als je niet de kans krijgt om af te rekenen omdat het personeel te druk met elkaar is, dan valt er weinig te winkelenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik kom in winkels om te winkelen, niet om vriendinnetjes te worden met het personeel
Die zullen dan nu wel vervangen worden na de huidige ontslagrondequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je niet de kans krijgt om af te rekenen omdat het personeel te druk met elkaar is, dan valt er weinig te winkelen
ik heb nooit haastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je niet de kans krijgt om af te rekenen omdat het personeel te druk met elkaar is, dan valt er weinig te winkelen
nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zullen dan nu wel vervangen worden na de huidige ontslagronde
2 supermarktjes, een soort van Blokker, een drogist en veel te veels te dure kledingwinkelsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor winkels hebben jullie daar op het eiland?
Niet veel dus...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
2 supermarktjes, een soort van Blokker, een drogist en veel te veels te dure kledingwinkels
oh ja, ook nog een bakker en een bio winkel maar daar kom ik nietquote:
Dus voor de grotere altijd naar wal of online?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, ook nog een bakker en een bio winkel maar daar kom ik niet![]()
maar waar mijn huis woont is natuurlijk ook een héél klein dorpje
Is er een kringloopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
Als ik winkel dan in 99% van de gevallen bij de kleine zelfstandige. Die grote concerns kunnen ongezien de tyfus krijgen.
Waar u woonquote:
Dat is A. , maar jij mag ook gewoon Assen zeggen.quote:
Blijft er wel genoeg over.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is A. , maar jij mag ook gewoon Assen zeggen.![]()
Ja daar hebben ze een kringloopwinkel waar ik met een zekere regelmaat spullen heen breng.
Nou ja. Meestal laat ik het ophalen, want ben liever lui dan moe.
ik zeg Hassen eigenlijk, en Oogeveen ( waar ze een paar kringloopwinkels hebben)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze een kringloopwinkel waar ik met een zekere regelmaat spullen heen breng.
Ik had het natuurlijk ook even kunnen googelen bedacht ik me nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de Friese klomp en een Z-Hollandse klomp?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zeg Hassen eigenlijk, en Oogeveen ( waar ze een paar kringloopwinkels hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |