quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik leg het wel uit.
dus een uur geleden ging ik schijten, geen probleem. 3 keer hard drukken en ik was klaar. het probleem was echter dat het van die ontzettende plakpoep was. ik moest echt gewoon iets van 30 keer vegen voordat de laatste poepresten weg waren, ik kon amper doorspoelen zoveel wc papier gebruikt.
ongeveer een halfuur later begon mijn anus ineens te jeuken. ik dacht misschien nog wat poep gemist, even porren met nog wat wc papier. ik kijk, en er zit gewoon bloed op en het begon steeds meer pijn te doen.
en nu ben ik hier
nieuw soort respect gevonden voor mensen die anaal genomen wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]je hebt je aars opengeschuurd blijkaar, knap wel.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuw soort respect gevonden voor mensen die anaal genomen worden
succesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik zit hier gewoon te zweten door die pijn, ik ga even in de badkamer wat dingen proberen met water enzo
nah nu even niet, straks weer.quote:
Moest tijdens het poepen net aan je denken, apart moment wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft je oma gisteren met je uit gespookt?
hopelijk is het bij jou goed afgelopenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Moest tijdens het poepen net aan je denken, apart moment wel.
Te flauwquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij al een date voor Valentijnsdag?
-"Mooi."
Ghehe.quote:
Wat een snelle respons dan ook ineensquote:
Zat af te tellen tot een fatsoenlijke tijd tussen lezen en reageren, maar dacht na een halve minuut al van 'fuck it'.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:32 schreef Willoow het volgende:
Wat een snelle respons dan ook ineens
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zat af te tellen tot een fatsoenlijke tijd tussen lezen en reageren, maar dacht na een halve minuut al van 'fuck it'.
Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |