abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149717751
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 05:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tussendoor, hoort de pijn in mijn borsten niet tóe te nemen? Dit vind ik goed te doen, voel het alleen als mijn beha uitgaat. Ik wilde minimaal een 2.0 op de schaal van risu..
Ik heb t maar een week ofzo gehad uberhaupt
Kwak
  maandag 16 februari 2015 @ 06:28:09 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149717788
Oh makes me jealous! Ik ben helaas gezegend met borsten doe lekker overal op reageren en groeien als ze dat kunnen :') 5j geleden een borstverkleinkng gehad, en mn boobs zijn alweer bijna zo groot als toen :{
Nee das niet waar, maar zo voelt het wel. Nu groeien ze na mijn ovulatie toch altijd al een cup, totdat ik ongesteld ben. Nu is t gewoon gebleven. Ik zit nu op anderhalve cupmaat groter inkiddels (geen bh die ik nog pas in de kast) en pijnnnn :(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149717804
Bij de eerste zwangerschap wel pijnlijke borsten gehad, maar bij de tweede helemaal niet. Sowieso lekken mijn borsten niet. Tijdens de zwangerschap niet, maar ook niet tijdens voedingen of spontane toeschietreflexen. Het heeft me bij de eerste wel onzeker genaakt , ook omdat bv niet goed op gang kwam, maar uiteindelijk is het alleen maar erg handig. :D De cupmaat scheelt wel aanzienlijk overigens.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149717854
Verschilt dus behoorlijk. Ik ga maar blij zijn met de weinige kwaaltjes die ik heb :)
pi_149718351
Jantina, 'jammer' dat mijn trucje niet meer uitgevoerd kon worden. Is het bloed nu weg gebleven.

Cassandra, hier helemaal geen last van borsten gehad! Nu bij iets meer dan 39 wkn ook niet.

Hahaha Sara. Hadden ze niet door dat jij in je tas bier mee had?

MwCactus, ik geloof dat bekkenklachten ook tot uiting kunnen komen bij het schaambeen?!
  maandag 16 februari 2015 @ 08:59:50 #231
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149718733
cactus, zijn het wellicht indalingsweeën?

Bartho ook gefeliciteerd!

Haha Sara! :D

Ik lig op de bank, leuke verjaardag gehad van manlief maar helaas overbelast dus nu rust -O-
pi_149720100
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Als een tweeling samen in 1 vruchtzak zit, is de kans op complicaties best wel groot. Moeders moeten dan vaak wekelijks voor controle naar het ziekenhuis. Naar mate de kinderen groter worden,neemt die kans toe. En de complicaties zijn dan ook dusdanig ernstig dat ze geen risico's willen nemen. Het is echt een medische afweging.
Aha, dus iig niet zomaar een opmerking. Gelukkig is 34 weken al best wel een aardige termijn voor een tweeling.
pi_149720297
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:48 schreef JantinaGr het volgende:
Hmmm.. zojuist bij afvegen bloedverlies. :{ Ik weet dat het niet altijd iets hoeft te betekenen, maar ben er niet gerust op. Hopelijk niet toch te vroeg getest en nu geen plakker. -O-
Oh jakkes, maar dat hoeft niets geks te zijn. Het kan oud bloed zijn of van bijvoorbeeld een klein scheurtje wat is ontstaan tijdens een vrijpartij. Een beetje in de gaten houden maar. Ik hoop dat je niet meer vinden zal :*
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou, even echo dan maar. gisteren 'mijn kleinkind' aan mijn schoonouders gegeven. Die hadden het direct door, mijn schoonvader scheen vorige maand al gezegd te hebben dat hij een zwangerschap vermoedde, al was er toen nog niets aan de hand. Ze zijn super blij, ik heb wel gezegd dat het nog pril is en er nog van alles mis kan gaan, maar we hopen gewoon op het beste. Was superleuk en lief *;

[ afbeelding ] Dit zal ons babykamertje worden :) Het bed en de commode zijn showmodellen, voor de totale kamer wordt een mooie prijs gemaakt. Wij zijn belachelijk vroeg maar zitten nergens aan vast. De totale bovenverdieping moet nog gestript en opnieuw gedaan worden dus hier ook stress hoor :)

Vandaag van mijn ouders mijn negen maanden van Pauline Oud, en 'voor het eerst zwanger' gekregen. Die twee hadden we al in huis.. Ik krijg nu negen maanden oei ik groei.

Ik voel mij totaal niet zwanger. Mijn borsten zijn voller en ik ben niet ongesteld, daar blijft het bij. Al ben ik wel emotioneler, en moest mijn man gisteren om 11 uur savonds langs de mac rijden omdat ik trek had in kip nuggets. Maar verder voel ik mij alsof ik mij vergis in mijn cyclus, en net ongesteld ben geworden en dat even ben vergeten. We gaan het meemaken :')
Wat een leuk kamertje en fijn dat jullie zo een fijne deal hiervoor hebben kunnen regelen bij die kennis.
Je borsten hoeven niet echt iets te doen. Je tepels kunnen ook een beetje anders aan gaan voelen. Maar ook dat hoeft niet perse ;)

Kipnugets drang is een goed symptoom hoor! :*
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 02:30 schreef Sara82 het volgende:
Wow zeg, ik heb nog een beetje moeite om alles hier te volgen. Zoveel verhalen, Belangrijke Dingen, mooie foto's..... Lees het allemaal hoor, maar soms een beetje lastig om op alles te reageren, terwijl ik het allemaal schitterend vind! :@

Wat een lief kamertje Cassandra!
En minigarnaal van Jantina: Blijf zitten! (bah, wat lijkt me dat spannend, blij dat het mee lijkt te vallen!)

Hier een nuchtere carnaval, waar ik liters bier op de grond heb laten "verdwijnen", en sleep met een loeizware handtas vol met blikken amstel 0.0%, waarmee ik vervolgens mijn van echt bier ontdane glas vul op het toilet. Voel me net zo'n stiekeme junk :P
:D Mooi om te lezen dat je truukje werkt :D Agge mar leut et :*
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 05:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tussendoor, hoort de pijn in mijn borsten niet tóe te nemen? Dit vind ik goed te doen, voel het alleen als mijn beha uitgaat. Ik wilde minimaal een 2.0 op de schaal van risu..
Zelf dacht ik dat 3.0 op de schaal van Risu een beetje de norm was :D, maar voor mijn gevoel kwam ik niet verder dan een 1.75 a 2.0 (een beetje PMS gevoelig), enkel als ik mijn BH uittrek aan het einde van de dag/avond dan voelen ze even extra gevoelig en zwaar.
Mijn tepels waren gevoeliger. De gehele dag in standje "lol" en ze werden een beetje jeukerig/kriebelig. Er kan ook met de tijd wat talgbultjes op komen of zo.

Maar nog maals.. wat bij de een gebeurd aan symptomen hoeft bij de ander niet zo te zijn :D Of later te komen en dat zegt helemaal niets :*
Schudden voor gebruik
pi_149720309
En een O+ voor Cactus haar zwanger op en top gevoel met balanceren van serviesgoed op haar buik O+

schattige babyfoto's gezien :D

Gek dat inleiden met 34 weken, maar ik lees iets verder over in 1 vruchtzakje zitten. Lijkt me een lastige keuze waar je voor bent gezet. Ik ben benieuwd wat je gyno erover gaat zeggen.
Schudden voor gebruik
  maandag 16 februari 2015 @ 10:34:17 #235
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149720352
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Monochoriaal neem ik aan? Musique heeft ook een mono tweeling (weet niet meer of het momo of modi was). Hier wel ervaring met kinderen geboren rond die termijn, maar dan vanuit een dichoriale zwangerschap. PM box staat open hoor :*

(en bepaalde fb groepen kun je inderdaad beter vermijden ;) )
Het is een mono di gemel. Dus wel allebei een binnenste vlies, maar delen de buitenste vlies en de placenta. De gynaecoloog heeft t steeds over 37 weken gehad en wel gezegd dat 50% dat niet haalt.
Ik denk dat deze arts het over 34 weken had, omdat 1 van de 2 baby's steeds wat kleiner is. De grootste zit op de gemiddelde lijn. De kleinste zat nu met buikomvang op p5. Bij p4 gaan ze zich zorgen maken zei ze. Ik moet volgende keer weer naar de gynaecoloog. Dus dan maar eens bespreken hoe het zit!
pi_149721163
Oh ja, 38 weken meld enzo :P
Even boodschappen doen en dan lekker niks meer.
pi_149721309
Klinkt spannend Shop! Gelukkig wordt het goed in de gaten gehouden.

38 weken al Risu! Klinkt heerlijk dat niets doen, misschien ga ik dat vandaag ook maar eens proberen.

Gevoelige borsten: voor mij was het voor mijn NOD al een symptoom. Gelukkig is de gevoeligheid gaandeweg afgezakt. Uiteindelijk zegt het niet zoveel denk ik, de één heeft andere symptomen dan de ander.
pi_149722116
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:16 schreef Risu het volgende:
Oh ja, 38 weken meld enzo :P
Even boodschappen doen en dan lekker niks meer.
38 weken al! Wow... Ik vind het grappig hoe 'mijn' weken langzaam lijken te gaan op dit moment, maar die van jou (en anderen in dit topic) heel snel!
pi_149722448
15-25 vond ik ook langer klinken dan 25-35 bijvoorbeeld. Is allebei zelfde tijd.
Goed, boodschappen zijn weer binnen. Heb weer een beetje bekkenpijn, dus goed dat ik toch al niks meer van plan was.
Genieten van een glaasje limonade/ranja en een stukje cake. :9
  maandag 16 februari 2015 @ 12:47:13 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149723101
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind die Stokke kinderstoelen ook erg mooi (itt de kinderwagens :X ) maar erg prijzig. Ben een beetje op marktplaats aan het kijken, maar daar gaan ze ook nog voor grof geld weg. :{
Ik vind de triptrap voor kindjes onder een jaar ook helemaal geen fijne stoel, hij biedt weinig steun aan de zijkanten. Mijn zoon kon er pas vanaf een maand of negen een beetje fatsoenlijk in zitten terwijl hij toen al drie maanden prima zat in onze chicco kinderstoel.
[/ongevraagde bemoeienis ;) ]
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2015 @ 12:57:24 #241
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149723328
Shop het klinkt best een beetje spannend. MAar het klinkt ook alsof ze jullie alle drie goed in de gaten houden. Inderdaad goed om straks met je eigen gyn te bespreken wat deze arts zei.

Wij hebben nu 2 stokke's aan tafel staan. 1 van MP en 1 van een oom van manlief die er nog 1 had staan. Ze zijn allebei het oude model en met de inzet die er toen bij hoorde zat onze zoon er vanaf een maand of 6 best ok in. We deden sowieso max 5 a 10 minuten. Bij dochter eerst de ikea stoel gehad. Dat vond ik echt niks :@ groot, lomp en nergens neer te zetten, en ik had steeds het gevoel dat ze niet aan tafel maar bij de tafel zat. De stokke's schuiven wij net zo ver onder de tafel als onze normale stoelen, dat vind ik heel fijn.
Wat prijs betreft, zoon zit nu al ruim 2 jaar langer op zijn kinderstoel dan dat hij gebruik heeft gemaakt van de babykamer :P
  maandag 16 februari 2015 @ 13:03:32 #242
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149723467
Bij mij zijn de pijnlijke borsten ook alweer over (gelukkig). Ik heb me niet echt druk gemaakt om (het gebrek aan) kwaaltjes. Maar ik vraag me wel af wat de schaal van Risu is :9

Ik ben zo slecht in bijlezen en op iedereen reageren :@ Maar ik heb wel prachtige foto's van bevallingen langs zien komen! Een geboortefotograaf zit niet echt in het budget hier, maar zowel de compact als de spiegelreflex gaan mee en manlief moet maar veel plaatjes schieten. De lelijke foto's kan ik dan wel verwijderen achteraf.

Sara, haha, met de tas vol bier :D Heeft niemand het doorgehad?

Spannend Shopaholic, gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.

Wij hebben het dit weekend aan mijn moeder en zus verteld en aan manliefs moeder en zus. Was erg leuk! Bij mijn familie vrij hysterische reacties: ECHT WAAR?!? OOOOH WAT LEUEUEUEUKKK! O+ :D *O* *gil * *huil*
Mijn moeder ging later boodschappen doen en kwam gelijk terug met een knuffel en een mama-tijdschrift, erg lief O+
Zus en moeder van man zijn wat nuchterder en rustiger dus die reageerden gewoon met: Ooh wat leuk! :)
Dan volgende week nog de vader van mijn man en wat vrienden en dan zet ik denk ik een berichtje op Facebook ofzo voor alle andere mensen.
Semper frakkin fi!
pi_149723559
Ik lees alle posts, maar ik kan nog niet echt meepraten met veel onderwerpen, het zegt me nog niets. Gaat nog wel komen. Dus sorry, dat ik soms niet echt reageer op de onderwerpen.

Hier tot nu toe geen bloed meer. :D
Heb zojuist alvast 2 positieve testjes geplastificeerd. Ik meen mij te herinneren dat die dipsticks op en gegeven moment vergaan / verkleuren en dat meer dames dit deden.

Straks een clearblue halen. Gewoon voor leuk.

quote:
11s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:03 schreef Starbuck_ het volgende:

Wij hebben het dit weekend aan mijn moeder en zus verteld en aan manliefs moeder en zus. Was erg leuk! Bij mijn familie vrij hysterische reacties: ECHT WAAR?!? OOOOH WAT LEUEUEUEUKKK! O+ :D *O* *gil * *huil*
Mijn moeder ging later boodschappen doen en kwam gelijk terug met een knuffel en een mama-tijdschrift, erg lief O+
Zus en moeder van man zijn wat nuchterder en rustiger dus die reageerden gewoon met: Ooh wat leuk! :)
Dan volgende week nog de vader van mijn man en wat vrienden en dan zet ik denk ik een berichtje op Facebook ofzo voor alle andere mensen.
Leuk, leuk zulke reacties!
Lief van je mams.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:19:43 #244
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149723860
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik lees alle posts, maar ik kan nog niet echt meepraten met veel onderwerpen, het zegt me nog niets. Gaat nog wel komen. Dus sorry, dat ik soms niet echt reageer op de onderwerpen.

Hier tot nu toe geen bloed meer. :D
Heb zojuist alvast 2 positieve testjes geplastificeerd. Ik meen mij te herinneren dat die dipsticks op en gegeven moment vergaan / verkleuren en dat meer dames dit deden.

Straks een clearblue halen. Gewoon voor leuk.

[..]

Leuk, leuk zulke reacties!
Lief van je mams.
Geen bloed meer! Gelukkig!
Mijn positieve test is aardig vergaan idd (ik heb er maar 1 gedaan). Nou ja, gelukkig hebben we de foto nog! :') :P
Semper frakkin fi!
pi_149725288
Starbuck, wat een ontzettend leuke reactie zeg O+ Ze waren blij dus ;)
pi_149725514
quote:
11s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:03 schreef Starbuck_ het volgende:

Dat zijn de leukste reacties!! :D *O*

Hier reageerden de omgeving ook enkel positief, op een enkele "zo dat is snel!" ( mijn vriend ik waren 9 maanden samen toen ik zwanger raakte) maar ach misschien is t ook wel snel :P . Het voelt in elk geval ok ^O^ .

Vraagje: hoeveel hoezen voor een voedingskussen zal ik aanschaffen? Moet je zoiets echt dagelijks verschonen? Of kun je met 1 hoes ook wel uit de voeten?
  maandag 16 februari 2015 @ 14:10:46 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149725555
QB ik deed ze 1 a 2 keer per week in de was.
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2015 @ 14:11:14 #248
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149725574
1 extra is wel fijn :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149725669
Ok! Dan ff naar de HEMA! ^O^
pi_149725690
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok! Dan ff naar de HEMA! ^O^
Ik zou nog even bij de Kruidvat kijken. Daar vond ik er afgelopen vrijdag eentje voor ¤1,25. Tussen alle opruimingsspul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')