ewaaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden van mij
Jij vertrouwt gewoon iedereen met je site en geeft ze zomaar allerlei rechten zonder te weten wie die persoon is?quote:
Etto vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
De r werkt prima.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Frank heeft zijn id aan Danny laten zien. Dat vind ik wel alles.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alles moet laten zien aan Danny?
Je kan best veel met iemands id. Ze waarschuwen bijvoorbeeld ook als je je rijbewijs haalt om niet een foto van je rijbewijs online te zetten omdat daar ook alles op staat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveel kun je niet met 'al' mijn gegevens.
het is niet alsof de mods de hele site kunnen platleggenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij vertrouwt gewoon iedereen met je site en geeft ze zomaar allerlei rechten zonder te weten wie die persoon is?
Wel alles verwijderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet alsof de mods de hele site kunnen platleggen
Als ik mijn ID moet geven stempel ik er altijd 'kopie' op, twee maal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
te:
Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveel kun je niet met 'al' mijn gegevens .
Je kan best veel met iemands id. Ze waarschuwen bijvoorbeeld ook als je je rijbewijs haalt om niet een foto van je rijbewijs online te zetten omdat daar ook alles op staat.
(F)A's kunnen verwijderde topics en zo gewoon terughalen volgens mij.quote:
Je begrijpt het kennelijk niet, maar daar kan je niets aan doen, kon ik ook niet tot gister.quote:
sassyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je begrijpt het kennelijk niet, maar daar kan je niets aan doen, kon ik ook niet tot gister.
Alles kan je dan toch nog verder zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik mijn ID moet geven stempel ik er altijd 'kopie' op, twee maal.
Oké, top.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Fylax het volgende:
Het is gewoon zo, ik snap best dat Danny om ID vraagt.
Als hij dat wilt prima. Ik zou hem iig niet vertrouwen met mijn id.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Fylax het volgende:
okquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Fylax het volgende:
Dan zou ik dat weigeren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou als jij werd gekozen als mod?
Hij kan er verder echt niets mee, geloof me nou maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als hij dat wilt prima. Ik zou hem iig niet vertrouwen met mijn id.
Ja maar als je er wat doorheen schrijft, al is het maar een streep, kan er niets mee gedaan worden. Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alles kan je dan toch nog verder zien?
Maar ik hou er wel over op
die arme jongen begrijpt het kennelijk nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij kan er verder echt niets mee, geloof me nou maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |