Jij verheerlijkt het moorden van mensen. Freak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Applausje voor de 24fan, hij kan supergoed citeren!
Het is jammer dat je mijn punt mist.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:39 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Jij verheerlijkt het moorden van mensen. Freak.
En voor dat ze er uit worden getrapt zijn het de organisatoren, de andere moslims die zich verzetten daartegen, moslims die zijn gekomen voor het debat, dig?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste mensen daar zijn Moslims. Die 'extremisten' gaan los als iemand het debat wil openen c.q. aankondigen. Daarna worden ze er door de beveiliging uit gekegeld.
Denken dat jij een punt hebt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is jammer dat je mijn punt mist.
Mohammed is dus een trolquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat ik dacht toen ik de Koran las.
En de shooting is wel erg maar wel te begrijpen volgens jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat een kansloze bedoeling dit.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En de shooting is wel erg maar wel te begrijpen volgens jou.
Ik heb inderdaad een punt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat jij een punt hebt.
Tsja, beelden bekeken? Je ziet duidelijk dat de beveiliging ingrijpt en die gasten verwijdert. Als die gasten al halverwege zijn, staat ook Marcouch een keer op. Daarna schreeuwen er weer 2 doorheen (die waren kennelijk blijven zitten) en dan zie je ook iemand, volgens mij van de organisatie, ingrijpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En voor dat ze er uit worden getrapt zijn het de organisatoren, de andere moslims die zich verzetten daartegen, moslims die zijn gekomen voor het debat, dig?
twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:44:02Danish police reports that suspects spoke Danish. A bartender at the theatre says to TV2 they spoke a foreign language he didn't understand. reageer retweet
Fins?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:44:02Danish police reports that suspects spoke Danish. A bartender at the theatre says to TV2 they spoke a foreign language he didn't understand. reageer retweet
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schietpartij_in_Kauhajokiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, die Finnen zijn ook zo barbaars
Laten we even opnieuw beginnen:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, beelden bekeken? Je ziet duidelijk dat de beveiliging ingrijpt en die gasten verwijdert. Als die gasten al halverwege zijn, staat ook Marcouch een keer op. Daarna schreeuwen er weer 2 doorheen (die waren kennelijk blijven zitten) en dan zie je ook iemand, volgens mij van de organisatie, ingrijpen.
Je snapt er ook echt niets van he, 90% van de users hier heeft niet eens gereageerd in dat topic, of waren er over verontwaardigd, laat staan dat ze begrijpen waar je op doelt.quote:
Jawel, meneer provoceert.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je snapt er ook echt niets van he, 90% van de users hier heeft niet eens gereageerd in dat topic, of waren er over verontwaardigd, laat staan dat ze begrijpen waar je op doelt.
Als je dat al niet snapt/ziet heb je onder een steen geleefd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je snapt er ook echt niets van he, 90% van de users hier heeft niet eens gereageerd in dat topic, of waren er over verontwaardigd, laat staan dat ze begrijpen waar je op doelt.
Ik ken inderdaad de details niet, vandaar dat ik een vraag stel!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |