ik woon al 28 jaar in een drie-kamerappertementquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter gaat verhuizen, van studentenkamer naar 3-kamerappartement, dus dat was een avondje Ikea
en een lege bankrekeningquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter gaat verhuizen, van studentenkamer naar 3-kamerappartement, dus dat was een avondje Ikea
Nog zelfstandiger !!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
4,5,6,7,...quote:
ik had ook heel wat spulletjes toen ik hierheen verhuisde, maar heb nog een aardig kapitaal uitgegeven bij IKEA. Kwam vooral doordat ik in mijn vorige huis inbouwkasten had en hier een hele kastenwand heb neergezetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal toch al wat spulletjes hebben...
Ook naar Ikea geweest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik woon al 28 jaar in een drie-kamerappertement
Met wat planken en een paar schroeven kan je toch zelf zoiets maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had ook heel wat spulletjes toen ik hierheen verhuisde, maar heb nog een aardig kapitaal uitgegeven bij IKEA. Kwam vooral doordat ik in mijn vorige huis inbouwkasten had en hier een hele kastenwand heb neergezet
Ze mocht zelf betalen, ze had vooral kleine dingetjes nodig, zoals lampen, douchegordijn, maar geen meubels ofzo.quote:
Het meeste wat ik heb zijn gebruikte meubels en veilingkistjes.quote:
nee. Ik heb zelfs de montageservice ingeschakeldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Met wat planken en een paar schroeven kan je toch zelf zoiets maken.
dure grapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Ik heb zelfs de montageservice ingeschakeld
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
Met wat planken en een paar schroeven kan je toch zelf zoiets maken.
Is voor haar een hele verbetering, ze woonde op een klein studentenkamertje, waarbij ze haar keuken en badkamer deelde met een ander meisje. En nu heeft ze, voor net iets meer geld, een appartementje. Een grotemensenhuisquote:
Dus ook geen gehaktballetjes gegetenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het meeste wat ik heb zijn gebruikte meubels en veilingkistjes.
Rotterdam-West komt ze te wonen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo is het maar net.![]()
We zijn verwend en gemakzuchtig geworden.
Mijn nichtje gaat ook verhuizenquote:
Tegenover Heijplaatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe...benieuwd hoe ze het straks gaat noemen!![]()
Welke wijk btw?
In Groningen 1982 of zo .. Begane grond, 1 slaapkamer, grote woonkamer, keuken en bijkeuken met tuintje en schuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk voor haar, het eerste echte grotemensenhuis
Oud-Mathenesse.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe...benieuwd hoe ze het straks gaat noemen!![]()
Welke wijk btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |