degraderen in eigen competitie en CL winnen dat is pas baasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund moet gewoon CL halen klaar. Schalke hoeft daar niet in uit te komen, wat een zaadteam
Ze hadden met name begin dit seizoen wel heel erg veel pech met blessures... Dat heeft ze echt veel punten gekost.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de breedte mag er wel wat bij. Op het moment dat er 2/3 blessures zijn bij belangrijke spelers, dan kunnen ze het niet echt opvangen. Daarnaast ben ik ook niet echt kapot van die backs. Vooral op rechts is het behelpen.
Dat mag Dortmund zeker winnen. Daarna volgende ronde Chelsea en die maar uitschakelen danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Signal Iduna Park kan allesmet ruim 81.000 man er vol op. Juventus moet ook niet denken dat ze al door zijn. Die gaan het echt zwaar krijgen daar
.
Ja maar Dortmund gaat natuurlijk nooit degraderen. Hebben ze veel teveel kwaliteit voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
degraderen in eigen competitie en CL winnen dat is pas baas
staan maar 7 punten voor op de laatste, dus zou best kunnen nogquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Dortmund gaat natuurlijk nooit degraderen. Hebben ze veel teveel kwaliteit voor.
Klopt en dat is ook wat ik bedoel. Het verschil in kwaliteit met de vervangers is dan te groot. Bayern had ook veel blessures, maar daar wordt dat veel makkelijker opgevangen, omdat die in de breedte veel sterker zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hadden met name begin dit seizoen wel heel erg veel pech met blessures... Dat heeft ze echt veel punten gekost.
Ook maar zien hoe die volgend seizoen terugkomtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De medische staf kan er niks van bij Ajax.
Kijk alleen maar hoelang die blessure van Fischer duurt.
True.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook wat ik bedoel. Het verschil in kwaliteit met de vervangers is dan te groot. Bayern had ook veel blessures, maar daar wordt dat veel makkelijker opgevangen, omdat die in de breedte veel sterker zijn.
Als ze zo goed blijven spelen natuurlijk nooitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
staan maar 7 punten voor op de laatste, dus zou best kunnen nog
Ja toch anderhalf jaar dan stil gestaan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook maar zien hoe die volgend seizoen terugkomt
Bayern heeft ook wel een iets hoger spelersbudgetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook wat ik bedoel. Het verschil in kwaliteit met de vervangers is dan te groot. Bayern had ook veel blessures, maar daar wordt dat veel makkelijker opgevangen, omdat die in de breedte veel sterker zijn.
Ze zouden die Firmino van Hoffenheim moeten halen. Dat vind ik echt een fantastische speler. En is nog redelijk jong.quote:
Heb ik niet echt gevolgd. Geloof je meteen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zouden die Firmino van Hoffenheim moeten halen. Dat vind ik echt een fantastische speler. En is nog redelijk jong.
9 punten voorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
staan maar 7 punten voor op de laatste, dus zou best kunnen nog
Die hebben Robbenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern heeft ook wel een iets hoger spelersbudget
Hoe gaat dat in Oranje. Wie moet je dan dekken? Dost of Robben? je kan niet 1 dekken aangezien je 3-4 man voor een persoon nodig hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |