quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het wapen tegen moslimhaat zit uitsluitend in de moslimliefde, jwz.
twitter:PukDamsgaard twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:01:24The car the Danish police were looking for has been found in #copenhagen. But not the suspects. reageer retweet
Goh, wie had dat gedacht..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:03 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PukDamsgaard twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:01:24The car the Danish police were looking for has been found in #copenhagen. But not the suspects. reageer retweet
Nou, die zijn dus kwijt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja, Dennis/Abdelkarim Honing. Vaak op TV geweest als het bij talkshows ging over Syrië-gangers, het interview met Zakaria al Holandi voor hij naar Syrië vertrok en volgens mij ook een keer met een rapportage over zijn bekering en zijn gezin. O.a. zijn vader was toen ook aan het woord.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is Honing toch? Ik vind hem een beetje te media-geil, ook met wat jij nu zegt, boekjes enzo.
extremer worden dan de radicale moslims is nogal een uitdaging, dus beter bondgenoten zoeken binnen de gemeenschap zou ik zeggen die er net zo faliekant tegen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je de auto, heb je ook meteen de ID dus moet lukken.
Ja, vind ik ook. Heel NL kent hem nu als een radicale bekeerde moslim gek, een imago waar hij zelf aan meegeholpen heeft, ik denk dat hij nu wil rechtzetten met zijn boek. Zo van 'ik ben veranderd'quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is Honing toch? Ik vind hem een beetje te media-geil, ook met wat jij nu zegt, boekjes enzo.
Succesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
extremer worden dan de radicale moslims is nogal een uitdaging, dus beter bondgenoten zoeken binnen de gemeenschap zou ik zeggen die er net zo faliekant tegen zijn.
Ik zie de standpunten op dit moment steeds verder verwijderd van elkaar raken. Ik ben erg pessimistisch.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
extremer worden dan de radicale moslims is nogal een uitdaging, dus beter bondgenoten zoeken binnen de gemeenschap zou ik zeggen die er net zo faliekant tegen zijn.
Je mag ook vergelijking zeggen hoor...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef LelijKnap het volgende:
Moslimhaat bestrijd je door moslims uit de equatie te halen.
Hopelijk zijn ze op tijd gekomen bij hun stageplek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Elk debat is toch al een bedreiging voor fundamentalisten dan is elke reden om een debat te verstoren goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef Halcon het volgende:
Het punt was dat er voor sommigen niet eens een "zogenaamde belediging" nodig is om te ontploffen van woede. Een ongelovige in de zaal is al voldoende.
Toevallig ben ik dat nu weer aan het bekijken, de 'dawah' in Urk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Dennis/Abdelkarim Honing. Vaak op TV geweest als het bij talkshows ging over Syrië-gangers, het interview met Zakaria al Holandi voor hij naar Syrië vertrok en volgens mij ook een keer met een rapportage over zijn bekering en zijn gezin. O.a. zijn vader was toen ook aan het woord.
s4b etc hebben zichzelf opgeheven als gevolg van weinig aanhang en interesse, maar als je als net bekeerde je voordoet als prominent insider en ook nog eens de balans compleet bent en geassimileerd bent in de omgeving zonder je eigen identiteit te behouden ben je niets meer dan gehersenspoeld.quote:Ik begrijp je irritatie. Al denk ik dat je die beter kunt richten op de mensen die actief op zoek gaan naar dit soort figuren om ze te bekeren. Belkacem & co wisten natuurlijk wel wie ze aan moesten spreken.
Het punt is dat voor sommigen iets al heel erg gauw beledigend is. Zo stelde ik het. Volgens mij betekent het woord "sommigen" wat anders dan het woord "representatief".quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mis het punt ja? De aanwezigheid van die kliek daar was enkel en alleen om uitsluitend te rellen en te janken, ook al werd er verder niets verkeerds gezegd getuige andere video's en uitingen van hun elders in vergelijkbare settings. Als je hierop dit gedrag associeert met islam, moslims als representatief compleet voorbij gaand aan alles wat er om heen speelt dan heb je behoorlijk last van tunnelvisie.
Als het Kadouri is gelukt moet het de polderjongen zeker wel lukken!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:05 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Heel NL kent hem nu als een radicale bekeerde moslim gek, een imago waar hij zelf aan meegeholpen heeft, ik denk dat hij nu wil rechtzetten met zijn boek. Zo van 'ik ben veranderd'
twitter:ibnabdulmajid twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:05:37#Shooting in #Copenhagen: is HEADLINE NEWS & #BBC saying act of #TERRORISM.3 #Muslims killed in US: NOT headline news & not terrorism. reageer retweet
twitter:MsIntervention twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:55:33French ambassador: "They fired on us from the outside. It was the same intention as #Charlie Hebdo except they didn't manage to get in." 1/2 reageer retweet
twitter:MsIntervention twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:56:03French ambassador: "Intuitively I would say there were at least 50 gunshots, and the police here are saying 200." #Copenhagen 2/2 reageer retweet
Ik ben niet echt fan van verantwoordelijkheid verschuiven, maar als je overal in het Westen Jihadgangers / sympathisanten vrijspreekt lok je het wel een beetje uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie de standpunten op dit moment steeds verder verwijderd van elkaar raken. Ik ben erg pessimistisch.
Geen idee. Volgens mij gaan ze op TV weleens in debat. Bij P&W zit er weleens eentje en ik heb ook debatten gezien tussen Belkacem & De Winter waarin ze niet aan het schreeuwen waren tegen elkaar, maar gewoon discussiëren zonder elkaar in de reden te vallen of te beledigen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Elk debat is toch al een bedreiging voor fundamentalisten dan is elke reden om een debat te verstoren goed.
3 Muslims killed in US is oud nieuwsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
Och gut, begint het nu altwitter:ibnabdulmajid twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:05:37#Shooting in #Copenhagen: is HEADLINE NEWS & #BBC saying act of #TERRORISM.3 #Muslims killed in US: NOT headline news & not terrorism. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |