Na vandaag wat meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
Voor vandaag had HSV slechts 22 tegengoals.
Ja toch, even Tsjechië en IJsland terugpakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luuk mag ook wel weer een kans.
Mwah, Dost laat het ook zien buiten Nederland. Ook al doet Luuk het wel goed bij PSV.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luuk mag ook wel weer een kans.
Luuk heeft in Duitsland niks laten zien. Dost>De Jong.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, Dost laat het ook zien buiten Nederland. Ook al doet Luuk het wel goed bij PSV.
Doet die mee? Vind ik erg goed inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Calhanoglu is ook wel een goeie speler.
Heeft er goed aan gedaan om HVS te verlatenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet die mee? Vind ik erg goed inderdaad.
Ik heb de opstellingen niet gelezen, maar Hakan moet normaal gesproken de vrije trappen nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet die mee? Vind ik erg goed inderdaad.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)GJaPUfx_dNP_tv3fQZOy
Man man man man wat slecht verdedigd
Is wel wat voor Heracles inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:22 schreef hafcfan het volgende:
We moeten Dost halen. tikie takie met Tevez
Altijd in blijven geloven.quote:
twitter:InfostradaLive twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:22:46FT Leverkusen 4-5 Wolfsburg: Bas Dost with his 4th (!) He is the first ever Dutchman with four goals in a single Bundesliga match. #B04WOB reageer retweet
Tevez ook wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is wel wat voor Heracles inderdaad.
Kon bij Heracles al geweldig afmaken en koppen. Alleen met het combinatie spel moet je hem overslaan.quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
Gladbach 1-0 90'ste minuut. Meer pijn kun je die klootzakken uit Keulen niet doen
Is Makaay dat nooit gelukt? En zelfs Robben niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
twitter:InfostradaLive twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:22:46FT Leverkusen 4-5 Wolfsburg: Bas Dost with his 4th (!) He is the first ever Dutchman with four goals in a single Bundesliga match. #B04WOB reageer retweet
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Makaay dat nooit gelukt? En zelfs Robben niet?
Nou ja, 8-0 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
Gladbach 1-0 90'ste minuut. Meer pijn kun je die klootzakken uit Keulen niet doen
Ik werd begin van het seizoen nog voor gek verklaard toen ik zei dat Feyenoord hem moest halen. Werd keihard uitgelachen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kon bij Heracles al geweldig afmaken en koppen. Alleen met het combinatie spel moet je hem overslaan.
Robben krijgt vaak een vroege wissel want de MVP willen ze niet missen anders had hij makkelijk 5+ goals gemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Makaay dat nooit gelukt? En zelfs Robben niet?
Werner vind ik wel goed. En Rudiger. Verder kan ik me er even geen voor de geest halen die goed is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik gun Huub wel beter... Zo slecht is zijn team ook niet/
Pelle doet het laatste tijd wel goed ja...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als in Pelle en Elia.
Gewoon Dost > Robbenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben krijgt vaak een vroege wissel want de MVP willen ze niet missen anders had hij makkelijk 5+ goals gemaakt
Harnik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werner vind ik wel goed. En Rudiger. Verder kan ik me er even geen voor de geest halen die goed is.
Die speelde ruim boven zijn niveau. Of Dost dit vast kan houden is ook nog maar de vraag. Zou het hem wel gunnen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pelle doet het laatste tijd wel goed ja...
Dat vind ik helemaal niets. Handtasjesvoetballer.quote:
Als hij ze zo panklaar krijgt lijkt me dat geen probleem.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die speelde ruim boven zijn niveau. Of Dost dit vast kan houden is ook nog maar de vraag. Zou het hem wel gunnen.
Of ze hebben door dat Pelle niet veel meer voorstelt als je er kort op zitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die speelde ruim boven zijn niveau. Of Dost dit vast kan houden is ook nog maar de vraag. Zou het hem wel gunnen.
Als Wofsburg echt mee wil met Bayern zouden ze toch een beter moeten hebben denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als hij ze zo panklaar krijgt lijkt me dat geen probleem.
Nu op weg naar de aids in Almelo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of ze hebben door dat Pelle niet veel meer voorstelt als je er kort op zit
Gaan pakkie krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu op weg naar de aids in Almelo.
Met fleddurus die zo gaat balen dat Jantje de Jonge ontslagen isquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu op weg naar de aids in Almelo.
10 wedstrijden en 9 doelpunten na vandaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Op hoeveel goals per wedstrijd staat Dost dit seizoen?
~72 min per goalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Op hoeveel goals per wedstrijd staat Dost dit seizoen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:40 schreef tjoptjop het volgende:
Vanaf 2010 is de score Bayern - Hsv 40-5
51 JAHREN, 174 TAGEN, 2 STD, 15 MIN, 15 SEKquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Menen zich iets te veel met hun homoklok hoelang ze al BL spelen.
Dat. Maar na dit incident in 2012;quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:26 schreef XL het volgende:
Wat lekker dat ie in blessuretijd valt en wat een afbraakvoetbal van de varkens. Je schaamt je als keulen fan toch kapot dat het team tegen je enige rivaal niet eens probeert te winnen
Voor dit soort shit moeten ze gewoon 3 punten aftrekken. En dikke gevangenisstraffen geven aan die malloten. Gelukkig liep er al ene met een blauw oog van het veld afquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef XL het volgende:
Heb nog niks gezien. Wat ik lees is niet best. Punten aftrek durft de dfb nooit. Hopelijk kan keulen nog op eigen kracht degraderen, bij paderborn is de dubbele viererkettenu ook kapot
Politie zou daar wat amerikaanser mogen zijn, per ongeluk een arm breken bij het boeienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor dit soort shit moeten ze gewoon 3 punten aftrekken. En dikke gevangenisstraffen geven aan die malloten. Gelukkig liep er al ene met een blauw oog van het veld af
https://www.facebook.com/(...)40403&type=2&theaterquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Veld bestormd door Köln fans zie ik nu op ARD. Fans breken uit uitvak door wellicht gesaboteerde deur. Fans hadden allemaal witte overall aan en bivakmutsen op. Vervolgens krijgen een paar van die eikels terwijl ze in bedwang worden gehouden door stewards toch klappen van BMG fans. Lekker op hun in blijven meppen terwijl ze weerloos waren. Moet je maar niet het voetbal verpesten.
Prachtig. Kut Köln.
Ha ha op 1m18 mooi pootje haken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)40403&type=2&theater
Gezellige jongens van de KKK
Die Keulenhuilies komen ermee weg, hij staat er helaas veel te herkenbaar erop. Wel mooi.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha op 1m18 mooi pootje haken.
Twee stewards vasthouden en die BMG hooligan slaan.
Echt genieten. Hoe die klootzak daar huilie ligt in de gracht en die andere mattie van 'm nog flinke tikken krijgt van Borussia fans.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha op 1m18 mooi pootje haken.
Twee stewards vasthouden en die BMG hooligan slaan.
Ik snap serieus niet waarom jij Köln haat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dit soort voorvallen bevestigen weer eens mijn oprechte haat jegens Köln.
Ach ja....dat is standaardgedoe. Net zoals Vitesse supporters Nec haten en andersom.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap serieus niet waarom jij Köln haat?
Ik blijf het raar vinden.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja....dat is standaardgedoe. Net zoals Vitesse supporters Nec haten en andersom.
De meeste mensen groeien daar overheen als ze ouder dan 25 zijn en anderen blijven er eeuwig in hangen.
Is het ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden.
Het is ook helemaal mijn ding niet (ben meer pro een club en niet anti), vandaar dat ik meestal ook wegblijf uit het eredivisietopic. Daar is het helemaal niet te harden. Beetje kinderachtig allemaal.quote:
Keulen is agressief en arrogant tuig, daarom. Dat heeft niets met leeftijd te maken of er overheen groeien. Aan sommige clubs kun je gewoon een gezonde hekel hebben. Mij hoor je er normaal gesproken niet over, maar als ze tegen BMG spelen dan ben ik oprecht blij als ze worden verslagen. Woon 20 KM van hun stadion vandaan en ben er genoeg geweest, dus die liefde voor Borussia is net zo groot als die voor PSV.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is ook helemaal mijn ding niet (ben meer pro een club en niet anti), vandaar dat ik meestal ook wegblijf uit het eredivisietopic. Daar is het helemaal niet te harden. Beetje kinderachtig allemaal.
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:16 schreef Idisrom het volgende:
Wie kan hier de wederopstanding van Werder Bremen verklaren?
Voor de winterstop nog in de buurt van Vfb Stuttgart onder de degradatiestreep en nu in het linker rijtje.
Die echte haat is ook raar en belachelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden.
Begin van een goede samenvatting. Je kunt nog wat over commercie roepen met Golfsburg en Hoffenheim, het transferbeleid van Bayern en dan zijn de grootste open deuren wel ingetraptquote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
Alle Köln fans zjn dom en HSV heeft een homoklok. Informatief en leerzaaam topic wel.
Heb je een gifje van de assist van de Rob?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal er ooit een voetballer komen die beter zal zijn dan Robben?
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een gifje van de assist van de Rob?
Jan Paparazzigodquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor gekke ui heb jij nou weer totogod
Dat kan zelfs theoretisch niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bayern is eind maart kampioen als het zo doorgaat.
Intikkerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shit gemist.
Was het weer naar binnen komen en in de kruising schieten goal?
Dat is ook niet lastig, ik heb geen playlistquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Dit lied is beter dan JR's playlist
Jij ziet nu gewoon te liegen want nu heb je er geen maar vroeger wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet lastig, ik heb geen playlist
Iedereen heeft zijn Nicki Minaj fase gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij ziet nu gewoon te liegen want nu heb je er geen maar vroeger wel.
Die fase gun ik helemaal niemand.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn Nicki Minaj fase gehad.
GGMM zit er nu nog steeds in.
Ja, verkeerd gerekend.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan zelfs theoretisch niet.
Die ontbreekt nog dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wij gaan samen een keer naar Paderborn
Die nederlaag tegen Wolfsburg heeft wat dat betreft aardig wat roet in het eten gegooid. Voorsprong is nu 8 punten (als Wolfsburg wint zondag) en vorig jaar rond deze tijd waren het er 16. Dat scheelt nogal wat.quote:
Hopelijk verspeelt Bayern nog wat punten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die nederlaag tegen Wolfsburg heeft wat dat betreft aardig wat roet in het eten gegooid. Voorsprong is nu 8 punten (als Wolfsburg wint zondag) en vorig jaar rond deze tijd waren het er 16. Dat scheelt nogal wat.
Zou zeker leuk zijn voor de spanning als Bayern komende tijd wat punten zou verspelen, maar hun schema is de komende tijd niet echt lastig te noemen. Thuis tegen Köln en uit naar Hannover. Mjah....zijn niet echt wedstrijden waar je verwacht dat het mis zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk verspeelt Bayern nog wat punten.
Gewoon voor de spanning. En zodat Dost misschien Wolfsburg nog naar de titel kan schieten
Dat gaat niet gebeuren tenzij Robben even afwezig is maar dat kan niet aangezien WIJ elke week onze broekjes naar beneden doen voor hem.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verspeelt Bayern nog wat punten.
Gewoon voor de spanning. En zodat Dost misschien Wolfsburg nog naar de titel kan schieten
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren tenzij Robben even afwezig is maar dat kan niet aangezien WIJ elke week onze broekjes naar beneden doen voor hem.
Bedankt, dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Wat ben je toch een baas soms
Stuk of 9 denk ik, allen de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef Ludacriss het volgende:
Hoeveel heeft ie nu alweer gescoord?
11quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stuk of 9 denk ik, allen de laatste wedstrijden.
Mwoah, waren makkelijke goaltjes hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo komt Dost wel hoog op verlanglijstjes te staan ja
Btw: 2 Nederlanders in de top 3 van topscorers in Duitsland
Ook die tellenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, waren makkelijke goaltjes hoor.
Lekker met Wolfsburg de CL in. Ook niets mis mee. Zeker als ze zo blijven investeren.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo komt Dost wel hoog op verlanglijstjes te staan ja
Heb toch een beetje een Erik Willaarts gevoel bij Dost.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker met Wolfsburg de CL in. Ook niets mis mee. Zeker als ze zo blijven investeren.
Eerst maar eens een jaar onomstreden de nummer 1 spits zijn voordat hij eventueel verder gaat kijken.
Inderdaad. Dan te bedenken dat hij Olic voor zich hadquote:Op maandag 23 februari 2015 17:56 schreef XL het volgende:
Dost weet wel hoe moeilijk het was om hier te komen. Stond toch lang op het tweede spoor. Nu met Schürrle en de Bruyne twee schitterende bliksemafleiders voor type Dost. Hoe moet je dat als tegenstander verdedigen, je kunt niet twee man op ieder zetten. Dan ben je zes man kwijt. Hij zou gek zijn dat nu te verlaten...
Erg dat iemand in coma ligt, maar wat was zijn verdienste dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef Kingstown het volgende:
Las net dat Wolfram Wuttke in coma ligt. Daar schrok ik toch wel een beetje van.
Ow het was geen wereldspeler (wel een aantal keer in het Duitse elftal gespeeld), maar het was een persoonlijke favoriet. Turbo dribbelaartje met een verwoestend schot en had ruzie met zo ongeveer elke trainer. Enfant terrible die veel meer uit zijn carriëre had kunnen halen als hij wat serieuzer had geleefd. Heb wel een zwak voor dergelijke types.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
Erg dat iemand in coma ligt, maar wat was zijn verdienste dan?
Heb eens gegoogled en zo indrukwekkend zijn zijn statts niet.
OK, kende hem niet. Wel een epische naam trouwensquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow het was geen wereldspeler (wel een aantal keer in het Duitse elftal gespeeld), maar het was een persoonlijke favoriet. Turbo dribbelaartje met een verwoestend schot en had ruzie met zo ongeveer elke trainer. Enfant terrible die veel meer uit zijn carriëre had kunnen halen als hij wat serieuzer had geleefd. Heb wel een zwak voor dergelijke types.
Wat een fantastische speler.quote:
Wat wil je ook met Hummels , Sahin en Gundogan . Geweldige opbouwers .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een fantastische speler.
Maar die passes ook van achteren uit en van het middenveld. Genieten.
Dortmund is na Munchen nog steeds het beste elftalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een fantastische speler.
Maar die passes ook van achteren uit en van het middenveld. Genieten.
Echt heel jammer dat ze zo laag staanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je ook met Hummels , Sahin en Gundogan . Geweldige opbouwers .
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
eh neequote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund is na Munchen nog steeds het beste elftal.
Wolfsburg is ook wel goed hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund is na Munchen nog steeds het beste elftal.
Ajax moet maar eens een voorbeeld nemen aan zequote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt heel jammer dat ze zo laag staan![]()
Wat een heerlijk voetbal. Nog een paar goede aankopen ((goede spits etc) en ze kunnen volgend jaar gewoon voor de titel meedoen hoor.
Ja klopt. Maar acht Dortmund net iets beter en sterker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wolfsburg is ook wel goed hoor
Ooh wat zou ik dat voetbal graag zien bij Ajax. Met veel beweging en diepgang.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax moet maar eens een voorbeeld nemen aan ze
Nu gaat Schalke eraan
Powergod!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax moet maar eens een voorbeeld nemen aan ze
Nu gaat Schalke eraan
Met wat meer geluk en nog wat goede aankopen volgend seizoen hopelijk weer voor de titel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar acht Dortmund net iets beter en sterker.
Risico,s nemen , veel directer spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat zou ik dat voetbal graag zien bij Ajax. Met veel beweging en diepgang.
Bij Ajax mag je blij zijn als je 5 van zulke kansen in een heel seizoen ziet
Moet kunnen ja. Al zou ik even niet weten wie ze erbij zouden moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wat meer geluk en nog wat goede aankopen volgend seizoen hopelijk weer voor de titel.
Kost wel veel krachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Risico,s nemen , veel directer spelen
maarja Frank he ..
Een goede spits misschien. En Mkytharian vervangen misschien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet kunnen ja. Al zou ik even niet weten wie ze erbij zouden moeten hebben.
Nederlanders kunnen dat niet nee , steeds maar blijven lopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kost wel veel krachtOm alsmaar druk te blijven zetten.
Kunnen onze jonge spelers niet allemaal aan denk. Al moeten een Bazoer, Klaassen etc dat wel aankunnen.
De medische staf kan er niks van bij Ajax.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen dat niet nee , steeds maar blijven lopen.
Klaassen blijft trouwens ook maar aanrommelen met blessures en pijntjes
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN HELD!!!!!!!!!!!!!!!!1
REUS REUS REUS !!!!!!!!!!
Een der beste spelers van Europa durf ik te stellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Wat een heerlijke speler is dat. Gelukkig blijft hij bij Dortmund
Dat op zeker. Zou bij elke absolute topclub een versterking zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een der beste spelers van Europa durf ik te stellen.
CL gaat wel lastig worden vrees ik...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund moet gewoon CL halen klaar. Schalke hoeft daar niet in uit te komen, wat een zaadteam
Gewoon CL winnen dit jaar danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
CL gaat wel lastig worden vrees ik...
In de breedte mag er wel wat bij. Op het moment dat er 2/3 blessures zijn bij belangrijke spelers, dan kunnen ze het niet echt opvangen. Daarnaast ben ik ook niet echt kapot van die backs. Vooral op rechts is het behelpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet kunnen ja. Al zou ik even niet weten wie ze erbij zouden moeten hebben.
In Signal Iduna Park kan allesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon CL winnen dit jaar dan
degraderen in eigen competitie en CL winnen dat is pas baasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund moet gewoon CL halen klaar. Schalke hoeft daar niet in uit te komen, wat een zaadteam
Ze hadden met name begin dit seizoen wel heel erg veel pech met blessures... Dat heeft ze echt veel punten gekost.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de breedte mag er wel wat bij. Op het moment dat er 2/3 blessures zijn bij belangrijke spelers, dan kunnen ze het niet echt opvangen. Daarnaast ben ik ook niet echt kapot van die backs. Vooral op rechts is het behelpen.
Dat mag Dortmund zeker winnen. Daarna volgende ronde Chelsea en die maar uitschakelen danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Signal Iduna Park kan allesmet ruim 81.000 man er vol op. Juventus moet ook niet denken dat ze al door zijn. Die gaan het echt zwaar krijgen daar
.
Ja maar Dortmund gaat natuurlijk nooit degraderen. Hebben ze veel teveel kwaliteit voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
degraderen in eigen competitie en CL winnen dat is pas baas
staan maar 7 punten voor op de laatste, dus zou best kunnen nogquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Dortmund gaat natuurlijk nooit degraderen. Hebben ze veel teveel kwaliteit voor.
Klopt en dat is ook wat ik bedoel. Het verschil in kwaliteit met de vervangers is dan te groot. Bayern had ook veel blessures, maar daar wordt dat veel makkelijker opgevangen, omdat die in de breedte veel sterker zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hadden met name begin dit seizoen wel heel erg veel pech met blessures... Dat heeft ze echt veel punten gekost.
Ook maar zien hoe die volgend seizoen terugkomtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De medische staf kan er niks van bij Ajax.
Kijk alleen maar hoelang die blessure van Fischer duurt.
True.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook wat ik bedoel. Het verschil in kwaliteit met de vervangers is dan te groot. Bayern had ook veel blessures, maar daar wordt dat veel makkelijker opgevangen, omdat die in de breedte veel sterker zijn.
Als ze zo goed blijven spelen natuurlijk nooitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
staan maar 7 punten voor op de laatste, dus zou best kunnen nog
Ja toch anderhalf jaar dan stil gestaan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook maar zien hoe die volgend seizoen terugkomt
Bayern heeft ook wel een iets hoger spelersbudgetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook wat ik bedoel. Het verschil in kwaliteit met de vervangers is dan te groot. Bayern had ook veel blessures, maar daar wordt dat veel makkelijker opgevangen, omdat die in de breedte veel sterker zijn.
Ze zouden die Firmino van Hoffenheim moeten halen. Dat vind ik echt een fantastische speler. En is nog redelijk jong.quote:
Heb ik niet echt gevolgd. Geloof je meteen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zouden die Firmino van Hoffenheim moeten halen. Dat vind ik echt een fantastische speler. En is nog redelijk jong.
9 punten voorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
staan maar 7 punten voor op de laatste, dus zou best kunnen nog
Die hebben Robbenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern heeft ook wel een iets hoger spelersbudget
Hoe gaat dat in Oranje. Wie moet je dan dekken? Dost of Robben? je kan niet 1 dekken aangezien je 3-4 man voor een persoon nodig hebt.quote:
veel mooier dan Ajax-Psvquote:Op zondag 1 maart 2015 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt heerlijk. Al een uur lang puur plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |