ze hebben ook wc papier!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
Was vandaag bij de Action (2e keer ooit) maar dat kost daar geen drol ...
ik mag straks weer hortensia-, rozen- en koemest kopen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
Was vandaag bij de Action (2e keer ooit) maar dat kost daar geen drol ...
dan zal ik daar ook even kijken als ik in de bewoonde wereld benquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Koemestkorrels haal ik altijd bij de Aldi
hebben ze niet vast in het assortiment, alleen met zo'n tuinactieweekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan zal ik daar ook even kijken als ik in de bewoonde wereld ben
daar ga je alquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben ze niet vast in het assortiment, alleen met zo'n tuinactieweek
Ik heb net een nieuwe router besteldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
Dit begint echt een Libelletopic te worden.
gaat heen en vermenigvuldig uquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
Dit begint echt een Libelletopic te worden.
maar wat heb je allemaal bij de Action meegenomen? De KitKat met pindakaas?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe router besteld
Fotolijst, pannetje , permanent markeerstiften en bakpapier ... 7Equote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar wat heb je allemaal bij de Action meegenomen? De KitKat met pindakaas?
leuk hčquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Fotolijst, pannetje , permanent markeerstiften en bakpapier ... 7E
waarom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken wat de Blokker morgen doet...
Gelukkig maar, heb de uitspraak net gemist....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee en ik ben ook niet zo'n naar mens als zij
leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat die om de hoek is .. En voor de fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |