abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149687647
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:38 schreef Risu het volgende:
Ik lig hier te denken of de krampen die ik heb van mijn darmen komen of niet. Ik denk van wel. Volgens mij moet ik straks gewoon even naar de wc.
In combinatie met je nesteldrang kan dat prima natuurlijk ;)
pi_149687666
Nacht van de krampen en steken.. ook ik..
ik schrok mij lam toen het begon. Na een 20 minuten ben ik op mijn rechterzij gaan liggen en trok het weg gelukkig.

Vanochtend had ik het ineens weer. Ik moest dus schijnbaar nodig naar de wc :9

Goedemorgen allen :*
Schudden voor gebruik
  zondag 15 februari 2015 @ 11:19:38 #163
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149687696
Jeej, 27 weken vandaag!!!
pi_149687783
Mijn man kan Flip nu ook voelen O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149687812
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:23 schreef McLaura het volgende:
O+ Oh wat tof en veel O+ gevoel!
Schudden voor gebruik
pi_149688090
Hier ook al uitgeslapen. Zon werd pas 9.00 wakker.

:* voor de krampen.
pi_149688108
quote:
Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks. :')

Maar hij heeft het wel gezien inmiddels. :D
pi_149688318
quote:
Gaaf!!
pi_149688342
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef -Spring het volgende:

[..]

Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks. :')

Nahhhh.... Een echte man:"Wat je niet ziet, bestaat niet". :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_149688768
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef -Spring het volgende:

[..]

Gevoelloos schepsel die vent! :D
R kan Henk al een tijd voelen maar tis dan ook een bijzonder druk en krachtig exemplaar :+

En 23 weken voor Minarosa en mij! *O*
pi_149688946
Ik heb het gevoel dat we steeds gelijker opgaan, Lijn. :'D

Ik vind deze vooral beweeglijker dan L, maar niet zozeer krachtiger, geloof ik. Maar goed, de placenta ligt dan ook aan de voorkant.

Oh wacht, dat was bij L ook. :')
pi_149689017
Ik had bij Thijs de placenta aan de voorwand, en nu ligt hij bovenin, van voor naar achter zeg maar. Ik voel nu veel meer, maar volgens mij is hij even rustig als zijn broer. Tenminste: in de buik wel :D
pi_149690514
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef mignonne het volgende:
Ik merkte aan mijn eigen schoonmoeder bovendien dat zij erg veel moeite had ineens met het idee dat ze het krijgen van een kleinkind nooit vanuit een moeder-dochter perspectief zou beleven, ze was heel erg bang dat ze daardoor per definitie al 1-0 achter stond.
Dit is eigenlijk wel een goeie, ja. Nooit zo bij stil gestaan, maar dat zou bij mijn schoonmoeder ook wel eens een rol kunnen spelen (heeft zelf 3 zoons) :Y
Tot nu toe valt het best mee hoor, maar bespeur af en toe wel wat kleine ergernisjes bij mezelf ;) en bij de beide andere kleinkinderen waren ze tijdens en heel kort na de bevalling al in het ziekenhuis, en daarna ook zo'n beetje elke dag op visite enzo.
Als alles goed gaat, wil ik eigenlijk niemand zien in het ziekenhuis en bellen we iedereen pas als we weer lekker met z'n 3tjes thuis zijn.
pi_149690587
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:24 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Net je klustopic gelezen! :+

Hier moet ook de complete zolder nog worden verbouwd. Anders kunnen we 1 kamer op de eerste verdieping niet leegmaken.
:D Topic views.

Doen jullie het zelf of laten doen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:16 schreef DJMO het volgende:
*burp* net een broodje hamburger speciaal gemaakt , gebakken ontbijtspek, cheddar, hamburger, ui, ketchup en ei .. en nu zit ik *VOL* :Y)
Dat klinkt echt zo lekker! Krijg er nu spontaan trek in. :9~
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:35 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

O+

dat ziet er al goed uit Jantina! :*
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:57 schreef Mineola het volgende:

[..]

Jantina, ik zag gister toevallig jouw klustopic, superleuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat tzt :)
Thanks! O+

----

Veel gespreksstof hier. Ik ga rustig meelezen. :)

Gisteravond kwamen mijn ouders voor mijn verjaardag. Of ik even mee naar buiten wilde lopen, ze wilden iets laten zien. Staat daar gewoon een fiets met 8 versnellingen en allerlei andere moderne snufjes!
Buiten dat ik dacht: wooooow, dacht ik meteen ook stiekem: ideaal als er een kindje is. :P
pi_149690648
Ik heb hét ultieme zwangerschaps-moment gehad: onderuitgezakt op de bank, zonder bh aan, kan ik mijn bord op mijn buik zetten en het blijft dan staan! Jeuj! Ik was er trots op :D
pi_149690681
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb hét ultieme zwangerschaps-moment gehad: onderuitgezakt op de bank, zonder bh aan, kan ik mijn bord op mijn buik zetten en het blijft dan staan! Jeuj! Ik was er trots op :D
:D :D
pi_149691091
Hmmm.. zojuist bij afvegen bloedverlies. :{ Ik weet dat het niet altijd iets hoeft te betekenen, maar ben er niet gerust op. Hopelijk niet toch te vroeg getest en nu geen plakker. -O-
pi_149691296
Ik kom jullie gedag zwaaien :W! Het gaat goed met ons, de nachten zijn weer even wennen en peuter is behoorlijk van slag, maar dat zal vast snel bijtrekken. A. is een voorbeeldige baby en ondanks dat hij klein is, kan hij al goed drinken aan de borst. Ik herstel ook goed, nog snel moe maar net heb ik al een kort rondje buiten gelopen met peuter O+.

En natuurlijk een spam om de baby's van andere llm'ers eruit te rammelen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149691420
Phaidra O+
  zondag 15 februari 2015 @ 14:12:26 #180
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149691677
Ach, wat een prachtig kindje Phaidra O+

JantinaGR, ik heb ook bloedverlies gehad in het begin, ik dacht steeds dat ik ongesteld werd en heb daardoor heel laat getest. Het hoeft dus echt niks te betekenen :) Maar spannend is het wel.
Semper frakkin fi!
pi_149692481
@ jantina
We doen een deel zelf en een klein deel laten we doen. Het is nu een lege gestripte zolder zonder ramen. En je kijkt gewoon tussen de dakpannen door naar buiten. Het is er dan ook behoorlijk koud.

Ooww bloedverlies. Hou t in de gaten! Bij zoon ook 1x druppels in de pot gevonden. Kwam waarschijnlijk door seks. Hopelijk komt er niet meer.

Paidra.. Mooi kindje. Nog lekker verfrummeld met de vingers in de mond. O+
pi_149692503
O+ Phaidra wat een schatje!

Jantina, dat is schrikken ik hoop dat het niets te betekenen heeft.

Risu, wat de anderen ook al zeggen, duidelijk je grenzen aangeven maar denk ook dat het wel vrij normaal gedrag is, zo enorm bij zijn voor je kind en jezelf en nieuwe rolverdeling enzo. Maar het blijft irritant, als mijn moeder slecht in d'r vel zit wordt ik ook enorm gestalkt mbt baby's.

En ik lag veel goede nachten, wat fijn! Hier helaas niet. Gisteravond tot 23.00uur gewerkt, 23.20uur thuis en kon vanmorgen om 6.30uur de deur weer uit om te gaan werken. En of dat nog niet irritant genoeg was hadden ze hier achter een feest in de tuin met muziek en meelallen enzo. Dus nu ben ik gesloopt, mijn lichaam heeft vannacht te weinig tijd gehad om uit te rusten dus begon vanmorgen al met een gevoelige rug, bekken en buik dus nu is het op. Zo eerst maar lekker in bad en daarna niets meer.
  zondag 15 februari 2015 @ 14:42:39 #183
140412 Danaa
🍎
pi_149692518
Hoe is het met de dames die krampen hadden vannacht?

Phaidra! Super lieve foto's! Ik brn helemaal klaar voor mijn mannetje!

Jantina, daar schrik je enorm van! Blijft het? Of alleen bij die ene x afvegen tot nu toe?

Ik lig in bed voor een dutje :)
pi_149693710
En iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Tot ziens in het babytopic!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 februari 2015 @ 15:32:30 #185
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149694047
phaidra mooi mannetje hoor!

Cactus :D:D

Jantina, dat is wel even spannend ja. Ik hoop voor je dat het bij 1x blijft.

En iemand kreeg een nieuwe fiets <3 dat is lief!

Mijn man is jarig! Dus straks bezoek. Hij is 30 geworden <3
pi_149694496
Ik lees trouw mee vanuit het vakantieadres maar de verbinding is zo-zo.
Ik lees wisseldagen :), Jantina met wat druppels bloed (hopelijk is het daarbij gebleven), Risu met krampen, mevr Cactus met het ultieme zwangerschapsmoment, ik86 die wat rust nodig heeft, Pessie met een jarige man (gefeliciteerd!) en natuurlijk Phaidra met haar mooie mannetje A. O+

En dan ben ik vast nog veel mensen vergeten...
Ik heb een wat zeurderige buikpijn links onderin. Verder geen last, geen bloed of wat dan ook. Ben nu 9w2d en mijn buik groeit nogal :@. Kan het daar iets mee te maken hebben? Wil echt proberen me geen zorgen te maken...
pi_149694499
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Danaa het volgende:

Jantina, daar schrik je enorm van! Blijft het? Of alleen bij die ene x afvegen tot nu toe?

Tot nu toe niet meer... is nu 2 uur terug. Wel tussentijds al 3x wezen controleren.
Moet wel zeggen dat ik toen wat moeite had met ontlasten. :@

Dut ze. :*

Phaidra, van harte met je kleintje. Leuk om foto's te zien.
  zondag 15 februari 2015 @ 16:22:26 #188
140412 Danaa
&#127822;
pi_149695917
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Tot nu toe niet meer... is nu 2 uur terug. Wel tussentijds al 3x wezen controleren.
Moet wel zeggen dat ik toen wat moeite had met ontlasten. :@

Dut ze. :*

Phaidra, van harte met je kleintje. Leuk om foto's te zien.
Ik hier met mijn twee keer aambeien, had dan ook last van bloedverlies.
Je zou vochtig toiletpapier oid eens tussen je billen kunnen doen. Wie weet spoor je zo nog wat opgedroogd bloed op en weet je dat het daarvan is!
pi_149696246
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef Malteser het volgende:
Ik lees wisseldagen :), Jantina met wat druppels bloed (hopelijk is het daarbij gebleven), Risu met krampen, mevr Cactus met het ultieme zwangerschapsmoment, ik86 die wat rust nodig heeft, Pessie met een jarige man (gefeliciteerd!) en natuurlijk Phaidra met haar mooie mannetje A. O+

Ik heb een wat zeurderige buikpijn links onderin. Verder geen last, geen bloed of wat dan ook. Ben nu 9w2d en mijn buik groeit nogal :@. Kan het daar iets mee te maken hebben? Wil echt proberen me geen zorgen te maken...
Ja, kan daar heel goed mee te maken hebben!
pi_149696600
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef Malteser het volgende:

Dat kan heel goed! Zouden zomaar je banden kunnen zijn :)
S. 2014
J. 2016
pi_149697918
Ik had in het begin ook meer bandenpijn dan nu hoor. Zo rond 8-9 weken het meest. En dan rechts meer dan links. Ook een keer een veegje rood bloed, maar dat kwam waarschijnlijk door de seks inderdaad. Heb het toen niet eens gemeld geloof ik bij de vk, vond het namelijk wel logisch het ging ook niet helemaal soepel meer. :D

De krampen kwamen door mijn darmen. De friet van vrijdag heeft mijn lichaam verlaten. Die eet ik voorlopig maar niet meer.
Net de kinderstoel uitgepakt. Was nog niet de bedoeling, maar oud papier komt morgen. (En dan over 4 weken pas weer) Dus de kinderwagen staat ook al uit de doos. Plastic er wel nog omgelaten, die komt pas woensdag. En ooh mensen wat gaat het nu rammelen. Kom ik hier kijken en dan zie ik die mooie van Phaidra ook nog even. O+ Oh ik krijg er perszin van. O+
Donderdag ga ik los hier, dan zet ik alles zonder plastic klaar. Kan ik vast zwijmelen. Eerder kan niet, want ik wil niet dat mijn neefje van bijna 5 maanden er al gebruik van gaat maken en die komt woensdag. Phaidra, tot gauw. :W
pi_149698021
Oh kinderstoel is zo een van stokke trouwens, met newborn set. Dus die kan ik gebruiken vanaf geboorte, voordat iemand zo :? zit. :P
De newbornset staat nog in de kast. 5 maanden dikzak neefje O+ past er vast ook in nog.
pi_149698104
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
:D
Doe ik ook vaak. Moet het nog wel vasthouden, een goede kick en het ligt op de grond. Ipad in bed op buik terwijl het alle kanten op gaat. :') en ook O+
pi_149698847
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:48 schreef JantinaGr het volgende:
Hmmm.. zojuist bij afvegen bloedverlies. :{ Ik weet dat het niet altijd iets hoeft te betekenen, maar ben er niet gerust op. Hopelijk niet toch te vroeg getest en nu geen plakker. -O-
Ik hoop dat het bij dat beetje blijft... :{w

quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Phaidra het volgende:
Ik kom jullie gedag zwaaien :W! Het gaat goed met ons, de nachten zijn weer even wennen en peuter is behoorlijk van slag, maar dat zal vast snel bijtrekken. A. is een voorbeeldige baby en ondanks dat hij klein is, kan hij al goed drinken aan de borst. Ik herstel ook goed, nog snel moe maar net heb ik al een kort rondje buiten gelopen met peuter O+.

En natuurlijk een spam om de baby's van andere llm'ers eruit te rammelen :P
Oh wat een schatje!! O+ O+ Mijn baby is al bijna onderweg na het zien van deze foto's ;)

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Danaa het volgende:
Hoe is het met de dames die krampen hadden vannacht?

Na een bad heb ik geen krampen meer, maar wel een ontzettend blauwe-plekken-gevoel in m'n schaambot. :)

Dutjes O+

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef Risu het volgende:

[..]

:D
Doe ik ook vaak. Moet het nog wel vasthouden, een goede kick en het ligt op de grond. Ipad in bed op buik terwijl het alle kanten op gaat. :') en ook O+
Mijn vrouw zag al de scene van Jurassic Park voor zich, met de soep die begint te rimpelen/wiebelen... :')
pi_149699005
Phaidra, wat een prachtig jochie :)

Jouw naam is ook leuk, ik heb op mijn werk een meisje met jouw username (alleen is de i een e) en dat is een enorm lief en leuk kind.

Flip blijft nog even zitten hoor, dus die heb je er niet uitgerammeld!
pi_149700042
Oké, dank voor de reacties. Dat zou een goede verklaring kunnen zijn.
Zojuist ook overstag gegaan. De enige broek die ik nog pas, moet echt de was in na 3 dagen. En de rest krijg ik niet meer dicht... Dus ik heb net een positiebroek aangedaan (overgenomen van Rijstebuiltje) en dat zit echt veel beter... Wel erg vroeg nog maar ik kan er niet meer omheen.

Jantina: hopelijk blijft het nu weg en had het wat te maken met lastige ontlasting oid. Misschien de tip van Danaa even doen, misschien is het zoiets en stelt je dat gerust.

Risu: wat leuk al die spullen uitpakken! Welke kleur Stokke heb je? Ik vind 'm ook mooi!
pi_149700113
Ik ben vandaag enorm emotioneel incontinent. Ik kan alleen maar janken, zelfs omdat ik geen beslissing kan nemen over wat we moeten eten, en omdat ik het stom vind dat ik geen zin heb om te koken en dat de duutser daarom moet koken...argh, ik word gek van mezelf...
pi_149700264
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ik hier met mijn twee keer aambeien, had dan ook last van bloedverlies.
Je zou vochtig toiletpapier oid eens tussen je billen kunnen doen. Wie weet spoor je zo nog wat opgedroogd bloed op en weet je dat het daarvan is!
Had de boel al schoongemaakt met een vochtig washandje, maar thanks voor de tip.
Nog steeds niets gelukkig. :) Maar maakt wel wat onzeker, maar dat zal iedereen hier vast en zeker hebben gehad of hebben. Lief dat jullie allemaal zo reageren hierop. :)

Vieze details: :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149700332
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef Malteser het volgende:
Zojuist ook overstag gegaan. De enige broek die ik nog pas, moet echt de was in na 3 dagen. En de rest krijg ik niet meer dicht... Dus ik heb net een positiebroek aangedaan (overgenomen van Rijstebuiltje) en dat zit echt veel beter... Wel erg vroeg nog maar ik kan er niet meer omheen.
Ik ben ook al heel vroeg begonnen met positiebroeken. Kon mijn gewone jeans nog prima dicht krijgen maar het zat gewoon echt niet lekker.
pi_149700692
Over echo's en reistijd :) Mijn vriend is er bij de echo bij gelukkig. gisteren hebben we het mijn schoonouders verteld. Door het dolle heen uiteraard :)

Cholula verlof *O* *O*

Twist, gewoon goed mikken om precies 20.00. Een minuut stilte voor je meisje, hoe mooi is dat!

Verjaardagen, in oktober zijn de opa en oma van O+ jarig, en het dochtertje en de man van zijn beste vriendin. Ik vind alles in oktober en november mooi, al wil ik niet op de 17e oktober bevallen, omdat dat de verjaardag van dat dochtertje is. We liggen eindelijk op een lijn (die beste vriendin en ik) dus ik wil geen discussie over op welke verjaardag we wel komen :')

Risu,, maart klinkt leuker als februari, maar februari is ook al bijna!!

Ik douw mijn vriend mijn camera in handen tzt. Liefst deed ik het gewoon zelf :+

Danaa alweer 39 weken :o *O*

Jantina leuk kamertje to be! Ik ga ook even bij K&W kijken :)

Stippelrientje hopelijk heb je van het eten genoten en slaap je vannacht beter!

Jagar niet zo druk om maken, de stress is niet zo goed maar die komt ook als je je juist druk maakt,. Makkelijker gezegd als gedaan hoor, dat besef ik! Maar de baby kkomt toch wel in een warm nest terecht, waar dat warme nest dan ook is *;

:* voor de krampen, naar

Shopaholic alweer 27 weken *O* (Jij en Danaa postten toch nét pas voor het laatst mee in wohts..)

MevrouwCactus, handig zo'n tafeltje! :D

Phaidra wat een knappe baby *;

Knuffel voor Jantina, had in het andere topic ook al gereageerd.

Pessie gefeliciteerd met je man!

Malteser geniet van je vakantie! Hopelijk is het de groei die jje voelt.
pi_149700868
Nou, even echo dan maar. gisteren 'mijn kleinkind' aan mijn schoonouders gegeven. Die hadden het direct door, mijn schoonvader scheen vorige maand al gezegd te hebben dat hij een zwangerschap vermoedde, al was er toen nog niets aan de hand. Ze zijn super blij, ik heb wel gezegd dat het nog pril is en er nog van alles mis kan gaan, maar we hopen gewoon op het beste. Was superleuk en lief *;

Dit zal ons babykamertje worden :) Het bed en de commode zijn showmodellen, voor de totale kamer wordt een mooie prijs gemaakt. Wij zijn belachelijk vroeg maar zitten nergens aan vast. De totale bovenverdieping moet nog gestript en opnieuw gedaan worden dus hier ook stress hoor :)

Vandaag van mijn ouders mijn negen maanden van Pauline Oud, en 'voor het eerst zwanger' gekregen. Die twee hadden we al in huis.. Ik krijg nu negen maanden oei ik groei.

Ik voel mij totaal niet zwanger. Mijn borsten zijn voller en ik ben niet ongesteld, daar blijft het bij. Al ben ik wel emotioneler, en moest mijn man gisteren om 11 uur savonds langs de mac rijden omdat ik trek had in kip nuggets. Maar verder voel ik mij alsof ik mij vergis in mijn cyclus, en net ongesteld ben geworden en dat even ben vergeten. We gaan het meemaken :')
pi_149701369
Leuk Cassandra, zowel de reactie van je ouders als het kamertje!

Dames, vraagje, het zachtjes vanbinnen gekriebeld worden herken ik inmiddels als de baby, maar nu voel ik een soort plopjes. Dat is ook mijn kindje toch?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149701414
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:57 schreef Krisvc het volgende:

Dames, vraagje, het zachtjes vanbinnen gekriebeld worden herken ik inmiddels als de baby, maar nu voel ik een soort plopjes. Dat is ook mijn kindje toch?
Ja dat klinkt heel bekend!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149701614
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:57 schreef Krisvc het volgende:

:Y .
S. 2014
J. 2016
pi_149701707
Awwwww *; *; *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 15 februari 2015 @ 19:10:27 #206
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149701743
Cassandra, toffe babykamer, die hebben wij hier boven ook staan (nu nog voor J.). Helaas exclusief toffe schommelstoel :(
  zondag 15 februari 2015 @ 19:13:27 #207
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_149701835
Grappig is dat hè, cassandra. Als je probeert zwanger te raken ben je continu alert op zwangerschapssymptonen. Als je dan zwanger blijkt te zijn heb je (vrijwel) geen symptomen. :D
Nu met 18 weken voel ik me vaak nog steeds niet zwanger.
Leuk die reactie van je ouders en fijn dat jullie al een inrichting voor de kamer hebben! Moet inderdaad een grote kamer zijn, hier past en komt alleen een commode en een ledikant en een plank voor aan de muur.

Plopjes klinkt wel als de baby, Kris! Ik voel het voornamelijk rond m'n lies en net boven schaambot. Het was bij mij sinds vorige week echt ineens heel erg onmiskenbaar aanwezig. Schrok er gewoon zelfs een keer van toen ik op werk gewoon achter m'n bureau zat en tegen m'n riem minischopjes voelde. :D

Ik droeg ook vrij snel positiebroeken. Zit gewoon lekker. Al draag ik ook nog m'n normale broeken, maar de meeste pas ik niet meer goed. Vandeweek had ik een beetje foute inschatting gemaakt en heb ik de knoop van m'n broek maar open gedaan. Liep ik zo dus de hele dag op werk. :') al was er niets van te zien want lang t-shirt er over. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149702159
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik droeg ook vrij snel positiebroeken. Zit gewoon lekker. Al draag ik ook nog m'n normale broeken, maar de meeste pas ik niet meer goed. Vandeweek had ik een beetje foute inschatting gemaakt en heb ik de knoop van m'n broek maar open gedaan. Liep ik zo dus de hele dag op werk. :') al was er niets van te zien want lang t-shirt er over. :P
Haarelastiekje door het knoopsgat, zo heb ik nog best een tijdje gelopen toen de positiebroeken nog te ruim waren. Nu het nog winter is met een lange trui ofzo valt dat echt niet op.
pi_149702674
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef Malteser het volgende:

Jantina: hopelijk blijft het nu weg en had het wat te maken met lastige ontlasting oid. Misschien de tip van Danaa even doen, misschien is het zoiets en stelt je dat gerust.

Risu: wat leuk al die spullen uitpakken! Welke kleur Stokke heb je? Ik vind 'm ook mooi!
Zwarte, dat past het beste in ons interieur. Wel jammer dat de newbornset maar in 1 kleur komt, maar boeien. Ik vind het vooral fijn aan die stoel dat ze meteen al bij ons aan tafel geschoven kan worden. Dat hij uiteindelijk misschien op haar kamer kan komen als gewone stoel vind ik ook wel een aardige bijkomstigheid.
  zondag 15 februari 2015 @ 20:07:55 #210
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_149703846
Ik vind die Stokke kinderstoelen ook erg mooi (itt de kinderwagens :X ) maar erg prijzig. Ben een beetje op marktplaats aan het kijken, maar daar gaan ze ook nog voor grof geld weg. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149704106
Wij gaan ook voor een stokke kinderstoel, maar dan de steps ipv de tripp Trapp. Wij vonden het er comfortabeler uitzien in combinatie met de wipstoel ipv de tripp Trapp met de newborn set.
Onze kinderwagen wordt ook een Stokke, maar niet zo'n gekke met 1 opstaande stang in het midden waar dan de bak of het zitje aan hangt. Wij zijn gegaan voor de Trailz.
En alle grote dingen komen donderdag binnen :) Ledikantje, commode, kinderwagen, box en kinderstoel O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 februari 2015 @ 20:21:41 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149704462
ik ben gek op tweedehands snuffelen en loeren op de FB weggeefgroepen. Zo heb ik nu een set houten luxaflex op de kop getikt voor de woonkamer, ipv de oud-roze gordijnen die ik bij het huis kreeg maar die eigenlijk net een tikkie te kort zijn .. . Zo ben ik ook aan het ledikantje en de commode gekomen en zo wil ik ook voor de kinderstoel kijken straks :Y Vannacht nog over gedroomd dat ik een oude afgeragde tripp trapp helemaal had opgeknapt met een nijntje motief :D O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149707632
Leuke meubeltjes Cassandra!
pi_149707969
Wij hebben een iets andere stoel gekocht dan de Stokke, die wilden we eerst ook maar wat een prijzen... Inderdaad ook via Marktplaats gaan ze voor heel veel geld weg, niet normaal!
Bij Van Asten Baby Superstore was uiteindelijk deze in de aanbieding:

Was afgeprijsd voor ¤50,- en bijna hetzelfde als de Stokke (vind ik ;) ).

De krampen zijn weer terug, heel raar is het. Echt alleen bij mijn schaambot zeg maar. Morgen toch de vk bellen om te vragen of er iets loos kan zijn (en urine inleveren om te kijken of het een blaasontsteking is).
  zondag 15 februari 2015 @ 21:35:52 #215
360012 Shopaholic1984
pi_149708971
Haha cassandra87, tijd vliegt voorbij. Ik heb niet zo heel lang gepost on WOHTS, maar het is net alsof het gisteren was inderdaad. Vind het nu ook wel spannender worden. Ik moet ook niet te veel lezen op internet over tweelingen, want dan lees ik vaak dat ze echt wel eerder komen. En de arts waar ik vrijdag was had het ook ineens over inleiden bij 34 weken bij 'mijn soort' tweeling. Dat is al wel vroeg. Volgende keer maar met de gynaecoloog bespreken. Vandaag in ieder geval alles gewassen! En van de week alvast een deel van de vluchttas inpakken. Dan staat het alvast maar klaar.

Wij krijgen 2 stokke stoelen van mijn schoonvader. Zelf 2 new born sets gekocht. Die kun je voor best wel wat geld weer verkopen heb ik al gezien!

Ik post toch niet zoveel mee als dat ik zou willen. Lees wel alles, maar reageer te weinig! Toch meer mijn best gaan doen!
pi_149709540
Twee streepjes holy fuckin' crap :o :D _O_ *O*

Euh ja, Cassandra87 dan hè? Maar het was mijn schuld zei ze :+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_149709732
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:

Als t goed is heb je er wel wat mee te maken ja :7

Ook *O* voor aanstaande paps!

En ook druk aan t klussen in huis las ik.
pi_149709762
Ik heb de hele dag al zeurende steekjes onderin de buik...
  zondag 15 februari 2015 @ 21:51:17 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149709806
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:35 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Haha cassandra87, tijd vliegt voorbij. Ik heb niet zo heel lang gepost on WOHTS, maar het is net alsof het gisteren was inderdaad. Vind het nu ook wel spannender worden. Ik moet ook niet te veel lezen op internet over tweelingen, want dan lees ik vaak dat ze echt wel eerder komen. En de arts waar ik vrijdag was had het ook ineens over inleiden bij 34 weken bij 'mijn soort' tweeling.
Monochoriaal neem ik aan? Musique heeft ook een mono tweeling (weet niet meer of het momo of modi was). Hier wel ervaring met kinderen geboren rond die termijn, maar dan vanuit een dichoriale zwangerschap. PM box staat open hoor :*

(en bepaalde fb groepen kun je inderdaad beter vermijden ;) )
pi_149711204
Inleiden met 34 weken? Nou ben ik totaal niet op de hoogte van soorten tweelingen enzo, maar is dat niet wat voorbarig om nu al te zeggen? Ik vind 34 weken wel erg vroeg... Zijn er problemen dan? Of komen er problemen?
pi_149711522
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:

Vanaf nu is álles jouw schuld, ook al heb je er niks mee te maken *O* succes O+ :+
  zondag 15 februari 2015 @ 22:47:04 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149712989
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:16 schreef Risu het volgende:
Inleiden met 34 weken? Nou ben ik totaal niet op de hoogte van soorten tweelingen enzo, maar is dat niet wat voorbarig om nu al te zeggen? Ik vind 34 weken wel erg vroeg... Zijn er problemen dan? Of komen er problemen?
Als een tweeling samen in 1 vruchtzak zit, is de kans op complicaties best wel groot. Moeders moeten dan vaak wekelijks voor controle naar het ziekenhuis. Naar mate de kinderen groter worden,neemt die kans toe. En de complicaties zijn dan ook dusdanig ernstig dat ze geen risico's willen nemen. Het is echt een medische afweging.
pi_149715388
Afgelopen dagen lijkt alles wat meer energie te kosten, ook bijlezen en posten.. Dus val er maar midden in nu!

Welkom Pessie en Jantina!
Jantina, had zelf met 6 weken roze met afvegen. Gedurende een dag of 5 kwam het even en bleef het weer weg, om weer kort terug te komen. Vond het eng, vk zei dat het heel goed nog een innestelingsbloeding kon zijn. Dat zal het vast geweest zijn, echo kort erna was helemaal goed.

Cassandra nog gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap, was ik nog vergeten!

Meisje voor Fuente *O*

Zag mooie foto's van verse baby's O+

En natuurlijk O+ voor de verse babyfoto's van Phaidra! Tot binnenkort in het volgende topic!

Verder algemene *O* voor alle goede echo's, uitslagen en stickers

:* waar die nodig zijn

Hier gaat alles z'n gangetje, wel ineens wat minder energie dus, waardoor ik soms wat sneller geïrriteerd ben en bang ben dat ik in een hormonster ga veranderen :@.
M'n verlovingsring hangt inmiddels aan ketting om m'n nek omdat m'n vingers zo nu en dan wat dikker zijn en s avonds zwellen m'n voeten ook wat op. Omdraaien in bed is ook wel eens makkelijker gegaan :P. Begint er wel bij te horen nu, maar moet toch nog ruim een maand!
Vandaag bericht gehad dat wagentje binnen is gekomen bij de Babydump, dus gaan we de volgende week ophalen :)
pi_149717243
Wow zeg, ik heb nog een beetje moeite om alles hier te volgen. Zoveel verhalen, Belangrijke Dingen, mooie foto's..... Lees het allemaal hoor, maar soms een beetje lastig om op alles te reageren, terwijl ik het allemaal schitterend vind! :@

Wat een lief kamertje Cassandra!
En minigarnaal van Jantina: Blijf zitten! (bah, wat lijkt me dat spannend, blij dat het mee lijkt te vallen!)

Hier een nuchtere carnaval, waar ik liters bier op de grond heb laten "verdwijnen", en sleep met een loeizware handtas vol met blikken amstel 0.0%, waarmee ik vervolgens mijn van echt bier ontdane glas vul op het toilet. Voel me net zo'n stiekeme junk :P
pi_149717748
Even tussendoor, hoort de pijn in mijn borsten niet tóe te nemen? Dit vind ik goed te doen, voel het alleen als mijn beha uitgaat. Ik wilde minimaal een 2.0 op de schaal van risu..
pi_149717751
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 05:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tussendoor, hoort de pijn in mijn borsten niet tóe te nemen? Dit vind ik goed te doen, voel het alleen als mijn beha uitgaat. Ik wilde minimaal een 2.0 op de schaal van risu..
Ik heb t maar een week ofzo gehad uberhaupt
Kwak
  maandag 16 februari 2015 @ 06:28:09 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149717788
Oh makes me jealous! Ik ben helaas gezegend met borsten doe lekker overal op reageren en groeien als ze dat kunnen :') 5j geleden een borstverkleinkng gehad, en mn boobs zijn alweer bijna zo groot als toen :{
Nee das niet waar, maar zo voelt het wel. Nu groeien ze na mijn ovulatie toch altijd al een cup, totdat ik ongesteld ben. Nu is t gewoon gebleven. Ik zit nu op anderhalve cupmaat groter inkiddels (geen bh die ik nog pas in de kast) en pijnnnn :(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149717804
Bij de eerste zwangerschap wel pijnlijke borsten gehad, maar bij de tweede helemaal niet. Sowieso lekken mijn borsten niet. Tijdens de zwangerschap niet, maar ook niet tijdens voedingen of spontane toeschietreflexen. Het heeft me bij de eerste wel onzeker genaakt , ook omdat bv niet goed op gang kwam, maar uiteindelijk is het alleen maar erg handig. :D De cupmaat scheelt wel aanzienlijk overigens.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149717854
Verschilt dus behoorlijk. Ik ga maar blij zijn met de weinige kwaaltjes die ik heb :)
pi_149718351
Jantina, 'jammer' dat mijn trucje niet meer uitgevoerd kon worden. Is het bloed nu weg gebleven.

Cassandra, hier helemaal geen last van borsten gehad! Nu bij iets meer dan 39 wkn ook niet.

Hahaha Sara. Hadden ze niet door dat jij in je tas bier mee had?

MwCactus, ik geloof dat bekkenklachten ook tot uiting kunnen komen bij het schaambeen?!
  maandag 16 februari 2015 @ 08:59:50 #231
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149718733
cactus, zijn het wellicht indalingsweeën?

Bartho ook gefeliciteerd!

Haha Sara! :D

Ik lig op de bank, leuke verjaardag gehad van manlief maar helaas overbelast dus nu rust -O-
pi_149720100
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Als een tweeling samen in 1 vruchtzak zit, is de kans op complicaties best wel groot. Moeders moeten dan vaak wekelijks voor controle naar het ziekenhuis. Naar mate de kinderen groter worden,neemt die kans toe. En de complicaties zijn dan ook dusdanig ernstig dat ze geen risico's willen nemen. Het is echt een medische afweging.
Aha, dus iig niet zomaar een opmerking. Gelukkig is 34 weken al best wel een aardige termijn voor een tweeling.
pi_149720297
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:48 schreef JantinaGr het volgende:
Oh jakkes, maar dat hoeft niets geks te zijn. Het kan oud bloed zijn of van bijvoorbeeld een klein scheurtje wat is ontstaan tijdens een vrijpartij. Een beetje in de gaten houden maar. Ik hoop dat je niet meer vinden zal :*
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou, even echo dan maar. gisteren 'mijn kleinkind' aan mijn schoonouders gegeven. Die hadden het direct door, mijn schoonvader scheen vorige maand al gezegd te hebben dat hij een zwangerschap vermoedde, al was er toen nog niets aan de hand. Ze zijn super blij, ik heb wel gezegd dat het nog pril is en er nog van alles mis kan gaan, maar we hopen gewoon op het beste. Was superleuk en lief *;

[ afbeelding ] Dit zal ons babykamertje worden :) Het bed en de commode zijn showmodellen, voor de totale kamer wordt een mooie prijs gemaakt. Wij zijn belachelijk vroeg maar zitten nergens aan vast. De totale bovenverdieping moet nog gestript en opnieuw gedaan worden dus hier ook stress hoor :)

Vandaag van mijn ouders mijn negen maanden van Pauline Oud, en 'voor het eerst zwanger' gekregen. Die twee hadden we al in huis.. Ik krijg nu negen maanden oei ik groei.

Ik voel mij totaal niet zwanger. Mijn borsten zijn voller en ik ben niet ongesteld, daar blijft het bij. Al ben ik wel emotioneler, en moest mijn man gisteren om 11 uur savonds langs de mac rijden omdat ik trek had in kip nuggets. Maar verder voel ik mij alsof ik mij vergis in mijn cyclus, en net ongesteld ben geworden en dat even ben vergeten. We gaan het meemaken :')
Wat een leuk kamertje en fijn dat jullie zo een fijne deal hiervoor hebben kunnen regelen bij die kennis.
Je borsten hoeven niet echt iets te doen. Je tepels kunnen ook een beetje anders aan gaan voelen. Maar ook dat hoeft niet perse ;)

Kipnugets drang is een goed symptoom hoor! :*
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:30 schreef Sara82 het volgende:
Wow zeg, ik heb nog een beetje moeite om alles hier te volgen. Zoveel verhalen, Belangrijke Dingen, mooie foto's..... Lees het allemaal hoor, maar soms een beetje lastig om op alles te reageren, terwijl ik het allemaal schitterend vind! :@

Wat een lief kamertje Cassandra!
En minigarnaal van Jantina: Blijf zitten! (bah, wat lijkt me dat spannend, blij dat het mee lijkt te vallen!)

Hier een nuchtere carnaval, waar ik liters bier op de grond heb laten "verdwijnen", en sleep met een loeizware handtas vol met blikken amstel 0.0%, waarmee ik vervolgens mijn van echt bier ontdane glas vul op het toilet. Voel me net zo'n stiekeme junk :P
:D Mooi om te lezen dat je truukje werkt :D Agge mar leut et :*
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 05:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelf dacht ik dat 3.0 op de schaal van Risu een beetje de norm was :D, maar voor mijn gevoel kwam ik niet verder dan een 1.75 a 2.0 (een beetje PMS gevoelig), enkel als ik mijn BH uittrek aan het einde van de dag/avond dan voelen ze even extra gevoelig en zwaar.
Mijn tepels waren gevoeliger. De gehele dag in standje "lol" en ze werden een beetje jeukerig/kriebelig. Er kan ook met de tijd wat talgbultjes op komen of zo.

Maar nog maals.. wat bij de een gebeurd aan symptomen hoeft bij de ander niet zo te zijn :D Of later te komen en dat zegt helemaal niets :*
Schudden voor gebruik
pi_149720309
En een O+ voor Cactus haar zwanger op en top gevoel met balanceren van serviesgoed op haar buik O+

schattige babyfoto's gezien :D

Gek dat inleiden met 34 weken, maar ik lees iets verder over in 1 vruchtzakje zitten. Lijkt me een lastige keuze waar je voor bent gezet. Ik ben benieuwd wat je gyno erover gaat zeggen.
Schudden voor gebruik
  maandag 16 februari 2015 @ 10:34:17 #235
360012 Shopaholic1984
pi_149720352
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Monochoriaal neem ik aan? Musique heeft ook een mono tweeling (weet niet meer of het momo of modi was). Hier wel ervaring met kinderen geboren rond die termijn, maar dan vanuit een dichoriale zwangerschap. PM box staat open hoor :*

(en bepaalde fb groepen kun je inderdaad beter vermijden ;) )
Het is een mono di gemel. Dus wel allebei een binnenste vlies, maar delen de buitenste vlies en de placenta. De gynaecoloog heeft t steeds over 37 weken gehad en wel gezegd dat 50% dat niet haalt.
Ik denk dat deze arts het over 34 weken had, omdat 1 van de 2 baby's steeds wat kleiner is. De grootste zit op de gemiddelde lijn. De kleinste zat nu met buikomvang op p5. Bij p4 gaan ze zich zorgen maken zei ze. Ik moet volgende keer weer naar de gynaecoloog. Dus dan maar eens bespreken hoe het zit!
pi_149721163
Oh ja, 38 weken meld enzo :P
Even boodschappen doen en dan lekker niks meer.
pi_149721309
Klinkt spannend Shop! Gelukkig wordt het goed in de gaten gehouden.

38 weken al Risu! Klinkt heerlijk dat niets doen, misschien ga ik dat vandaag ook maar eens proberen.

Gevoelige borsten: voor mij was het voor mijn NOD al een symptoom. Gelukkig is de gevoeligheid gaandeweg afgezakt. Uiteindelijk zegt het niet zoveel denk ik, de één heeft andere symptomen dan de ander.
pi_149722116
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:16 schreef Risu het volgende:
Oh ja, 38 weken meld enzo :P
Even boodschappen doen en dan lekker niks meer.
38 weken al! Wow... Ik vind het grappig hoe 'mijn' weken langzaam lijken te gaan op dit moment, maar die van jou (en anderen in dit topic) heel snel!
pi_149722448
15-25 vond ik ook langer klinken dan 25-35 bijvoorbeeld. Is allebei zelfde tijd.
Goed, boodschappen zijn weer binnen. Heb weer een beetje bekkenpijn, dus goed dat ik toch al niks meer van plan was.
Genieten van een glaasje limonade/ranja en een stukje cake. :9
  maandag 16 februari 2015 @ 12:47:13 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149723101
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind die Stokke kinderstoelen ook erg mooi (itt de kinderwagens :X ) maar erg prijzig. Ben een beetje op marktplaats aan het kijken, maar daar gaan ze ook nog voor grof geld weg. :{
Ik vind de triptrap voor kindjes onder een jaar ook helemaal geen fijne stoel, hij biedt weinig steun aan de zijkanten. Mijn zoon kon er pas vanaf een maand of negen een beetje fatsoenlijk in zitten terwijl hij toen al drie maanden prima zat in onze chicco kinderstoel.
[/ongevraagde bemoeienis ;) ]
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')