51 JAHREN, 174 TAGEN, 2 STD, 15 MIN, 15 SEKquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Menen zich iets te veel met hun homoklok hoelang ze al BL spelen.
Dat. Maar na dit incident in 2012;quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:26 schreef XL het volgende:
Wat lekker dat ie in blessuretijd valt en wat een afbraakvoetbal van de varkens. Je schaamt je als keulen fan toch kapot dat het team tegen je enige rivaal niet eens probeert te winnen
Voor dit soort shit moeten ze gewoon 3 punten aftrekken. En dikke gevangenisstraffen geven aan die malloten. Gelukkig liep er al ene met een blauw oog van het veld afquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef XL het volgende:
Heb nog niks gezien. Wat ik lees is niet best. Punten aftrek durft de dfb nooit. Hopelijk kan keulen nog op eigen kracht degraderen, bij paderborn is de dubbele viererkettenu ook kapot
Politie zou daar wat amerikaanser mogen zijn, per ongeluk een arm breken bij het boeienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor dit soort shit moeten ze gewoon 3 punten aftrekken. En dikke gevangenisstraffen geven aan die malloten. Gelukkig liep er al ene met een blauw oog van het veld af
https://www.facebook.com/(...)40403&type=2&theaterquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Veld bestormd door Köln fans zie ik nu op ARD. Fans breken uit uitvak door wellicht gesaboteerde deur. Fans hadden allemaal witte overall aan en bivakmutsen op. Vervolgens krijgen een paar van die eikels terwijl ze in bedwang worden gehouden door stewards toch klappen van BMG fans. Lekker op hun in blijven meppen terwijl ze weerloos waren. Moet je maar niet het voetbal verpesten.
Prachtig. Kut Köln.
Ha ha op 1m18 mooi pootje haken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)40403&type=2&theater
Gezellige jongens van de KKK
Die Keulenhuilies komen ermee weg, hij staat er helaas veel te herkenbaar erop. Wel mooi.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha op 1m18 mooi pootje haken.
Twee stewards vasthouden en die BMG hooligan slaan.
Echt genieten. Hoe die klootzak daar huilie ligt in de gracht en die andere mattie van 'm nog flinke tikken krijgt van Borussia fans.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha op 1m18 mooi pootje haken.
Twee stewards vasthouden en die BMG hooligan slaan.
Ik snap serieus niet waarom jij Köln haat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dit soort voorvallen bevestigen weer eens mijn oprechte haat jegens Köln.
Ach ja....dat is standaardgedoe. Net zoals Vitesse supporters Nec haten en andersom.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap serieus niet waarom jij Köln haat?
Ik blijf het raar vinden.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja....dat is standaardgedoe. Net zoals Vitesse supporters Nec haten en andersom.
De meeste mensen groeien daar overheen als ze ouder dan 25 zijn en anderen blijven er eeuwig in hangen.
Is het ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden.
Het is ook helemaal mijn ding niet (ben meer pro een club en niet anti), vandaar dat ik meestal ook wegblijf uit het eredivisietopic. Daar is het helemaal niet te harden. Beetje kinderachtig allemaal.quote:
Keulen is agressief en arrogant tuig, daarom. Dat heeft niets met leeftijd te maken of er overheen groeien. Aan sommige clubs kun je gewoon een gezonde hekel hebben. Mij hoor je er normaal gesproken niet over, maar als ze tegen BMG spelen dan ben ik oprecht blij als ze worden verslagen. Woon 20 KM van hun stadion vandaan en ben er genoeg geweest, dus die liefde voor Borussia is net zo groot als die voor PSV.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is ook helemaal mijn ding niet (ben meer pro een club en niet anti), vandaar dat ik meestal ook wegblijf uit het eredivisietopic. Daar is het helemaal niet te harden. Beetje kinderachtig allemaal.
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:16 schreef Idisrom het volgende:
Wie kan hier de wederopstanding van Werder Bremen verklaren?
Voor de winterstop nog in de buurt van Vfb Stuttgart onder de degradatiestreep en nu in het linker rijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |