Nee, niet echt. Als je jezelf nog moslim blijft noemen is het ergens natuurlijk ook een beetje je eigen schuld dat je geassocieerd bent met de stoute moslims.quote:
Nee geen wapens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met redelijk wat contanten en wapens waren die gasten die laatst vrijgesproken waren toch op weg naar Syrië?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef meth1745 het volgende:
[..]
't lijkt haast een Oekrains parlement...
En nu maar hopen dat ze geen vluchtboot hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:09:50Looks like these suspects won't get anywhere. Police in Denmark have blocked all ways of getting out @TheYellowPete http://t.co/a5A4gF9EFq reageer retweet
Dan is het voor mij wel duidelijk wat ze daar gaan doen. Als ik rechter zou zijn geweest, zou ik ze veroordeeld hebben. Maarja, ik ben geen rechter...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, met nog eens leuke bedragen en afscheidsbriefjes.
Ze trekken het niet dat hun profeet belachelijk gemaakt wordt iig, wij kunnen ons dat op onze beurt weer niet voorstellen en willen terecht ook niet aan hun eis voldoen. Hierdoor zie je dat de boel enorm verwijdert van elkaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Gematigde moslims houden ook vaak meer van hun profeet dan van hun eigen familie
want? jij moet het vergelden voor de kortzichtige associaties van idioten met een groep waar jij overeenkomstige kenmerken mee hebt, maar verder niets met hun wandaden te maken hebt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Als je jezelf nog moslim blijft noemen is het ergens natuurlijk ook een beetje je eigen schuld dat je geassocieerd bent met de stoute moslims.
Ik zie daar weinig tegenstelling met wat ik beweerde. Die groep wou echt geen mensen werven die de profeet beledigden en mensen die zich daaraan erger wel ronselen. Het uitdragen goed moslims te zijn is erg belangrijk voor die lui net als het "beschermen" van de profeet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Belkacem ging met de Winter in debat. Belkacem heeft toen wel gesteld dat hij niet aanwezig mag zijn in een ruimte waar mensen zitten die Allah en de profeet "beledigen". Belkacem stond vaak ook op straat te debatteren, dus helemaal gaat die vlieger niet op.
Wat een figuur, met de hitlist van moslim-terroristen als profielfoto. Zulke mensen mogen van mij zonder pardon Nederland worden uitgezet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:22 schreef Irakees het volgende:
[..]
Geert heeft deze geretweettwitter:saidkhadar twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:29:37@geertwilderspvv was jij ook maar daar aanwezig Wilders reageer retweet
De waarheid niet vertellen, zo rollen wij in het Westen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:44:02Danish police reports that suspects spoke Danish. A bartender at the theatre says to TV2 they spoke a foreign language he didn't understand. reageer retweet
Maar als je kijkt naar majesteitsschennis lijken we er ook nog op, onze overgevoeligheden liggen ergens anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze trekken het niet dat hun profeet belachelijk gemaakt wordt iig, wij kunnen ons dat op onze beurt weer niet voorstellen en willen terecht ook niet aan hun eis voldoen. Hierdoor zie je dat de boel enorm verwijdert van elkaar.
Alles om de booslims niet nog bozer te maken :pquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De waarheid niet vertellen, zo rollen wij in het Westen.
Wat voor taal is dat dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnt dat de thee wel koud was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze op tijd gekomen bij hun stageplek.
Schijn dat ze (hoe verrassend) Allahu Akhbar hebben geroepen, maar dat zijn nog slechts geruchten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
Wat voor taal is dat dan?
Ik bedoel als iemand Deens praat dan vind ik dat ook een heel gekke taal. De tering, waarom kunnen die niet een begrijpelijke taal spreken zeg....
Mwah, ik denk dat ze niet veel belang meer hadden bij die stichting en dat het een soort van afleiding was. Hun groepje hadden ze toen toch al bij elkaar. Relatief gezien zijn er veel naar Syrië vertrokken. Dat België relatief veel Syrië-gangers kent, komt m.n. door S4B.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah volgens mij is het ook daadwerkelijk opgeheven omdat ze klaar waren met de 'wereldse' zaken en maar hun heil gingen zoeken op een pad waar geen terugkeer meer van mogelijk is, dit soort groepen worden het meest bekritiseerd met 'waarom ga je dan niet zelf strijden in XDSFS?"
Het één hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Je kunt ook meer dan één taal spreken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, staat in de wet idd, maar ondertussen kun je Oranjehuis beledigen dat het een lieve lust heeft, volgens mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar majesteitsschennis lijken we er ook nog op, onze overgevoeligheden liggen ergens anders.
Zie LuckyTVquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, staat in de wet idd, maar ondertussen kun je Oranjehuis beledigen dat het een lieve lust heeft, volgens mij.
Profeet Geert, probs voor hem.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:17 schreef Downwards het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:16:42Ik hoop dat vriend Lars Vilks en alle andere onschuldige aanwezigen in Kopenhagen de aanslag hebben overleefd. http://t.co/zixn13V7W8 reageer retweet
Valt nogal tegen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, staat in de wet idd, maar ondertussen kun je Oranjehuis beledigen dat het een lieve lust heeft, volgens mij.
En alles is de schuld van Poetin, dit ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alles om de booslims niet nog bozer te maken :p
Die groep zoekt de juiste mensen uit. Mensen met frustraties e.d. Of ze nu gelovig zijn of niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zie daar weinig tegenstelling met wat ik beweerde. Die groep wou echt geen mensen werven die de profeet beledigden en mensen die zich daaraan erger wel ronselen. Het uitdragen goed moslims te zijn is erg belangrijk voor die lui net als het "beschermen" van de profeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |