Powergod!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax moet maar eens een voorbeeld nemen aan ze
Nu gaat Schalke eraan
Met wat meer geluk en nog wat goede aankopen volgend seizoen hopelijk weer voor de titel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar acht Dortmund net iets beter en sterker.
Risico,s nemen , veel directer spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat zou ik dat voetbal graag zien bij Ajax. Met veel beweging en diepgang.
Bij Ajax mag je blij zijn als je 5 van zulke kansen in een heel seizoen ziet
Moet kunnen ja. Al zou ik even niet weten wie ze erbij zouden moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wat meer geluk en nog wat goede aankopen volgend seizoen hopelijk weer voor de titel.
Kost wel veel krachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Risico,s nemen , veel directer spelen
maarja Frank he ..
Een goede spits misschien. En Mkytharian vervangen misschien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet kunnen ja. Al zou ik even niet weten wie ze erbij zouden moeten hebben.
Nederlanders kunnen dat niet nee , steeds maar blijven lopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kost wel veel krachtOm alsmaar druk te blijven zetten.
Kunnen onze jonge spelers niet allemaal aan denk. Al moeten een Bazoer, Klaassen etc dat wel aankunnen.
De medische staf kan er niks van bij Ajax.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen dat niet nee , steeds maar blijven lopen.
Klaassen blijft trouwens ook maar aanrommelen met blessures en pijntjes
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN HELD!!!!!!!!!!!!!!!!1
REUS REUS REUS !!!!!!!!!!
Een der beste spelers van Europa durf ik te stellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Wat een heerlijke speler is dat. Gelukkig blijft hij bij Dortmund
Dat op zeker. Zou bij elke absolute topclub een versterking zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een der beste spelers van Europa durf ik te stellen.
CL gaat wel lastig worden vrees ik...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund moet gewoon CL halen klaar. Schalke hoeft daar niet in uit te komen, wat een zaadteam
Gewoon CL winnen dit jaar danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
CL gaat wel lastig worden vrees ik...
In de breedte mag er wel wat bij. Op het moment dat er 2/3 blessures zijn bij belangrijke spelers, dan kunnen ze het niet echt opvangen. Daarnaast ben ik ook niet echt kapot van die backs. Vooral op rechts is het behelpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet kunnen ja. Al zou ik even niet weten wie ze erbij zouden moeten hebben.
In Signal Iduna Park kan allesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon CL winnen dit jaar dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |