Anonymous gaat losquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
straks pleegt gulmez of amenth een aanslag op je FOK!-account.
Die wilg die boft maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ideale zoon ook. en ideale broer. gewoon ideaal in het algemeen.
wie lag er nou vanmiddag in de bosjes met een verrekijker danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vergeleken bij jullie val ik mee.
En, viel je valentijnscadeau nog in de smaak?quote:
Wut?quote:
Ik lag me eigen daar niet te masturberen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie lag er nou vanmiddag in de bosjes met een verrekijker dan
wie geeft mij een link?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig heb jij mijn verhaaltje van net niet gelezen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En, viel je valentijnscadeau nog in de smaak?
iemand die graag op mijn shitlist wilt komenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wie geeft mij een link?
Is hier beeldmateriaal van?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Willoow het volgende:
Ik lag me eigen daar niet te masturberen hoor.
Dat doe ik gewoon netjes thuis
Niet dat. Wilg.quote:
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
straks pleegt gulmez of amenth een aanslag op je FOK!-account.
Niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van mij wel als je geïnteresseerd bent
Dat is een willow. Een weeping willow, oftewel, een treugwilg.quote:
me ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Toto69 het volgende:
Mijn handen jeuken altijd als ik zie dat iemand 'me' typt i.p.v. 'mijn'
Even spugen in mijn handen en meppen maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaan
Niet dat ik weet.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand die graag op mijn shitlist wilt komen
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik leg het wel uit.
dus een uur geleden ging ik schijten, geen probleem. 3 keer hard drukken en ik was klaar. het probleem was echter dat het van die ontzettende plakpoep was. ik moest echt gewoon iets van 30 keer vegen voordat de laatste poepresten weg waren, ik kon amper doorspoelen zoveel wc papier gebruikt.
ongeveer een halfuur later begon mijn anus ineens te jeuken. ik dacht misschien nog wat poep gemist, even porren met nog wat wc papier. ik kijk, en er zit gewoon bloed op en het begon steeds meer pijn te doen.
en nu ben ik hier
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een willow. Een weeping willow, oftewel, een treugwilg.
Daar doen ze het ook voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze dan bij ome Frank over de knie gaan
met de benenwagenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#viesdik
Hoe ga je naar school dan
;squote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij me autocorrectie
Jij - ik ga zomaar even gokken - kijkt zeker naar GTST?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
[..]
Daar doen ze het ook voor.
eerste keer ooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hhihihihihi weer een bloedend aarsje?
okquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke grapje schat vanaf nu geen me fouten meer.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij me autocorrectie
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onze weblogger is er ook weer?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, ouders van hem zijn speciaal voor hun kind verhuisd naar een huisje naast school?
Wat voor anekdote komt daaraan vast dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij - ik ga zomaar even gokken - kijkt zeker naar GTST?
Niets is effectiever dan een ouderwets pak billenkoekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even spugen in mijn handen en meppen maar.
met zon speciaal busje .. voor ramenlikkertjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#viesdik
Hoe ga je naar school dan
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met zon speciaal busje .. voor ramenlikkertjes
Doe eens een beetje aardig tegen die knul, zure, jeugd-hatende ouwe man.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onze weblogger is er ook weer?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen die knul, zure, jeugd-hatende ouwe man.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met zon speciaal busje .. voor ramenlikkertjes
Ik herinner noch beleef ze.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen heeft nachtmerries, misschien herinner jij ze gewoon niet
Deze user is echt te...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen die knul, zure, jeugd-hatende ouwe man.
Dit is de anekdote.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat voor anekdote komt daaraan vast dan?
Jij bent gewoon oud.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze user is echt te...
soms als ik wakker word herinner ik een droom of nachtmerrie, maar na 10 minuten ben ik het alweer vergetenquote:
Welke user?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze user is echt te...
Ik nooit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms als ik wakker word herinner ik een droom of nachtmerrie, maar na 10 minuten ben ik het alweer vergeten
kaolo irritant
Ow.quote:
Ik hoop dat ik wat leuker ben als ik straks eind 30 ben.quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow.
[..]
Ik hoop dat ik wat leuker ben als ik straks eind 30 ben.
godverdomme wat interessantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Wat een dag.
Ontbeten met twee boterhammen, één met kaas met mediterraanse kruiden, komkommer en mosterd, de andere met kaas met walnoten en fenegriek en mosterd.
Geluncht met een Turkse pizza en een broodje köfte.
Net gedineerd met glasnoodles, komkommer, radijs, lente ui, ei, koriander en cashewnootjes. Dit alles geserveerd met een pinda-sriracha-palmsuiker-limoen-saus.
Wat. Een. Dag.
Is ook niet heel moeilijk.quote:
Ja lollig jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef Willoow het volgende:
Ik hoop dat ik wat leuker ben als ik straks eind 30 ben.
ik wilde er nog een inb4 bijzettenquote:
Mensen die niet 20+ zijnquote:
neequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hebben jullie ook dat je gequote wordt en dan kijkt wat er in die quote stond en dat dat scherm dan niet meer weg gaat, maar in je beeld blijft hangen?
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde er nog een inb4 bijzetten
Nopequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hebben jullie ook dat je gequote wordt en dan kijkt wat er in die quote stond en dat dat scherm dan niet meer weg gaat, maar in je beeld blijft hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |