ze hebben ook wc papier!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
Was vandaag bij de Action (2e keer ooit) maar dat kost daar geen drol ...
ik mag straks weer hortensia-, rozen- en koemest kopen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
Was vandaag bij de Action (2e keer ooit) maar dat kost daar geen drol ...
dan zal ik daar ook even kijken als ik in de bewoonde wereld benquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Koemestkorrels haal ik altijd bij de Aldi
hebben ze niet vast in het assortiment, alleen met zo'n tuinactieweekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan zal ik daar ook even kijken als ik in de bewoonde wereld ben
daar ga je alquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben ze niet vast in het assortiment, alleen met zo'n tuinactieweek
Ik heb net een nieuwe router besteldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
Dit begint echt een Libelletopic te worden.
gaat heen en vermenigvuldig uquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
maar wat heb je allemaal bij de Action meegenomen? De KitKat met pindakaas?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe router besteld
Fotolijst, pannetje , permanent markeerstiften en bakpapier ... 7Equote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar wat heb je allemaal bij de Action meegenomen? De KitKat met pindakaas?
leuk hčquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Fotolijst, pannetje , permanent markeerstiften en bakpapier ... 7E
waarom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken wat de Blokker morgen doet...
Gelukkig maar, heb de uitspraak net gemist....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee en ik ben ook niet zo'n naar mens als zij
leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat die om de hoek is .. En voor de fun
als je niet de kans krijgt om af te rekenen omdat het personeel te druk met elkaar is, dan valt er weinig te winkelenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik kom in winkels om te winkelen, niet om vriendinnetjes te worden met het personeel
Die zullen dan nu wel vervangen worden na de huidige ontslagrondequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je niet de kans krijgt om af te rekenen omdat het personeel te druk met elkaar is, dan valt er weinig te winkelen
ik heb nooit haastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je niet de kans krijgt om af te rekenen omdat het personeel te druk met elkaar is, dan valt er weinig te winkelen
nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zullen dan nu wel vervangen worden na de huidige ontslagronde
2 supermarktjes, een soort van Blokker, een drogist en veel te veels te dure kledingwinkelsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor winkels hebben jullie daar op het eiland?
Niet veel dus...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
2 supermarktjes, een soort van Blokker, een drogist en veel te veels te dure kledingwinkels
oh ja, ook nog een bakker en een bio winkel maar daar kom ik nietquote:
Dus voor de grotere altijd naar wal of online?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, ook nog een bakker en een bio winkel maar daar kom ik niet![]()
maar waar mijn huis woont is natuurlijk ook een héél klein dorpje
Is er een kringloopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
Als ik winkel dan in 99% van de gevallen bij de kleine zelfstandige. Die grote concerns kunnen ongezien de tyfus krijgen.
Waar u woonquote:
Dat is A. , maar jij mag ook gewoon Assen zeggen.quote:
Blijft er wel genoeg over.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is A. , maar jij mag ook gewoon Assen zeggen.![]()
Ja daar hebben ze een kringloopwinkel waar ik met een zekere regelmaat spullen heen breng.
Nou ja. Meestal laat ik het ophalen, want ben liever lui dan moe.
ik zeg Hassen eigenlijk, en Oogeveen ( waar ze een paar kringloopwinkels hebben)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze een kringloopwinkel waar ik met een zekere regelmaat spullen heen breng.
Ik had het natuurlijk ook even kunnen googelen bedacht ik me nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de Friese klomp en een Z-Hollandse klomp?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zeg Hassen eigenlijk, en Oogeveen ( waar ze een paar kringloopwinkels hebben)
ik woon al 28 jaar in een drie-kamerappertementquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter gaat verhuizen, van studentenkamer naar 3-kamerappartement, dus dat was een avondje Ikea
en een lege bankrekeningquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter gaat verhuizen, van studentenkamer naar 3-kamerappartement, dus dat was een avondje Ikea
Nog zelfstandiger !!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
4,5,6,7,...quote:
ik had ook heel wat spulletjes toen ik hierheen verhuisde, maar heb nog een aardig kapitaal uitgegeven bij IKEA. Kwam vooral doordat ik in mijn vorige huis inbouwkasten had en hier een hele kastenwand heb neergezetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal toch al wat spulletjes hebben...
Ook naar Ikea geweest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik woon al 28 jaar in een drie-kamerappertement
Met wat planken en een paar schroeven kan je toch zelf zoiets maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had ook heel wat spulletjes toen ik hierheen verhuisde, maar heb nog een aardig kapitaal uitgegeven bij IKEA. Kwam vooral doordat ik in mijn vorige huis inbouwkasten had en hier een hele kastenwand heb neergezet
Ze mocht zelf betalen, ze had vooral kleine dingetjes nodig, zoals lampen, douchegordijn, maar geen meubels ofzo.quote:
Het meeste wat ik heb zijn gebruikte meubels en veilingkistjes.quote:
nee. Ik heb zelfs de montageservice ingeschakeldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Met wat planken en een paar schroeven kan je toch zelf zoiets maken.
dure grapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Ik heb zelfs de montageservice ingeschakeld
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
Met wat planken en een paar schroeven kan je toch zelf zoiets maken.
Is voor haar een hele verbetering, ze woonde op een klein studentenkamertje, waarbij ze haar keuken en badkamer deelde met een ander meisje. En nu heeft ze, voor net iets meer geld, een appartementje. Een grotemensenhuisquote:
Dus ook geen gehaktballetjes gegetenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het meeste wat ik heb zijn gebruikte meubels en veilingkistjes.
Rotterdam-West komt ze te wonen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo is het maar net.![]()
We zijn verwend en gemakzuchtig geworden.
Mijn nichtje gaat ook verhuizenquote:
Tegenover Heijplaatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe...benieuwd hoe ze het straks gaat noemen!![]()
Welke wijk btw?
In Groningen 1982 of zo .. Begane grond, 1 slaapkamer, grote woonkamer, keuken en bijkeuken met tuintje en schuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk voor haar, het eerste echte grotemensenhuis
Oud-Mathenesse.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe...benieuwd hoe ze het straks gaat noemen!![]()
Welke wijk btw?
Tegenover Heijplaat aan de overkant van het water is Oud-Mathenesse. Gaat je nichtje daar ook wonen?quote:
Ja leuk hč, ze is er ook heel trots op, dat heeft ze mooi voor elkaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk voor haar, het eerste echte grotemensenhuis
Dat ken ik niet echt. Ooit familie gehad die aan de Mathenesseweg/laan(?) woonden, maar dat was toen (35 jaar geleden) niet echt een straat waar je vrolijk van werd. Neefje van me is daar ooit beschoten en daarna zijn mijn oom en tante vrij snel verhuisd.quote:
joh zolang ik niet over de grootte van mijn tampons praat moet je niet zeurenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
Jij hebt allang geen tampons meer nodig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef just me het volgende:
joh zolang ik niet over de grootte van mijn tampons praat moet je niet zeuren
die kun je ook voor bloedneuzen gebruikenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt allang geen tampons meer nodig.
Beetje vreemd, maar de Mathenesserlaan en -weg liggen allebei niet in Oud-Mathenesse. Dat stuk waar mijn dochter gaat wonen is redelijk rustig, rustiger dan waar ze haar studentenkamer had in Delfshaven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ken ik niet echt. Ooit familie gehad die aan de Mathenesseweg/laan(?) woonden, maar dat was toen (35 jaar geleden) niet echt een straat waar je vrolijk van werd. Neefje van me is daar ooit beschoten en daarna zijn mijn oom en tante vrij snel verhuisd.
Gebruik jij die nog dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
joh zolang ik niet over de grootte van mijn tampons praat moet je niet zeuren
tsss alsof dat niet meer zou kunnenquote:
Hebben Mathenesseweg/laan nog steeds zo'n slechte reputatie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Beetje vreemd, maar de Mathenesserlaan en -weg liggen allebei niet in Oud-Mathenesse. Dat stuk waar mijn dochter gaat wonen is redelijk rustig, rustiger dan waar ze haar studentenkamer had in Delfshaven.
Natuurlijk, als je het prettig vindt zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
tsss alsof dat niet meer zou kunnen
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je die Fritatensuppe nou al eens geprobeerd?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
tsss alsof dat niet meer zou kunnen
ach tis vrijdagavond hčquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je het prettig vindt zitten.
Het was een beetje een spuit-11 reactie zag ik
Iedereen weggepest bedoel je...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben in mijn studentenhuis blijven wonen, begon met 3 huisgenoten, later 2, toen nog een half jaar met 1 en daarna had ik de hele flat voor mij alleen
nee hoor, alleen de eennalaatste er ooit uit geflikkerd. De laatste ruim de tijd gegeven om wat anders te zoeken.quote:
Mathenesserweg valt volgens mij wel mee, maar de M-laan is niet zo'n fijne buurt. De Gorzen ken ik niet, maar volgens mijn man is dat inderdaad niet zo'n lekkere buurt, maar ligt het in Schiedamquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben Mathenesseweg/laan nog steeds zo'n slechte reputatie?
Veel familie komt uit/woont trouwens in de Gorzen en dat is ook niet echt een villabuurt.
alles onlinequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus voor de grotere altijd naar wal of online?
MM is er niet .. Eens kijken of er nog een treinstoring isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk jij, krijgen we nog een rel?
zou er wel zin in hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk jij, krijgen we nog een rel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |