Philips?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn gewend voor lucht te betalen
Kan ik niet helemaal plaatsen eerlijk gezegd, maar allez.quote:
Het klopt ook niet helemaal, maar dat van de gemeente Amsterdam ook niet, andere discussie dus laat maarquote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan ik niet helemaal plaatsen eerlijk gezegd, maar allez.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat is dat gezeik op Rekik dan, deed toch niets meer dan Moisander vorige week
Moisander en Rekik is eigenlijk eenzelfde situatie. Allebei rood of geen rood, maar dat is nou eenmaal het vervelende met de scheidsrechters die hun eigen interpretatie hebben. Persoonlijk vind ik dat je bij beide rood moet geven als je fluit, zo zijn namelijk de spelregels. De spelregels zou ik wel aanpassen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat is dat gezeik op Rekik dan, deed toch niets meer dan Moisander vorige week
Ja, eindelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa René, eindelijk weer unbanned?
die Jan is zowieso niet meer serieus te nemen, als dat ooit al het geval was met zijn gewauwelquote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef Ciscus het volgende:
Sneu dat ze het bij Jack gister wel hadden over de wel/niet overtreding van Willems en niet over de prachtassist en mooie vrijlopen van Wijnaldum. Waarom betalen we voor dat programma?
En Jan is seniel...die had het over Jan de Jonge ipv Henk de Jong..voor dat geld mag je je wel wat serieuzer voorbereiden.
Omdat die beelden voorkwamen in het item over de kwaliteit van de scheidsrechter afgelopen vrijdag. En dat PSV tegen AZ de scheidsrechter op cruciale momenten mee had. Dit was een twijfelgeval, maar ik snap wel dat ze die beelden even bespreken. Complimenten over de prachtige voorzet en het goed vrijlopen waren niet on topic geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef Ciscus het volgende:
Sneu dat ze het bij Jack gister wel hadden over de wel/niet overtreding van Willems en niet over de prachtassist en mooie vrijlopen van Wijnaldum. Waarom betalen we voor dat programma?
En Jan is seniel...die had het over Jan de Jonge ipv Henk de Jong..voor dat geld mag je je wel wat serieuzer voorbereiden.
Want voor de rest blijven ze de hele tijd on topic?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Omdat die beelden voorkwamen in het item over de kwaliteit van de scheidsrechter afgelopen vrijdag. En dat PSV tegen AZ de scheidsrechter op cruciale momenten mee had. Dit was een twijfelgeval, maar ik snap wel dat ze die beelden even bespreken. Complimenten over de prachtige voorzet en het goed vrijlopen waren niet on topic geweest.
Zonde wel, op papier toch best een mooi potje?quote:PSV raakt kaarten voor Europa League aan straatstenen niet kwijt
Terwijl de kaarten voor Feyenoord - AS Roma al wekenlang zijn uitverkocht, heeft koploper PSV opmerkelijk genoeg de grootste moeite om het Philips stadion vol te krijgen voor het treffen met Zenit St. Petersburg. Het Eindhovens Dagblad meldt dat er pas 16.000 kaarten zijn verkocht voor het duel dat aanstaande donderdag op het programma staat: minder dan de helft van het aantal beschikbare plaatsen ...
Dus toch geen successupporters.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef GGMM het volgende:
Opvallend dat er zelfs in een succesvol seizoen nauwelijks kaarten verkocht worden.
Op papier zeker, maar het is een niet tot de verbeelding sprekende tegenstander. Zoals alle oost Europese ploegen dat niet zijn. Er wordt meer gekeken naar naam van de ploeg in plaats van naar de spelers die er spelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde wel, op papier toch best een mooi potje?
Tja. PSV en de Europa League. Dat trekt inderdaad altijd weinig publiek. Groepsronde was altijd al het geval, maar na de groepsronde, zat het altijd wel vol. Nu nauwelijks 20k man. Da's weinig. Ik ga donderdag wel kijken. Ben benieuwd of we potten kunnen breken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom met een stelling, kom dan in ieder geval met tegenargumenten. Er zijn vast dingen waarin Daley wat verder/beter is, maar over het algemeen zou Gudelj gewoon een veel betere speler zijn (ook voor united) dan Blind. Gudelj heeft daar zeker de kwaliteiten voor. In de Eredivisie zijn we vrij sterk in het kleineren van eigen spelers/clubs, maar in de praktijk blijkt dat veel spelers die stap gewoon makkelijk kunnen maken. Zie bijv. een Pelle, Bony, Tadic en met hun nog vele andere.quote:
Ik ga wel, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die niet gaan. De naam van de tegenstander spreekt gewoon niet zo aan als een club uit een westelijke of zuidelijke competitie. Met ook nog eens een vrij dikke kans om te verliezen. Om 19.00 uur. Maar jammer is het wel, want een vol stadion met goede sfeer kan de ploeg net dat zetje geven dat ze nodig hebben om toch een resultaat neer te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs ik heb kaarten. Dit zegt wel veel.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch voor PSV en niet voor de tegenstander?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Zenit niet zo interesting om daarvoor nu kaarten te bestellen. Had je beter een mooie club als AS Roma of iets dergelijks kunnen loten, want verder zullen we toch niet komen.
Moet wel een aantrekkelijke wedstrijd zijn imo.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gaat toch voor PSV en niet voor de tegenstander?
Gozer kan er niks van.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:21 schreef Doublepain het volgende:
Brands gaat proberen Isimat langer vast te leggen
Dat dit kan
En wat moet dit dansje hierboven voorstellen? De Brabantse versie van 'hakkuh?"quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat moet dit dansje hierboven voorstellen? De Brabantse versie van 'hakkuh?"![]()
Oh en laat die cynische TT maar weg want dit seizoen is het enige seizoen dat PSV de landstitel zal pakken want het seizoen daarop begint onze successerie weer met het binnenhalen van landstitels.
Nou des te meer reden tot cynische TT toch? Ga lekker zelf opgeleide talenten als Sinkgraven, Bazoer en Zivkovich ophemelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat moet dit dansje hierboven voorstellen? De Brabantse versie van 'hakkuh?"![]()
Oh en laat die cynische TT maar weg want dit seizoen is het enige seizoen dat PSV de landstitel zal pakken want het seizoen daarop begint onze successerie weer met het binnenhalen van landstitels.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:07 schremef Iwanius het volgende:
[..]
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:26 schreef Caland het volgende:
Iwanius weer met zijn dagelijkse autistenrondje op fok
Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is fysiek sterk, positioneel maakt hij af en toe enorme fouten die tot nu toe gelukkig niet afgestraft zijn. In totaal aardig, maar geen topper.quote:
Gefeliciteerd met wat lieverd? The fat lady hasn't sang yet. Met andere woorden, het seizoen zit er nog niet op.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef J2T het volgende:
Gefeliciteerd mensen. Dik verdiend dit seizoen.
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef gijsman het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/u(...)shirtsponsor-psv.htm
Jammer dat ze niet meteen het nieuwe ontwerp hebben gepresenteerd. Ben erg benieuwd wat zij ervan gaan fabriceren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef gijsman het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/u(...)shirtsponsor-psv.htm
Vind je ja?quote:
Op die rare mouwtjes na, wel ok.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het maar een trainingsshirt.
European giants nog wel..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:46 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
http://www.umbro.com/en-g(...)iants-psv-eindhoven/
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ze schrijven over PSV alsof het Real Madrid is![]()
quote:Teams don’t really come much bigger than PSV Eindhoven – as well as those 21 Eredivisie titles, the club has also won both the European Cup and UEFA Cup, and they’re one of only six European clubs to have won the treble.
jij weet toch wel hoe dat werkt in die reclamewereldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ze schrijven over PSV alsof het Real Madrid is![]()
Ja.. wat is hier zo gek aan? Louter feiten..quote:
Toppers zijn thiago silva of kompany, die kan psv niet halenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij is fysiek sterk, positioneel maakt hij af en toe enorme fouten die tot nu toe gelukkig niet afgestraft zijn. In totaal aardig, maar geen topper.
Wat klopt hier niet dan? Volgensmij zijn we 21x kampioen geworden en beiden europese bekers gewonnen. Europees gezien is dat gewoon top.quote:
[..]
Ook voor PSV-begrippen vind ik hem geen topper tot nu toe. Daarvoor heb ik hem in de minuten die hij heeft gemaakt, al teveel dekkingsfouten en positionele fouten zien maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toppers zijn thiago silva of kompany, die kan psv niet halen
Lijkt wel een nieuw shirt voor de mannen van de Ergom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij is nog jong.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook voor PSV-begrippen vind ik hem geen topper tot nu toe. Daarvoor heb ik hem in de minuten die hij heeft gemaakt, al teveel dekkingsfouten en positionele fouten zien maken.
Verdedigers die dat niet doen zijn schaars. Hij is een prima aanwinst voor PSV, heeft lekker lengte kan goed meevoetballen dat is al ruim voldoende.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook voor PSV-begrippen vind ik hem geen topper tot nu toe. Daarvoor heb ik hem in de minuten die hij heeft gemaakt, al teveel dekkingsfouten en positionele fouten zien maken.
Vervanger van Depay?quote:Balázs Dzsudzsák is waarschijnlijk aan zijn laatste maanden bezig in dienst van Dynamo Moskou. Het contract van de 28-jarige flankspeler loopt op oudejaarsdag af en de Russische club moet hem komende zomer dus verkopen, om nog wat voor hem te vangen. Hij had echter ook al in januari kunnen vertrekken, zo verklapt hij aan Championat.
Vind het wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind het wel mooi eigenlijk
Beter als Nike
als kan ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dan
En vindt het ook een zeer mooi shirt.
Toen zakte het hek in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooie cover foto van PSV FB trouwens. Viel me vandaag pas eventjes op
[ afbeelding ]
Oh ja joh?quote:
Klopt. Zal nu ook wel iets van 3 mio verdienen denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan vast nog wel ergens een flinke zak geld ophalen
In Eindhoven ook wel, Dzudszak is net al Guardado, pure klasse.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan vast nog wel ergens een flinke zak geld ophalen
Ziet er wel goedkoop uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niks mis mee.
wat een topickillerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals jouw moeder
[ afbeelding ]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niks mis mee.
Zij durven het tenminste uit te sprekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouw
Linkerarm lijkt breder dan de rechterquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouw
Die kraag maakt 'm wel goedkoop inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Linkerarm lijkt breder dan de rechter
EL is gewoon geen CL.. het is het net nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:38 schreef BeamofLight het volgende:
Verder leeft die wedstrijd bij iedereen zie ik
Terwijl Zenit toch wel een tegenstander van naam is. Maarja, het blijven toch olieroebels...quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
EL is gewoon geen CL.. het is het net niet
Zenit an sich doet me vrijwel niks. Precies zoals je zegt, het blijven olieroebels. En daar heb ik er de afgelopen jaren genoeg van gezien. Maar goed, het is een aardig team, dus ben wel benieuwd waar we staanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Terwijl Zenit toch wel een tegenstander van naam is. Maarja, het blijven toch olieroebels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |