quote:
Goeie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoef geen gehaktbal, dankje
Denk het ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Zal wel aan mij liggen dan.
Ben nou op mijn hoogtepunt. Volgend jaar begint de aftakeling.quote:
mijn aftakeling begon op m'n 16e alquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nou op mijn hoogtepunt. Volgend jaar begint de aftakeling.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn aftakeling begon op m'n 16e al
loop nu al zo krom als frank_drebin
Mwah. Schijn al jaren af te takelen, toch merk ik er geen reet van. Je takelt pas af als je jezelf dat wijs maakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me dat echt deprimerendquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik nu niet iigquote:
wowquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me dat echt deprimerend
Mm. Godverdomme.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je net zo krom loopt als Toto.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Schijn al jaren af te takelen, toch merk ik er geen reet van. Je takelt pas af als je jezelf dat wijs maakt.
Volgens mij is Frank nog best een kwiek mannetje hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt me dat echt deprimerend
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is Frank nog best een kwiek mannetje hoor
In 0-gravity misschienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is Frank nog best een kwiek mannetje hoor
jij loopt zo krom dat je lopend de grond kan kussenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In 0-gravity misschien
Maar wel met een prima kapsel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In 0-gravity misschien
nopequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij loopt zo krom dat je lopend de grond kan kussen
picsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar wel met een prima kapsel.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoop dat het straks wel weer gaat om te doen wat je wiltquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Bij vlagen ben ik ook vrij fit.
Helaas is het al jaren windstil.
Dan was het je lul die zo krom is als een banaan.quote:
Hoop 't ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoop dat het straks wel weer gaat om te doen wat je wilt
[..]
Dan was het je lul die zo krom is als een banaan.
jij denkt dat je nog 100 extra jaar gaat halen als je nu al hoogbejaard bent?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]OK SHITLIST, VOOR DE KOMENDE 100 JAAR
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
Oja fuck, ik moet zo draaien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Fylax, alsjeblieft draai dadelijk geen carnavalsmuziek
Maakte niet uit tijdens onze meet, ik kon mijn SUV keren in die graanschuur van jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Willoow het volgende:
Dan was het je lul die zo krom is als een banaan.
Gelukkig ben ik jou nog nooit tegen gekomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maakte niet uit tijdens onze meet, ik kon mijn SUV keren in die graanschuur van je
quote:
Het is geen baan, je hebt geen verplichtingquote:
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is geen baan, je hebt geen verplichting
Nee, als je geen zin hebt doe je het niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet echt carnavalsmuziek draaien he?
Dan luister je toch niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik 1 carnavalsliedje hoor ben ik weg
Dealquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik 1 carnavalsliedje hoor ben ik weg
Algemeen bekend dat het een carnavalsshow is dus er worden carnavalsnummers gedraaid.quote:
ik hoor niksquote:
was ik niet bekend meequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat het een carnavalsshow is dus er worden carnavalsnummers gedraaid.
Carnaval is wel leuk. Maar morgen nog een halve dag werkenquote:
Als jullie niet willen luisteren, dan niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit het tegenovergestelde van marketing
Nou, ik deed mijn masker juist af en toen rende iedereen gillend wegquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weer complimenten gekregen over je gave masker?
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.quote:
je wilt toch juist zoveel mogelijk luisteraars? heeft niks met geld te maken, sjongejongequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jullie niet willen luisteren, dan niet?
Als we nou geld zouden krijgen voor elke luisteraar had ik er alles aan gedaan zodat jullie gingen luisteren
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.
Zoveel mogelijk luisteraars krijg je niet met een carnavalsshow, dus dan kan je 2 dingen doen:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wilt toch juist zoveel mogelijk luisteraars? heeft niks met geld te maken, sjongejonge
Douw er toch wat gel in joh, ouwe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.
ok tot woensdagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
Maar ik laat wel weten als de carnavalsmuziek voorbij is.
Haarlak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Douw er toch wat gel in joh, ouwe.
"Stappen"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Carnaval is wel leuk. Maar morgen nog een halve dag werken![]()
Niet stappen dus vanavond. Kutleven.
kom dan met je vijlig hijds vestjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ey ik zie jou dit soort comments vaker platsen ik pak je nog een keer
Zou alsnog raken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kapsel is toch meer iets voor ouwe lullen?
Jij moet me wel hebben vanavondquote:
IK GA JE BLOKENquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom dan met je vijlig hijds vestje
Moet je je privacy toch voor opgeven?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wilde jij geen moderator worden?
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk luisteraars krijg je niet met een carnavalsshow, dus dan kan je 2 dingen doen:
- De carnavalsshow niet doen zodat er meer mensen luisteren.
- De carnavalsshow toch doen, want je vindt dat leuk.
Niet echt behoefte meer aan, maar dat is toch niet relevant?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wilde jij geen moderator worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als Frank vindt dat het relevant is, is het relevantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt behoefte meer aan, maar dat is toch niet relevant?
Danny heeft je IP toch al, dus nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je je privacy toch voor opgeven?
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je je privacy toch voor opgeven?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Meer zo dus, Frankie:Zo een beetje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.
Danny wil je ID toch zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Zo interessant ben ik nu ook weer niet dat mijn privacy onthouden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |