idd, zo zou carnaval moeten zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/(...)27620&type=2&theater
Zo hoort Carnaval dan op zijn minst wel te zijn.
Ja met loekie de leeuw over verstopt weet je wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik denk droomvlucht?
Of die hele snelle, die vrolijke.
Nee hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja met loekie de leeuw over verstopt weet je wel?
quote:
Kan ik mooi zeggen volgend jaar.quote:
Ik heb een crack gevonden, kan nu dus gewoon line1 naar een deck laten draaien zonder gezeik van enig limiet. Traktor bracht namelijk gekraak in de aux lijn, terwijl dit bij VDJ niet zo was.quote:
Meer glijmiddel volgende keer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
zonder dat ik uitleg hoe het is gekomen, heeft iemand tips om de pijn te verzachte van een anus die zeer doet?
Koelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
zonder dat ik uitleg hoe het is gekomen, heeft iemand tips om de pijn te verzachte van een anus die zeer doet?
Veel vegen met ruw papier.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
Wat heeft je oma gisteren met je uit gespookt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
nou ben ik toch wel heel erg benieuwd wtf jij gedaan hebtquote:
het is ongeveer een uur geleden gebeurd en mijn oma is er niet nuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft je oma gisteren met je uit gespookt?
het heeft te maken met schijten en de handeling die daarna verricht moet wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ben ik toch wel heel erg benieuwd wtf jij gedaan hebt
Heb je je reet met schuurpapier afgeveegd?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het heeft te maken met schijten en de handeling die daarna verricht moet worden
hehehquote:
Totaal niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet een beetje triest om printscreens van wedstrijduitslagen te maken en vervolgens iedere nederlaag te ontkennen?
Heb jij al een date voor Valentijnsdag?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Kan ik mooi zeggen volgend jaar.
ik leg het wel uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je je reet met schuurpapier afgeveegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |