Wij hebben ook geen magnetron en ik werd toen ik nog veel kolfde echt gestoord van het uitkoken in pannetjes inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik wil en ga gewoonborstvoeding geven en dan zo lang mogelijk. Op naar een jaar of zo
![]()
(ik hoor steeds dat je dat zelf gewoon moet geloven en je dan een hoge slagingskans gaat hebbenwe zullen zien
)
Ik heb er een gezien die tig programma's en standen heeft voor melk en babyhapjes en zulks. Maar ook een sterilisator stand op zit. Die staat even op de lijst van "handig"
Wij hebben geen magnetron en ik heb een sterilisator gezien voor meerdere flesjes en waar ook de borstkolf met toebehoren in kan op electro.![]()
Thanks voor de tips trouwens![]()
Die van het hete water bij de poeder deed ik al bij mijn neefjes en nichtjes

Dat lijkt mij ook helemaal nietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen magnetron en ik werd toen ik nog veel kolfde echt gestoord van het uitkoken in pannetjes inderdaad

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:01 schreef JantinaGr het volgende:
Ik kom toch voorzichtig alvast meelezen en posten. Heel voorzichtig, want gisteren een licht streepje geplast.Ik kan mezelf niet bedwingen.
![]()
Dit is zo'n beetje hoe het er bij ons nu voor staat qua babykamer (we doen alles zelf):Net je klustopic gelezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier moet ook de complete zolder nog worden verbouwd. Anders kunnen we 1 kamer op de eerste verdieping niet leegmaken.

Dan doe ik mee met 24 weken!quote:Op zondag 15 februari 2015 10:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik begin vast weer met zondag-wisseldag! 32 weken hier!
Hele nacht rare krampen gehad en vanmorgen ook. Nu trekt het wat weg. Baby beweegt goed gelukkig. Even in de gaten houden dus...

In combinatie met je nesteldrang kan dat prima natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 10:38 schreef Risu het volgende:
Ik lig hier te denken of de krampen die ik heb van mijn darmen komen of niet. Ik denk van wel. Volgens mij moet ik straks gewoon even naar de wc.

Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks.quote:

Nahhhh.... Een echte man:"Wat je niet ziet, bestaat niet".quote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks.
Maar hij heeft het wel gezien inmiddels.

Gevoelloos schepsel die vent!quote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk! N nog steeds niet. Maar dat ligt echt aan hem. Dan zíe ik zn hand omhoog gaan en dan voelt ie nog niks.
Maar hij heeft het wel gezien inmiddels.

Dit is eigenlijk wel een goeie, ja. Nooit zo bij stil gestaan, maar dat zou bij mijn schoonmoeder ook wel eens een rol kunnen spelen (heeft zelf 3 zoons)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef mignonne het volgende:
Ik merkte aan mijn eigen schoonmoeder bovendien dat zij erg veel moeite had ineens met het idee dat ze het krijgen van een kleinkind nooit vanuit een moeder-dochter perspectief zou beleven, ze was heel erg bang dat ze daardoor per definitie al 1-0 achter stond.

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:24 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Net je klustopic gelezen!![]()
Hier moet ook de complete zolder nog worden verbouwd. Anders kunnen we 1 kamer op de eerste verdieping niet leegmaken.
Dat klinkt echt zo lekker! Krijg er nu spontaan trek in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:16 schreef DJMO het volgende:
*burp* net een broodje hamburger speciaal gemaakt , gebakken ontbijtspek, cheddar, hamburger, ui, ketchup en ei .. en nu zit ik *VOL*
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
dat ziet er al goed uit Jantina!
Thanks!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Jantina, ik zag gister toevallig jouw klustopic, superleuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat tzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |