abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149669276
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
Och gut, begint het nu al :')

ibnabdulmajid twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:05:37 #Shooting in #Copenhagen: is HEADLINE NEWS & #BBC saying act of #TERRORISM.3 #Muslims killed in US: NOT headline news & not terrorism. reageer retweet
De intense domheid...
pi_149669280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het punt is dat voor sommigen iets al heel erg gauw beledigend is. Zo stelde ik het. Volgens mij betekent het woord "sommigen" wat anders dan het woord "representatief".

Jij wil kennelijk iets graag lezen. Prima hoor, maar dat was totaal niet het punt. In die zin mis je dus inderdaad het punt.
Dan trek ik mij hierop terug onder het mom van je standpunt verkeerd ingeschat.
pi_149669288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef ems. het volgende:
Wel weer zielig voor de kleine groep moslims die totaal geen kwaad in de zin hebben.
Serieus ja?
pi_149669314
quote:

ibnabdulmajid twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:05:37 #Shooting in #Copenhagen: is HEADLINE NEWS & #BBC saying act of #TERRORISM.3 #Muslims killed in US: NOT headline news & not terrorism. reageer retweet
_O-
pi_149669371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geen idee. Volgens mij gaan ze op TV weleens in debat. Bij P&W zit er weleens eentje en ik heb ook debatten gezien tussen Belkacem & De Winter waarin ze niet aan het schreeuwen waren tegen elkaar, maar gewoon discussiëren zonder elkaar in de reden te vallen of te beledigen.
Dat bepaalde woordvoerders naar buiten zich zo gedragen is natuurlijk pure propaganda voor die groepen. Dat er geen debat is toegestaan blijkt toch wel uit de andere daden en het zelfs vermoorden van "eigen" mensen die weerwoord leveren. Bijna elke extreme organisatie wordt beschermd tegen debat door buitenstaanders buiten te houden en een erg gesloten organisatie, daarom heen heb je een groepje die erg open zijn en mensen proberen te ronselen, dat zijn de "verkopers" die iets meer gematigde mensen hun kant op proberen te krijgen.
pi_149669372
quote:

Te ziek voor woorden, dit soort figuren. :r
pi_149669374
Oh Mohammed kijkt eens wat voor leuke volgelingen je hebt (Kanker zij met de pedoprofeet)!

:r
pi_149669376
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben niet echt fan van verantwoordelijkheid verschuiven, maar als je overal in het Westen Jihadgangers / sympathisanten vrijspreekt lok je het wel een beetje uit natuurlijk.
Dat is nog vers 2, maar het gaat erom (filmpje AT5 dat ik eerder gepost heb als reactie op een post van 11) dat gematigde moslims zeggen dat er een verbod moet komen op belediging van de profeet.

Hier filmpje: http://www.at5.nl/video/109711
I´m back.
pi_149669392
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toevallig ben ik dat nu weer aan het bekijken, de 'dawah' in Urk.

[..]

s4b etc hebben zichzelf opgeheven als gevolg van weinig aanhang en interesse, maar als je als net bekeerde je voordoet als prominent insider en ook nog eens de balans compleet bent en geassimileerd bent in de omgeving zonder je eigen identiteit te behouden ben je niets meer dan gehersenspoeld.
Ja, daarmee haalden ze ook het nieuws. Ook een keer met de 'dawah' in Volendam volgens mij. Dat is aandacht zoeken. Belkacem pakte dat wat dat betreft 'slimmer' aan.

Volgens mij hebben ze zichzelf opgeheven omdat Belkacem toen vast zat en is dat destijds vooral bedoeld als een soort van afleidingsmanoeuvre. De organisatie zelf is feitelijk ook blijven bestaan.

Vrij snel daarna zat het gros van de leden en de fanatiekere volgers in Syrië. O.a. 3 of 4 bekeerde gasten (waarvan Jejoen Bontinck en Brian de Mulder de bekendste zijn) en een hele rits andere extremisten.
pi_149669420
quote:

Mede door dit soort achterlijke reacties zullen dat soort berichten hier ook nooit "headline" worden :')
pi_149669443
quote:

[..]

Ik ben niet echt fan van verantwoordelijkheid verschuiven, maar als je overal in het Westen Jihadgangers / sympathisanten vrijspreekt lok je het wel een beetje uit natuurlijk.
:Y

Met redelijk wat contanten en wapens waren die gasten die laatst vrijgesproken waren toch op weg naar Syrië?
pi_149669444
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
Oh Mohammed kijkt eens wat voor leuke volgelingen je hebt (Kanker zij met de pedoprofeet)!

:r
:')
pi_149669459
quote:

[..]

Dan trek ik mij hierop terug onder het mom van je standpunt verkeerd ingeschat.
Ok :)
pi_149669461
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als het Kadouri is gelukt moet het de polderjongen zeker wel lukken!
:)
pi_149669464
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

:')
:') :')
pi_149669470
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:16:42 Ik hoop dat vriend Lars Vilks en alle andere onschuldige aanwezigen in Kopenhagen de aanslag hebben overleefd. http://t.co/zixn13V7W8 reageer retweet
pi_149669475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is nog vers 2, maar het gaat erom (filmpje AT5 dat ik eerder gepost heb als reactie op een post van 11) dat gematigde moslims zeggen dat er een verbod moet komen op belediging van de profeet.
Als het beperkt blijft bij dat van mening zijn en dit te uiten zie ik daar geen gevaar / probleem in, kan mij voorstellen dat iemand wil dat z'n geliefde niet door het slijk wordt gehaald, zelfs relnichterij en hooligan-acties halen zelden het voorpagina, ik heb het meer over gezellige kogelregen wanneer iemand weer iets doet wat je niet aanstaat en de types die zgn al tig periodes in de gaten werden gehouden door inlichtingen.
pi_149669533
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:17 schreef Downwards het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:16:42 Ik hoop dat vriend Lars Vilks en alle andere onschuldige aanwezigen in Kopenhagen de aanslag hebben overleefd. http://t.co/zixn13V7W8 reageer retweet
Kijk Geert, zo moeilijk is het niet om enigszins normaal te reageren Islamitische terreur.
pi_149669537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:15 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Mede door dit soort achterlijke reacties zullen dat soort berichten hier ook nooit "headline" worden :')
Het bericht was gewoon headline. Die lui sporen niet. En ze kunnen het ook maar moeilijk verkroppen dat de drie doodgeschoten mensen waarschijnlijk zijn doodgeschoten vanwege een parkeerruzie, niet omdat ze moslim zijn. Het moet en het zal zo zijn dat ze vanwege hun geloof zijn doodgeschoten. Over de duizenden moslims die IS afslacht, horen we deze mensen niet of nauwelijks. De hypocrisie is te walgelijk voor woorden en legt andermaal de immense kloof tussen moslims en niet-moslims bloot. De manier waarop velen van hen "denken", is compleet geschift.
pi_149669563
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, daarmee haalden ze ook het nieuws. Ook een keer met de 'dawah' in Volendam volgens mij. Dat is aandacht zoeken. Belkacem pakte dat wat dat betreft 'slimmer' aan.

Volgens mij hebben ze zichzelf opgeheven omdat Belkacem toen vast zat en is dat destijds vooral bedoeld als een soort van afleidingsmanoeuvre. De organisatie zelf is feitelijk ook blijven bestaan.

Vrij snel daarna zat het gros van de leden en de fanatiekere volgers in Syrië. O.a. 3 of 4 bekeerde gasten (waarvan Jejoen Bontinck en Brian de Mulder de bekendste zijn) en een hele rits andere extremisten.
Mwuah volgens mij is het ook daadwerkelijk opgeheven omdat ze klaar waren met de 'wereldse' zaken en maar hun heil gingen zoeken op een pad waar geen terugkeer meer van mogelijk is, dit soort groepen worden het meest bekritiseerd met 'waarom ga je dan niet zelf strijden in XDSFS?"
pi_149669573
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

:Y

Met redelijk wat contanten en wapens waren die gasten die laatst vrijgesproken waren toch op weg naar Syrië?
Jup, met nog eens leuke bedragen en afscheidsbriefjes.
pi_149669575
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat bepaalde woordvoerders naar buiten zich zo gedragen is natuurlijk pure propaganda voor die groepen. Dat er geen debat is toegestaan blijkt toch wel uit de andere daden en het zelfs vermoorden van "eigen" mensen die weerwoord leveren. Bijna elke extreme organisatie wordt beschermd tegen debat door buitenstaanders buiten te houden en een erg gesloten organisatie, daarom heen heb je een groepje die erg open zijn en mensen proberen te ronselen, dat zijn de "verkopers" die iets meer gematigde mensen hun kant op proberen te krijgen.
Belkacem ging met de Winter in debat. Belkacem heeft toen wel gesteld dat hij niet aanwezig mag zijn in een ruimte waar mensen zitten die Allah en de profeet "beledigen". Belkacem stond vaak ook op straat te debatteren, dus helemaal gaat die vlieger niet op.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:21:39 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149669590
Gematigde moslims houden ook vaak meer van hun profeet dan van hun eigen familie
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149669595
rConflictNews twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:09:50 Looks like these suspects won't get anywhere. Police in Denmark have blocked all ways of getting out @TheYellowPete http://t.co/a5A4gF9EFq reageer retweet
pi_149669601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:19 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Kijk Geert, zo moeilijk is het niet om enigszins normaal te reageren Islamitische terreur.
Geert heeft deze geretweet :')

saidkhadar twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:29:37 @geertwilderspvv was jij ook maar daar aanwezig Wilders reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')