Philips?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn gewend voor lucht te betalen
Kan ik niet helemaal plaatsen eerlijk gezegd, maar allez.quote:
Het klopt ook niet helemaal, maar dat van de gemeente Amsterdam ook niet, andere discussie dus laat maarquote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan ik niet helemaal plaatsen eerlijk gezegd, maar allez.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat is dat gezeik op Rekik dan, deed toch niets meer dan Moisander vorige week
Moisander en Rekik is eigenlijk eenzelfde situatie. Allebei rood of geen rood, maar dat is nou eenmaal het vervelende met de scheidsrechters die hun eigen interpretatie hebben. Persoonlijk vind ik dat je bij beide rood moet geven als je fluit, zo zijn namelijk de spelregels. De spelregels zou ik wel aanpassen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat is dat gezeik op Rekik dan, deed toch niets meer dan Moisander vorige week
Ja, eindelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa René, eindelijk weer unbanned?
die Jan is zowieso niet meer serieus te nemen, als dat ooit al het geval was met zijn gewauwelquote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef Ciscus het volgende:
Sneu dat ze het bij Jack gister wel hadden over de wel/niet overtreding van Willems en niet over de prachtassist en mooie vrijlopen van Wijnaldum. Waarom betalen we voor dat programma?
En Jan is seniel...die had het over Jan de Jonge ipv Henk de Jong..voor dat geld mag je je wel wat serieuzer voorbereiden.
Omdat die beelden voorkwamen in het item over de kwaliteit van de scheidsrechter afgelopen vrijdag. En dat PSV tegen AZ de scheidsrechter op cruciale momenten mee had. Dit was een twijfelgeval, maar ik snap wel dat ze die beelden even bespreken. Complimenten over de prachtige voorzet en het goed vrijlopen waren niet on topic geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef Ciscus het volgende:
Sneu dat ze het bij Jack gister wel hadden over de wel/niet overtreding van Willems en niet over de prachtassist en mooie vrijlopen van Wijnaldum. Waarom betalen we voor dat programma?
En Jan is seniel...die had het over Jan de Jonge ipv Henk de Jong..voor dat geld mag je je wel wat serieuzer voorbereiden.
Want voor de rest blijven ze de hele tijd on topic?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Omdat die beelden voorkwamen in het item over de kwaliteit van de scheidsrechter afgelopen vrijdag. En dat PSV tegen AZ de scheidsrechter op cruciale momenten mee had. Dit was een twijfelgeval, maar ik snap wel dat ze die beelden even bespreken. Complimenten over de prachtige voorzet en het goed vrijlopen waren niet on topic geweest.
Zonde wel, op papier toch best een mooi potje?quote:PSV raakt kaarten voor Europa League aan straatstenen niet kwijt
Terwijl de kaarten voor Feyenoord - AS Roma al wekenlang zijn uitverkocht, heeft koploper PSV opmerkelijk genoeg de grootste moeite om het Philips stadion vol te krijgen voor het treffen met Zenit St. Petersburg. Het Eindhovens Dagblad meldt dat er pas 16.000 kaarten zijn verkocht voor het duel dat aanstaande donderdag op het programma staat: minder dan de helft van het aantal beschikbare plaatsen ...
Dus toch geen successupporters.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef GGMM het volgende:
Opvallend dat er zelfs in een succesvol seizoen nauwelijks kaarten verkocht worden.
Op papier zeker, maar het is een niet tot de verbeelding sprekende tegenstander. Zoals alle oost Europese ploegen dat niet zijn. Er wordt meer gekeken naar naam van de ploeg in plaats van naar de spelers die er spelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde wel, op papier toch best een mooi potje?
Tja. PSV en de Europa League. Dat trekt inderdaad altijd weinig publiek. Groepsronde was altijd al het geval, maar na de groepsronde, zat het altijd wel vol. Nu nauwelijks 20k man. Da's weinig. Ik ga donderdag wel kijken. Ben benieuwd of we potten kunnen breken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom met een stelling, kom dan in ieder geval met tegenargumenten. Er zijn vast dingen waarin Daley wat verder/beter is, maar over het algemeen zou Gudelj gewoon een veel betere speler zijn (ook voor united) dan Blind. Gudelj heeft daar zeker de kwaliteiten voor. In de Eredivisie zijn we vrij sterk in het kleineren van eigen spelers/clubs, maar in de praktijk blijkt dat veel spelers die stap gewoon makkelijk kunnen maken. Zie bijv. een Pelle, Bony, Tadic en met hun nog vele andere.quote:
Ik ga wel, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die niet gaan. De naam van de tegenstander spreekt gewoon niet zo aan als een club uit een westelijke of zuidelijke competitie. Met ook nog eens een vrij dikke kans om te verliezen. Om 19.00 uur. Maar jammer is het wel, want een vol stadion met goede sfeer kan de ploeg net dat zetje geven dat ze nodig hebben om toch een resultaat neer te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |