abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149668112
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef Intellectueel het volgende:
Inna Shevchenko, leidster van de feministische Femen beweging, was naar verluidt ook aanwezig bij het debat.
Femen! _O_
pi_149668122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:26 schreef Odaiba het volgende:
Schijnbaar hebben we nog steeds niet geleerd van het verleden, want zo'n evenement kun je toch niet organiseren zonder zware beveiligingsmaatregelen. Dat doen ze waarschijnlijk niet, want ze willen niet buigen voor angst. Nou ik zeg, dit is alweer 1 dode teveel. Je zult maar een gematigde moslim zijn en denken '''gaan we weer...''
Kan best. Mensen met een grote mond moeten zich voor ze die opentrekken nu alleen afvragen of ze dat ook zouden doen met de dappere voorvechters van islam voor zich. Niet het geval? Mondje lekker dichthouden dan, potloodje veilig buiten handbereik. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_149668136
quote:
Inna Shevchenko, leidster van de feministische Femen beweging, was naar verluidt ook aanwezig bij het debat.
Dat was dan een bonusdoel voor de booslims
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_149668150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je kan niet wachten he?
Jij wil wel maar pas later als de verhoudingen beter liggen en de atoombunker in Gouda klaar is. Insjallah.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_149668169
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Laten we niet dezelfde fout maken die miljoenen moslims deze week maakten, namelijk door meteen al uit te gaan van een religieus motief. Eerst maar even verdere berichtgeving afwachten. Blijkt het een gerichte, religieuze terreurdaad, dan gaan we het hebben over het (te verwachten) gebrek aan verontwaardiging bij moslims en dergelijke.
Marcouch ziet schijnbaar nu al de angst bij moslims omdat zij hier weer op aangekeken worden omdat ze dit in opdracht doen van de profeet.
pi_149668174
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Femen! _O_
Femen :') (wat de 'ideologie' en de organisatie betreft dan)
thumbs up voor de borsten ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_149668176
quote:
Zolang Oksana Shachko maar ongedeerd is...
pi_149668187
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Kan best. Mensen met een grote mond moeten zich voor ze die opentrekken nu alleen afvragen of ze dat ook zouden doen met de dappere voorvechters van islam voor zich. Niet het geval? Mondje lekker dichthouden dan, potloodje veilig buiten handbereik. *O*
Gestoord.
pi_149668192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Debatteren met kogels.
Gebrek aan stageplaatsen door de crisis.

Niks aan de hand, kopje thee en doorlopen. *O*
pi_149668198
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Femen :') (wat de 'ideologie' en de organisatie betreft dan)
thumbs up voor de borsten ^O^
Wat vind je zo :') aan de 'ideologie' dan?
pi_149668199
quote:
Je bent je er bewust van dat het moslims zijn die het felst reageren op die relnichten?
pi_149668201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:13 schreef meth1745 het volgende:
Oh, was een event waar de Franse ambassadeur kwam spreken over blasfemie. Tja, na al de schijnheiligheid van Frankrijk wat betreft vrijheid van meningsuiting kan ik me voorstellen dat mensen hun ongenoegen uiten. :6
Gelukkig woon ik niet in Frankrijk want dan leverde deze post me enkele maanden cel op.
_O-
pi_149668217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:28 schreef meth1745 het volgende:

[..]

waarom een lang woord als "politieagenten" typen als je "flikken" kan gebruiken?
belg :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_149668221
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gestoord.
Een Booslim waarschijnlijk. Geeft aan hoe velen in de wedstrijd zitten. Geeft ook aan dat het gewoon niet werkt in West-Europa.
pi_149668229
1 dode.
I´m back.
pi_149668236
En maar weer volgen die handel.
pi_149668254
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent je er bewust van dat het moslims zijn die het felst reageren op die relnichten?
Er zitten daar bijna alleen maar Moslims, dus zo heel raar is dat niet. Zelfs dan is een debat kennelijk al niet mogelijk. Er werden helemaal geen rare dingen gezegd, het debat was volgens mij nog niet eens goed en wel begonnen of het ging al mis.
pi_149668292
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat vind je zo :') aan de 'ideologie' dan?
Het ontbreken ervan. Strippers die betaald worden om op straat zogenaamd op ideologische grond te doen wat ze in de nachtclub ook doen: de kleren uit voor (mannelijke) aandacht. :') Verband met feminisme ontgaat me eigenlijk ook geheel.
Je suis Charlie Sheen
pi_149668316
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zitten daar bijna alleen maar Moslims, dus zo heel raar is dat niet. Zelfs dan is een debat kennelijk al niet mogelijk. Er werden helemaal geen rare dingen gezegd, het debat was volgens mij nog niet eens goed en wel begonnen of het ging al mis.
't lijkt haast een Oekrains parlement... :N
pi_149668321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die Jan, Kees, Henk en Ronald daaro zijn moslims ja? Ze worden letterlijk door andere moslims eruit getrokken en geduwd vanwege iets dat ze zeggen.
pi_149668327
quote:
Mogelijk een dode bij schietpartij in café Kopenhagen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

In het café was een debat gaande over vrijheid van meningsuiting.

De Franse ambassadeur, François Zimeray, hield er een lezing over de vrijheid van meningsuiting en islamisme. De ambassadeur is ongedeerd. De daders zijn voortvluchtig volgens Deense media.

Het debat werd georganiseerd door de Zweedse cartoonist Lars Vilks die in 2007 wereldwijd ophef veroorzaakte met cartoons van de profeet Mohammed. Hij werd sindsdien meerdere malen door extremistische groeperingen bedreigd.

Volgens sommige meldingen was de aanslag tegen hem gericht. Vilks was zaterdag zelf ook bij het debat aanwezig, maar raakte niet gewond. De cartoonist kreeg politiebewaking.

Volgens tv-zender TV2 zaten in een ruit van het café zo'n dertig kogelgaten. Zeker twee mensen zijn op een brancard naar buiten gebracht.

Het café in het noorden van de stad staat bekend om zijn jazzconcerten. Zaterdag was er een debat dat als titel had 'Kunst, godslastering en de vrijheid van meningsuiting'. Bron: www.nu.nl
I´m back.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:38:27 #172
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_149668342
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
1 dode.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_149668370
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:38 schreef 24Fan het volgende:

[..]

[..]

Applausje voor 24fan, hij kan supergoed citeren! _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_149668377
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:38 schreef 24Fan het volgende:

[..]

[..]

Hij zal nog steeds dezelfde smiley gebruiken.
pi_149668385
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Die Jan, Kees, Henk en Ronald daaro zijn moslims ja? Ze worden letterlijk door andere moslims eruit getrokken en geduwd vanwege iets dat ze zeggen.
De meeste mensen daar zijn Moslims. Die 'extremisten' gaan los als iemand het debat wil openen c.q. aankondigen. Daarna worden ze er door de beveiliging uit gekegeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')