Even spugen in mijn handen en meppen maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaan
Niet dat ik weet.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand die graag op mijn shitlist wilt komen
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik leg het wel uit.
dus een uur geleden ging ik schijten, geen probleem. 3 keer hard drukken en ik was klaar. het probleem was echter dat het van die ontzettende plakpoep was. ik moest echt gewoon iets van 30 keer vegen voordat de laatste poepresten weg waren, ik kon amper doorspoelen zoveel wc papier gebruikt.
ongeveer een halfuur later begon mijn anus ineens te jeuken. ik dacht misschien nog wat poep gemist, even porren met nog wat wc papier. ik kijk, en er zit gewoon bloed op en het begon steeds meer pijn te doen.
en nu ben ik hier
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een willow. Een weeping willow, oftewel, een treugwilg.
Daar doen ze het ook voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaan
met de benenwagenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#viesdik
Hoe ga je naar school dan
;squote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij me autocorrectie
Jij - ik ga zomaar even gokken - kijkt zeker naar GTST?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
[..]
Daar doen ze het ook voor.
eerste keer ooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hhihihihihi weer een bloedend aarsje?
okquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke grapje schat vanaf nu geen me fouten meer.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij me autocorrectie
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onze weblogger is er ook weer?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, ouders van hem zijn speciaal voor hun kind verhuisd naar een huisje naast school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |