Doe het toch.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Remqo het volgende:
Door dat gedoe in Kopenhagen, durf ik paint niet meer op te starten
welk gedoequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Remqo het volgende:
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Remqo het volgende:
Schietpartij bij een bijeenkomst voor vrijheid van meningsuiting.quote:
Ik wil wel weer eens paint van je lezen, iedereen wie het daarmee oneens is gaat over de knie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Remqo het volgende:
Met daarbij een Mohammed-tekenaarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schietpartij bij een bijeenkomst voor vrijheid van meningsuiting.
Geil.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens paint van je lezen, iedereen wie het daarmee oneens is gaat over de knie.
Oh, zo'n Charlie Hebdo dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schietpartij bij een bijeenkomst voor vrijheid van meningsuiting.
Ja zoiets, alleen dan kleinschaliger.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, zo'n Charlie Hebdo dus?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, zo'n Charlie Hebdo dus?
ze heeft vandaag niet gebeld dus ik neem aan van wel. gewoon snelkoppelingen van alle sites die ze wilt bezoeken op het bureaublad gezet, makkelijker kan ik het niet makenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de laptop?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zoiets, alleen dan kleinschaliger.
Ohquote:
En dan ons oversekst noemen.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
OhTrieste zooi weer
Wat een ideale kleinzoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft vandaag niet gebeld dus ik neem aan van wel. gewoon snelkoppelingen van alle sites die ze wilt bezoeken op het bureaublad gezet, makkelijker kan ik het niet maken
quote:
Dan ga ik binnenkort weer aan de slag, laat de wereld maar brandenquote:
straks pleegt gulmez of amenth een aanslag op je FOK!-account.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik binnenkort weer aan de slag, laat de wereld maar branden
Vergeleken bij jullie val ik mee.quote:
Die mening krijg ik ook steeds meer, godverdomme...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik binnenkort weer aan de slag, laat de wereld maar branden
Dan komt Anonymous toch inbreken in de computers van Gulmez/Amenthquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
straks pleegt gulmez of amenth een aanslag op je FOK!-account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |