wat je wiltquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Bij vlagen ben ik ook vrij fit.
Helaas is het al jaren windstil.
Dan was het je lul die zo krom is als een banaan.quote:
Hoop 't ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoop dat het straks wel weer gaat om te doen wat je wilt
[..]
Dan was het je lul die zo krom is als een banaan.
jij denkt dat je nog 100 extra jaar gaat halen als je nu al hoogbejaard bent?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]OK SHITLIST, VOOR DE KOMENDE 100 JAAR
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
Oja fuck, ik moet zo draaien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Fylax, alsjeblieft draai dadelijk geen carnavalsmuziek
Maakte niet uit tijdens onze meet, ik kon mijn SUV keren in die graanschuur van jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Willoow het volgende:
Dan was het je lul die zo krom is als een banaan.
Gelukkig ben ik jou nog nooit tegen gekomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maakte niet uit tijdens onze meet, ik kon mijn SUV keren in die graanschuur van je
quote:
Het is geen baan, je hebt geen verplichtingquote:
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is geen baan, je hebt geen verplichting
Nee, als je geen zin hebt doe je het niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet echt carnavalsmuziek draaien he?
Dan luister je toch niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik 1 carnavalsliedje hoor ben ik weg
Dealquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik 1 carnavalsliedje hoor ben ik weg
Algemeen bekend dat het een carnavalsshow is dus er worden carnavalsnummers gedraaid.quote:
ik hoor niksquote:
was ik niet bekend meequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat het een carnavalsshow is dus er worden carnavalsnummers gedraaid.
Carnaval is wel leuk. Maar morgen nog een halve dag werkenquote:
Als jullie niet willen luisteren, dan niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit het tegenovergestelde van marketing
Nou, ik deed mijn masker juist af en toen rende iedereen gillend wegquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weer complimenten gekregen over je gave masker?
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.quote:
je wilt toch juist zoveel mogelijk luisteraars? heeft niks met geld te maken, sjongejongequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jullie niet willen luisteren, dan niet?
Als we nou geld zouden krijgen voor elke luisteraar had ik er alles aan gedaan zodat jullie gingen luisteren
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.
Zoveel mogelijk luisteraars krijg je niet met een carnavalsshow, dus dan kan je 2 dingen doen:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wilt toch juist zoveel mogelijk luisteraars? heeft niks met geld te maken, sjongejonge
Douw er toch wat gel in joh, ouwe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.
ok tot woensdagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
Maar ik laat wel weten als de carnavalsmuziek voorbij is.
Haarlak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Douw er toch wat gel in joh, ouwe.
"Stappen"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Carnaval is wel leuk. Maar morgen nog een halve dag werken![]()
Niet stappen dus vanavond. Kutleven.
kom dan met je vijlig hijds vestjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ey ik zie jou dit soort comments vaker platsen ik pak je nog een keer
Zou alsnog raken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kapsel is toch meer iets voor ouwe lullen?
Jij moet me wel hebben vanavondquote:
IK GA JE BLOKENquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom dan met je vijlig hijds vestje
Moet je je privacy toch voor opgeven?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wilde jij geen moderator worden?
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk luisteraars krijg je niet met een carnavalsshow, dus dan kan je 2 dingen doen:
- De carnavalsshow niet doen zodat er meer mensen luisteren.
- De carnavalsshow toch doen, want je vindt dat leuk.
Niet echt behoefte meer aan, maar dat is toch niet relevant?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wilde jij geen moderator worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als Frank vindt dat het relevant is, is het relevantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt behoefte meer aan, maar dat is toch niet relevant?
Danny heeft je IP toch al, dus nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je je privacy toch voor opgeven?
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je je privacy toch voor opgeven?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Meer zo dus, Frankie:Zo een beetje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.
Danny wil je ID toch zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
Dat vind ik best ver gaan eigenlijk.
quote:
Zou ik niet doen. Op je id staan al je gegevens.quote:
ECHT GODVERDOMME FRANK>>> DAT IS HET ENIGE TYFUSNUMMER VAN ALICE OOIT... HOE KUN JEquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
Dat vind ik best ver gaan eigenlijk.
Heb David Guetta - Titanium al op staan, sorry Frank.quote:
Dat is gewoon mijn mening, kan toch?quote:
Wie zegt dat je alles moet laten zien aan Danny?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet doen. Op je id staan al je gegevens.
Prachtig nummerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ECHT GODVERDOMME FRANK>>> DAT IS HET ENIGE TYFUSNUMMER VAN ALICE OOIT... HOE KUN JE
En ik vraag waarom je dat vindt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening, kan toch?
ik ken geen enkel ander forum waar je je persoonlijke identiteit moet geven alleen om een modje te wordenquote:
Zoveel kun je niet met 'al' mijn gegevensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet doen. Op je id staan al je gegevens.
Het gaat om vertrouwen, crewleden hebben rechten. Niet zo vreemd dat Danny daar iets voor vraagt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken geen enkel ander forum waar je je persoonlijke identiteit moet geven alleen om een modje te worden
Dat doet er toch niet toe? Heb verder ook helemaal geen zin in een discussie hierover.quote:
ik vind van welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, crewleden hebben rechten. Niet zo vreemd dat Danny daar iets voor vraagt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat om vertrouwen, crewleden hebben rechten. Niet zo vreemd dat Danny daar iets voor vraagt.
Etto, lulquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden van mij
Oke, ik was gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Heb verder ook helemaal geen zin in een discussie hierover.
ey slettoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ewaaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jij vertrouwt gewoon iedereen met je site en geeft ze zomaar allerlei rechten zonder te weten wie die persoon is?quote:
Etto vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
De r werkt prima.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Frank heeft zijn id aan Danny laten zien. Dat vind ik wel alles.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alles moet laten zien aan Danny?
Je kan best veel met iemands id. Ze waarschuwen bijvoorbeeld ook als je je rijbewijs haalt om niet een foto van je rijbewijs online te zetten omdat daar ook alles op staat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveel kun je niet met 'al' mijn gegevens.
het is niet alsof de mods de hele site kunnen platleggenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij vertrouwt gewoon iedereen met je site en geeft ze zomaar allerlei rechten zonder te weten wie die persoon is?
Wel alles verwijderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet alsof de mods de hele site kunnen platleggen
Als ik mijn ID moet geven stempel ik er altijd 'kopie' op, twee maal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
te:
Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveel kun je niet met 'al' mijn gegevens .
Je kan best veel met iemands id. Ze waarschuwen bijvoorbeeld ook als je je rijbewijs haalt om niet een foto van je rijbewijs online te zetten omdat daar ook alles op staat.
(F)A's kunnen verwijderde topics en zo gewoon terughalen volgens mij.quote:
Je begrijpt het kennelijk niet, maar daar kan je niets aan doen, kon ik ook niet tot gister.quote:
sassyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je begrijpt het kennelijk niet, maar daar kan je niets aan doen, kon ik ook niet tot gister.
Alles kan je dan toch nog verder zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik mijn ID moet geven stempel ik er altijd 'kopie' op, twee maal.
Oké, top.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Fylax het volgende:
Het is gewoon zo, ik snap best dat Danny om ID vraagt.
Als hij dat wilt prima. Ik zou hem iig niet vertrouwen met mijn id.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Fylax het volgende:
okquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Fylax het volgende:
Dan zou ik dat weigeren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou als jij werd gekozen als mod?
Hij kan er verder echt niets mee, geloof me nou maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als hij dat wilt prima. Ik zou hem iig niet vertrouwen met mijn id.
Ja maar als je er wat doorheen schrijft, al is het maar een streep, kan er niets mee gedaan worden. Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alles kan je dan toch nog verder zien?
Maar ik hou er wel over op
die arme jongen begrijpt het kennelijk nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij kan er verder echt niets mee, geloof me nou maar.
quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je begrijpt het kennelijk niet, maar daar kan je niets aan doen, kon ik ook niet tot gister.
Haha gvdquote:
We zullen het zien als we lepeltje-lepeltje liggen en de 10 second rule is ingegaanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij moet me wel hebben vanavondDat wordt zo geen seks.
Nou, nou, je bent wel to the point MMquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We zullen het zien als we lepeltje-lepeltje liggen en de 10 second rule is ingegaan![]()
.
nopequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Inmiddels iemand in de haxball-mood?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, maar jullie begrijpen het gewoon niet.
quote:
Want wij gaan lepeltje-lepeltje liggen? Ik heb wat gemistquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We zullen het zien als we lepeltje-lepeltje liggen en de 10 second rule is ingegaan![]()
.
En dit dan?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, nou, je bent wel to the point MM
Ja klopt, daaromquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hee volgens mij kwam jij met die afbeelding toch van de week, met Veer en Chloro
Ik gebruik en beetje spuugquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, ik heb nog steeds last van mijn anus
De een heeft steralluresquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt, ik heb nog steeds last van mijn anus
quote:
huhuhuhuhuhuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
De een heeft sterallures
Hermann heeft een allure aan z'n ster
neequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gebruik en beetje spuug
Wat zou er gebeuren als jouw chick achter je internetgedrag zou komen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gebruik en beetje spuug
of als teun dit over een paar jaar terugleestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als jouw chick achter je internetgedrag zou komen?
kutmuziek manquote:
in plaats van hier te discussiėren, kan je beter wat meer tijd in je weblog steken.quote:
Awhquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat dacht ik al bij "dat word geen seks vanavond".
Die was hier tijdje terug nog online toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of als teun dit over een paar jaar terugleest
Tijd voor een nieuwe kloonquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ghehequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wattesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die was hier tijdje terug nog online toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |