In combinatie met je nesteldrang kan dat prima natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 10:38 schreef Risu het volgende:
Ik lig hier te denken of de krampen die ik heb van mijn darmen komen of niet. Ik denk van wel. Volgens mij moet ik straks gewoon even naar de wc.
Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks.quote:
Nahhhh.... Een echte man:"Wat je niet ziet, bestaat niet".quote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks.
Maar hij heeft het wel gezien inmiddels.
Gevoelloos schepsel die vent!quote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks.
Maar hij heeft het wel gezien inmiddels.
Dit is eigenlijk wel een goeie, ja. Nooit zo bij stil gestaan, maar dat zou bij mijn schoonmoeder ook wel eens een rol kunnen spelen (heeft zelf 3 zoons)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef mignonne het volgende:
Ik merkte aan mijn eigen schoonmoeder bovendien dat zij erg veel moeite had ineens met het idee dat ze het krijgen van een kleinkind nooit vanuit een moeder-dochter perspectief zou beleven, ze was heel erg bang dat ze daardoor per definitie al 1-0 achter stond.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:24 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Net je klustopic gelezen!![]()
Hier moet ook de complete zolder nog worden verbouwd. Anders kunnen we 1 kamer op de eerste verdieping niet leegmaken.
Dat klinkt echt zo lekker! Krijg er nu spontaan trek in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:16 schreef DJMO het volgende:
*burp* net een broodje hamburger speciaal gemaakt , gebakken ontbijtspek, cheddar, hamburger, ui, ketchup en ei .. en nu zit ik *VOL*
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
dat ziet er al goed uit Jantina!
Thanks!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Jantina, ik zag gister toevallig jouw klustopic, superleuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat tzt
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb hét ultieme zwangerschaps-moment gehad: onderuitgezakt op de bank, zonder bh aan, kan ik mijn bord op mijn buik zetten en het blijft dan staan! Jeuj! Ik was er trots op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Tot nu toe niet meer... is nu 2 uur terug. Wel tussentijds al 3x wezen controleren.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Danaa het volgende:
Jantina, daar schrik je enorm van! Blijft het? Of alleen bij die ene x afvegen tot nu toe?
Ik lig in bed voor een dutje
Ik hier met mijn twee keer aambeien, had dan ook last van bloedverlies.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Tot nu toe niet meer... is nu 2 uur terug. Wel tussentijds al 3x wezen controleren.
Moet wel zeggen dat ik toen wat moeite had met ontlasten.![]()
Dut ze.![]()
Phaidra, van harte met je kleintje. Leuk om foto's te zien.
Ja, kan daar heel goed mee te maken hebben!quote:Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef Malteser het volgende:
Ik lees trouw mee vanuit het vakantieadres maar de verbinding is zo-zo.
Ik lees wisseldagen, Jantina met wat druppels bloed (hopelijk is het daarbij gebleven), Risu met krampen, mevr Cactus met het ultieme zwangerschapsmoment, ik86 die wat rust nodig heeft, Pessie met een jarige man (gefeliciteerd!) en natuurlijk Phaidra met haar mooie mannetje A.
![]()
En dan ben ik vast nog veel mensen vergeten...
Ik heb een wat zeurderige buikpijn links onderin. Verder geen last, geen bloed of wat dan ook. Ben nu 9w2d en mijn buik groeit nogal. Kan het daar iets mee te maken hebben? Wil echt proberen me geen zorgen te maken...
Dat kan heel goed! Zouden zomaar je banden kunnen zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef Malteser het volgende:
Ik lees trouw mee vanuit het vakantieadres maar de verbinding is zo-zo.
Ik lees wisseldagen, Jantina met wat druppels bloed (hopelijk is het daarbij gebleven), Risu met krampen, mevr Cactus met het ultieme zwangerschapsmoment, ik86 die wat rust nodig heeft, Pessie met een jarige man (gefeliciteerd!) en natuurlijk Phaidra met haar mooie mannetje A.
![]()
En dan ben ik vast nog veel mensen vergeten...
Ik heb een wat zeurderige buikpijn links onderin. Verder geen last, geen bloed of wat dan ook. Ben nu 9w2d en mijn buik groeit nogal. Kan het daar iets mee te maken hebben? Wil echt proberen me geen zorgen te maken...
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb hét ultieme zwangerschaps-moment gehad: onderuitgezakt op de bank, zonder bh aan, kan ik mijn bord op mijn buik zetten en het blijft dan staan! Jeuj! Ik was er trots op
Ik hoop dat het bij dat beetje blijft...quote:Op zondag 15 februari 2015 13:48 schreef JantinaGr het volgende:
Hmmm.. zojuist bij afvegen bloedverlies.Ik weet dat het niet altijd iets hoeft te betekenen, maar ben er niet gerust op. Hopelijk niet toch te vroeg getest en nu geen plakker.
Oh wat een schatje!!quote:Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Phaidra het volgende:
Ik kom jullie gedag zwaaien! Het gaat goed met ons, de nachten zijn weer even wennen en peuter is behoorlijk van slag, maar dat zal vast snel bijtrekken. A. is een voorbeeldige baby en ondanks dat hij klein is, kan hij al goed drinken aan de borst. Ik herstel ook goed, nog snel moe maar net heb ik al een kort rondje buiten gelopen met peuter
.
En natuurlijk een spam om de baby's van andere llm'ers eruit te rammelen
Na een bad heb ik geen krampen meer, maar wel een ontzettend blauwe-plekken-gevoel in m'n schaambot.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Danaa het volgende:
Hoe is het met de dames die krampen hadden vannacht?
Ik lig in bed voor een dutje
Mijn vrouw zag al de scene van Jurassic Park voor zich, met de soep die begint te rimpelen/wiebelen...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
Doe ik ook vaak. Moet het nog wel vasthouden, een goede kick en het ligt op de grond. Ipad in bed op buik terwijl het alle kanten op gaat.en ook
Had de boel al schoongemaakt met een vochtig washandje, maar thanks voor de tip.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik hier met mijn twee keer aambeien, had dan ook last van bloedverlies.
Je zou vochtig toiletpapier oid eens tussen je billen kunnen doen. Wie weet spoor je zo nog wat opgedroogd bloed op en weet je dat het daarvan is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook al heel vroeg begonnen met positiebroeken. Kon mijn gewone jeans nog prima dicht krijgen maar het zat gewoon echt niet lekker.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef Malteser het volgende:
Oké, dank voor de reacties. Dat zou een goede verklaring kunnen zijn.
Zojuist ook overstag gegaan. De enige broek die ik nog pas, moet echt de was in na 3 dagen. En de rest krijg ik niet meer dicht... Dus ik heb net een positiebroek aangedaan (overgenomen van Rijstebuiltje) en dat zit echt veel beter... Wel erg vroeg nog maar ik kan er niet meer omheen.
Ja dat klinkt heel bekend!quote:Op zondag 15 februari 2015 18:57 schreef Krisvc het volgende:
Leuk Cassandra, zowel de reactie van je ouders als het kamertje!
Dames, vraagje, het zachtjes vanbinnen gekriebeld worden herken ik inmiddels als de baby, maar nu voel ik een soort plopjes. Dat is ook mijn kindje toch?
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:57 schreef Krisvc het volgende:
Leuk Cassandra, zowel de reactie van je ouders als het kamertje!
Dames, vraagje, het zachtjes vanbinnen gekriebeld worden herken ik inmiddels als de baby, maar nu voel ik een soort plopjes. Dat is ook mijn kindje toch?
Haarelastiekje door het knoopsgat, zo heb ik nog best een tijdje gelopen toen de positiebroeken nog te ruim waren. Nu het nog winter is met een lange trui ofzo valt dat echt niet op.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik droeg ook vrij snel positiebroeken. Zit gewoon lekker. Al draag ik ook nog m'n normale broeken, maar de meeste pas ik niet meer goed. Vandeweek had ik een beetje foute inschatting gemaakt en heb ik de knoop van m'n broek maar open gedaan. Liep ik zo dus de hele dag op werk.al was er niets van te zien want lang t-shirt er over.
Zwarte, dat past het beste in ons interieur. Wel jammer dat de newbornset maar in 1 kleur komt, maar boeien. Ik vind het vooral fijn aan die stoel dat ze meteen al bij ons aan tafel geschoven kan worden. Dat hij uiteindelijk misschien op haar kamer kan komen als gewone stoel vind ik ook wel een aardige bijkomstigheid.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef Malteser het volgende:
Oké, dank voor de reacties. Dat zou een goede verklaring kunnen zijn.
Zojuist ook overstag gegaan. De enige broek die ik nog pas, moet echt de was in na 3 dagen. En de rest krijg ik niet meer dicht... Dus ik heb net een positiebroek aangedaan (overgenomen van Rijstebuiltje) en dat zit echt veel beter... Wel erg vroeg nog maar ik kan er niet meer omheen.
Jantina: hopelijk blijft het nu weg en had het wat te maken met lastige ontlasting oid. Misschien de tip van Danaa even doen, misschien is het zoiets en stelt je dat gerust.
Risu: wat leuk al die spullen uitpakken! Welke kleur Stokke heb je? Ik vind 'm ook mooi!
Als t goed is heb je er wel wat mee te maken jaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Twee streepjes holy fuckin' crap![]()
![]()
![]()
Euh ja, Cassandra87 dan hè? Maar het was mijn schuld zei ze
Monochoriaal neem ik aan? Musique heeft ook een mono tweeling (weet niet meer of het momo of modi was). Hier wel ervaring met kinderen geboren rond die termijn, maar dan vanuit een dichoriale zwangerschap. PM box staat open hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 21:35 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Haha cassandra87, tijd vliegt voorbij. Ik heb niet zo heel lang gepost on WOHTS, maar het is net alsof het gisteren was inderdaad. Vind het nu ook wel spannender worden. Ik moet ook niet te veel lezen op internet over tweelingen, want dan lees ik vaak dat ze echt wel eerder komen. En de arts waar ik vrijdag was had het ook ineens over inleiden bij 34 weken bij 'mijn soort' tweeling.
Vanaf nu is álles jouw schuld, ook al heb je er niks mee te makenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Twee streepjes holy fuckin' crap![]()
![]()
![]()
Euh ja, Cassandra87 dan hè? Maar het was mijn schuld zei ze
Als een tweeling samen in 1 vruchtzak zit, is de kans op complicaties best wel groot. Moeders moeten dan vaak wekelijks voor controle naar het ziekenhuis. Naar mate de kinderen groter worden,neemt die kans toe. En de complicaties zijn dan ook dusdanig ernstig dat ze geen risico's willen nemen. Het is echt een medische afweging.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:16 schreef Risu het volgende:
Inleiden met 34 weken? Nou ben ik totaal niet op de hoogte van soorten tweelingen enzo, maar is dat niet wat voorbarig om nu al te zeggen? Ik vind 34 weken wel erg vroeg... Zijn er problemen dan? Of komen er problemen?
Ik heb t maar een week ofzo gehad uberhauptquote:Op maandag 16 februari 2015 05:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tussendoor, hoort de pijn in mijn borsten niet tóe te nemen? Dit vind ik goed te doen, voel het alleen als mijn beha uitgaat. Ik wilde minimaal een 2.0 op de schaal van risu..
Aha, dus iig niet zomaar een opmerking. Gelukkig is 34 weken al best wel een aardige termijn voor een tweeling.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als een tweeling samen in 1 vruchtzak zit, is de kans op complicaties best wel groot. Moeders moeten dan vaak wekelijks voor controle naar het ziekenhuis. Naar mate de kinderen groter worden,neemt die kans toe. En de complicaties zijn dan ook dusdanig ernstig dat ze geen risico's willen nemen. Het is echt een medische afweging.
Oh jakkes, maar dat hoeft niets geks te zijn. Het kan oud bloed zijn of van bijvoorbeeld een klein scheurtje wat is ontstaan tijdens een vrijpartij. Een beetje in de gaten houden maar. Ik hoop dat je niet meer vinden zalquote:Op zondag 15 februari 2015 13:48 schreef JantinaGr het volgende:
Hmmm.. zojuist bij afvegen bloedverlies.Ik weet dat het niet altijd iets hoeft te betekenen, maar ben er niet gerust op. Hopelijk niet toch te vroeg getest en nu geen plakker.
Wat een leuk kamertje en fijn dat jullie zo een fijne deal hiervoor hebben kunnen regelen bij die kennis.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou, even echo dan maar. gisteren 'mijn kleinkind' aan mijn schoonouders gegeven. Die hadden het direct door, mijn schoonvader scheen vorige maand al gezegd te hebben dat hij een zwangerschap vermoedde, al was er toen nog niets aan de hand. Ze zijn super blij, ik heb wel gezegd dat het nog pril is en er nog van alles mis kan gaan, maar we hopen gewoon op het beste. Was superleuk en lief
[ afbeelding ] Dit zal ons babykamertje wordenHet bed en de commode zijn showmodellen, voor de totale kamer wordt een mooie prijs gemaakt. Wij zijn belachelijk vroeg maar zitten nergens aan vast. De totale bovenverdieping moet nog gestript en opnieuw gedaan worden dus hier ook stress hoor
Vandaag van mijn ouders mijn negen maanden van Pauline Oud, en 'voor het eerst zwanger' gekregen. Die twee hadden we al in huis.. Ik krijg nu negen maanden oei ik groei.
Ik voel mij totaal niet zwanger. Mijn borsten zijn voller en ik ben niet ongesteld, daar blijft het bij. Al ben ik wel emotioneler, en moest mijn man gisteren om 11 uur savonds langs de mac rijden omdat ik trek had in kip nuggets. Maar verder voel ik mij alsof ik mij vergis in mijn cyclus, en net ongesteld ben geworden en dat even ben vergeten. We gaan het meemaken
quote:Op maandag 16 februari 2015 02:30 schreef Sara82 het volgende:
Wow zeg, ik heb nog een beetje moeite om alles hier te volgen. Zoveel verhalen, Belangrijke Dingen, mooie foto's..... Lees het allemaal hoor, maar soms een beetje lastig om op alles te reageren, terwijl ik het allemaal schitterend vind!![]()
Wat een lief kamertje Cassandra!
En minigarnaal van Jantina: Blijf zitten! (bah, wat lijkt me dat spannend, blij dat het mee lijkt te vallen!)
Hier een nuchtere carnaval, waar ik liters bier op de grond heb laten "verdwijnen", en sleep met een loeizware handtas vol met blikken amstel 0.0%, waarmee ik vervolgens mijn van echt bier ontdane glas vul op het toilet. Voel me net zo'n stiekeme junk
Zelf dacht ik dat 3.0 op de schaal van Risu een beetje de norm wasquote:Op maandag 16 februari 2015 05:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tussendoor, hoort de pijn in mijn borsten niet tóe te nemen? Dit vind ik goed te doen, voel het alleen als mijn beha uitgaat. Ik wilde minimaal een 2.0 op de schaal van risu..
Het is een mono di gemel. Dus wel allebei een binnenste vlies, maar delen de buitenste vlies en de placenta. De gynaecoloog heeft t steeds over 37 weken gehad en wel gezegd dat 50% dat niet haalt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Monochoriaal neem ik aan? Musique heeft ook een mono tweeling (weet niet meer of het momo of modi was). Hier wel ervaring met kinderen geboren rond die termijn, maar dan vanuit een dichoriale zwangerschap. PM box staat open hoor
(en bepaalde fb groepen kun je inderdaad beter vermijden)
38 weken al! Wow... Ik vind het grappig hoe 'mijn' weken langzaam lijken te gaan op dit moment, maar die van jou (en anderen in dit topic) heel snel!quote:Op maandag 16 februari 2015 11:16 schreef Risu het volgende:
Oh ja, 38 weken meld enzo![]()
Even boodschappen doen en dan lekker niks meer.
Ik vind de triptrap voor kindjes onder een jaar ook helemaal geen fijne stoel, hij biedt weinig steun aan de zijkanten. Mijn zoon kon er pas vanaf een maand of negen een beetje fatsoenlijk in zitten terwijl hij toen al drie maanden prima zat in onze chicco kinderstoel.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind die Stokke kinderstoelen ook erg mooi (itt de kinderwagens) maar erg prijzig. Ben een beetje op marktplaats aan het kijken, maar daar gaan ze ook nog voor grof geld weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |